Αρχικό μήνυμα απο
bmw316turbo
Η γνωμη μου ειναι αν θελεις ενα βασικο τουρμπισμα με αποδοση γυρω 170-190hp χωρις να ψαχνεσαι για παραπανω αλογα ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ (ΦΛΑΝΤΖΑ , ΡΥΘΜΙΣΤΗ βΕνΖΙΝΗΣ 25ΑΡΑ, ΙΝΤΕΡΚΟΥΛΕΡ) ισα ,ισα να πηγαινεις πιο σβελτα, απλα να το κανεις χωρις φοβο ΑΝ το κοστος που θα σου ζητησουν ειναι κατω απο 2000ευρα.Αν με αυτα τα βασικα πραγματακια θελεις να τσιγκλισεις την τουρμπινα περισσοτερο ,κρατωντας το ιδιο κοστος προκειμενου να παρεις περισσοτερα αλογα πχ 220αλογα θα σου προκυψουν πολλα περισσοτερα προβληματα απο το αναμενομενο κερδος.Και οταν μιλαω για προβληματα δεν αναφερω την αντοχη των πιστονιων,μπιελων,στροφαλο υ αλλα σφιξιματα κεφαλης , χταποδι με θερμοκρασιες, δισκος, απαιτησεις ψυξης ,καυσιμο περισσοτερα οργανα εποπτειας,εξαγωγη κλπ.Με βαση το δικο μου μοτερ μ43 που εχει στοκ εντοσθια σε συμπιεση 9.3 ,και υστερα απο χρονια ξεσκισματος, τα περι συζητησης αντοχης σε πιεσεις 0.7 με 25αρα τουρμπινα ειναι απλα για να πουλανε σφυριλατα..... οι ανταλακτικατζιδες...