Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 39

Θέμα: TURBO BMW E36 1.8IS

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η γνωμη μου ειναι αν θελεις ενα βασικο τουρμπισμα με αποδοση γυρω 170-190hp χωρις να ψαχνεσαι για παραπανω αλογα ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ (ΦΛΑΝΤΖΑ , ΡΥΘΜΙΣΤΗ βΕνΖΙΝΗΣ 25ΑΡΑ, ΙΝΤΕΡΚΟΥΛΕΡ) ισα ,ισα να πηγαινεις πιο σβελτα, απλα να το κανεις χωρις φοβο ΑΝ το κοστος που θα σου ζητησουν ειναι κατω απο 2000ευρα.Αν με αυτα τα βασικα πραγματακια θελεις να τσιγκλισεις την τουρμπινα περισσοτερο ,κρατωντας το ιδιο κοστος προκειμενου να παρεις περισσοτερα αλογα πχ 220αλογα θα σου προκυψουν πολλα περισσοτερα προβληματα απο το αναμενομενο κερδος.Και οταν μιλαω για προβληματα δεν αναφερω την αντοχη των πιστονιων,μπιελων,στροφαλο υ αλλα σφιξιματα κεφαλης , χταποδι με θερμοκρασιες, δισκος, απαιτησεις ψυξης ,καυσιμο περισσοτερα οργανα εποπτειας,εξαγωγη κλπ.Με βαση το δικο μου μοτερ μ43 που εχει στοκ εντοσθια σε συμπιεση 9.3 ,και υστερα απο χρονια ξεσκισματος, τα περι συζητησης αντοχης σε πιεσεις 0.7 με 25αρα τουρμπινα ειναι απλα για να πουλανε σφυριλατα..... οι ανταλακτικατζιδες...

  2. The Following 6 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    BILL007 (25-08-15), clubman (01-07-12), ghost-rider (25-08-15), m-power_01 (02-07-12), Panos 316T (30-06-12), Ptboul (02-07-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw316turbo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η γνωμη μου ειναι αν θελεις ενα βασικο τουρμπισμα με αποδοση γυρω 170-190hp χωρις να ψαχνεσαι για παραπανω αλογα ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ (ΦΛΑΝΤΖΑ , ΡΥΘΜΙΣΤΗ βΕνΖΙΝΗΣ 25ΑΡΑ, ΙΝΤΕΡΚΟΥΛΕΡ) ισα ,ισα να πηγαινεις πιο σβελτα, απλα να το κανεις χωρις φοβο ΑΝ το κοστος που θα σου ζητησουν ειναι κατω απο 2000ευρα.Αν με αυτα τα βασικα πραγματακια θελεις να τσιγκλισεις την τουρμπινα περισσοτερο ,κρατωντας το ιδιο κοστος προκειμενου να παρεις περισσοτερα αλογα πχ 220αλογα θα σου προκυψουν πολλα περισσοτερα προβληματα απο το αναμενομενο κερδος.Και οταν μιλαω για προβληματα δεν αναφερω την αντοχη των πιστονιων,μπιελων,στροφαλο υ αλλα σφιξιματα κεφαλης , χταποδι με θερμοκρασιες, δισκος, απαιτησεις ψυξης ,καυσιμο περισσοτερα οργανα εποπτειας,εξαγωγη κλπ.Με βαση το δικο μου μοτερ μ43 που εχει στοκ εντοσθια σε συμπιεση 9.3 ,και υστερα απο χρονια ξεσκισματος, τα περι συζητησης αντοχης σε πιεσεις 0.7 με 25αρα τουρμπινα ειναι απλα για να πουλανε σφυριλατα..... οι ανταλακτικατζιδες...
    Τα 2000 ευρω κοστος βρε αγορι,ειναι μαλλον για σενα που τα φτιαχνεις μονος σου.....Ακομη και το ψευδοτουρμπισμα(ατακα του Panos316T) που αναφερεις θελει πανω απο 3000 για να ειναι σωστο και αρτιο.....Θα συμφωνησω παντως για την αξιοπιστια σε χρηση δρομου,των Μ4Χ μοτερ παντως....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  4. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Ptboul (02-07-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP