off topic mode on
Κ ένα από Κύπρο για 30αρι
https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E30-3...6#ht_500wt_949
off topic mode off
off topic mode on
Κ ένα από Κύπρο για 30αρι
https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E30-3...6#ht_500wt_949
off topic mode off
ρωτησε μας τι θες να μαθεις γι αυτο το project.ΑΝ θες πες μας και τι περιεχει το πακετο που μας λες!
Ολα γινονται.Και παει και παραπανω απο 200 με κλειστο μοτερ μονο με φλατζα ευκολα!
https://www.dbilas-shop.com/Products...2B18::208.html
Βαλε αυτο....μετα αν δεν σε καλυψει το τουρμπιζεις....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jonmedic : 30-06-12 στις 19:57
Η γνωμη μου ειναι αν θελεις ενα βασικο τουρμπισμα με αποδοση γυρω 170-190hp χωρις να ψαχνεσαι για παραπανω αλογα ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΤΟΥΡΜΠΙΣΜΑ (ΦΛΑΝΤΖΑ , ΡΥΘΜΙΣΤΗ βΕνΖΙΝΗΣ 25ΑΡΑ, ΙΝΤΕΡΚΟΥΛΕΡ) ισα ,ισα να πηγαινεις πιο σβελτα, απλα να το κανεις χωρις φοβο ΑΝ το κοστος που θα σου ζητησουν ειναι κατω απο 2000ευρα.Αν με αυτα τα βασικα πραγματακια θελεις να τσιγκλισεις την τουρμπινα περισσοτερο ,κρατωντας το ιδιο κοστος προκειμενου να παρεις περισσοτερα αλογα πχ 220αλογα θα σου προκυψουν πολλα περισσοτερα προβληματα απο το αναμενομενο κερδος.Και οταν μιλαω για προβληματα δεν αναφερω την αντοχη των πιστονιων,μπιελων,στροφαλο υ αλλα σφιξιματα κεφαλης , χταποδι με θερμοκρασιες, δισκος, απαιτησεις ψυξης ,καυσιμο περισσοτερα οργανα εποπτειας,εξαγωγη κλπ.Με βαση το δικο μου μοτερ μ43 που εχει στοκ εντοσθια σε συμπιεση 9.3 ,και υστερα απο χρονια ξεσκισματος, τα περι συζητησης αντοχης σε πιεσεις 0.7 με 25αρα τουρμπινα ειναι απλα για να πουλανε σφυριλατα..... οι ανταλακτικατζιδες...
BILL007 (25-08-15), clubman (01-07-12), ghost-rider (25-08-15), m-power_01 (02-07-12), Panos 316T (30-06-12), Ptboul (02-07-12)
τι να σας πω ρε παιδια γι αυτο μιλαω να παρω γνωμες....κανα μαγαζι να το δουμε το θεμα της βελτιωσης????αθηνα η θεσσαλονικη???
Εχεις πμ
τούρμπο και πράσινα άλογα
Τα 2000 ευρω κοστος βρε αγορι,ειναι μαλλον για σενα που τα φτιαχνεις μονος σου.....Ακομη και το ψευδοτουρμπισμα(ατακα του Panos316T) που αναφερεις θελει πανω απο 3000 για να ειναι σωστο και αρτιο.....Θα συμφωνησω παντως για την αξιοπιστια σε χρηση δρομου,των Μ4Χ μοτερ παντως....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Ptboul (02-07-12)
Και 1bar μπορει να σηκωσει με εργοστασιακο μοτερ,με μια αλλαγη φλατζας μονο.....αλλα πραγματα σε περιοριζουν ομως κι αυτο λεγεται εγκεφαλος και λουφτ...2 βασικα σου εμποδια στο να δουλεψεις πανω απο 0.5bar.....Τεςπα το βασικο ειναι να ξεκαθαρισεις,ποσα χρηματα εισαι διατεθειμενος να ριξεις για να φτιαξεις ενα σωστο ''τουρμπο κιτ'' ή οπως αλλιως θες πεσ'το,για το 318is σου....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
με αγραφο παντως και φλατζα σηκωνει ευκολα 0,9 ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ και με αρκετα αλογακια(προσωπικη εμπειρια)!!!
Τα παντα ειναι στη τσεπη σου.
Panos 316T (02-07-12)
το αμαξι μου καποτε αυτοσ που το ειχε πριν το ετρεχε σε πιστα ερασιτεχνικα παντα ετσι...το μοτερ φοραει εκκεντροφορους 2ου σταδιου(πολυ μπερδεμα)...ανεβασμενη πιεση βενζινας,αγραφο(βαραει κοφτες αλλα ποιος ξερει ποσες στροφες...περναει 7000παντως) κ χταποδι..εχω καποια υποδομη λογικα ετσι για τουρμπο?