Κυρίες και κύριοι,
ο κουμπάρος μου έχει τη δυνατότητα να πάρει F10 εταιρική. Τα καύσιμα δεν θα τα πληρώνει αυτός, το τονίζω γιατί είναι σημαντική παράμετρος.
Τι θα επιλέγατε εσείς?
Printable View
Κυρίες και κύριοι,
ο κουμπάρος μου έχει τη δυνατότητα να πάρει F10 εταιρική. Τα καύσιμα δεν θα τα πληρώνει αυτός, το τονίζω γιατί είναι σημαντική παράμετρος.
Τι θα επιλέγατε εσείς?
αν πλήρωνα τα καύσιμα εγώ θα πήγαινα σε d αλλά τώρα...
Χωρις δευτερη σκεψη d.
Γιά μένα δεν θα υπήρχε δίλημμα ... βενζίνη. Είναι τόσο κακόηχος ο ντίζελ (και στο F10) που αν δεν είχα θέμα κόστους καυσίμου, δεν θα με δελέαζε ούτε η παραπάνω ροπή, ούτε η παραπάνω αυτονομία.
και να μην το πληρωνει το καυσιμο, θα ελεγα πετρελαιο... η ροπη του diesel θα ειναι απολαυση...
D με τα χέρια κάτω.... :thumbsup:
Πλέον η 5άρα διτίθεται και με τον 2-λίτρο turbo βενζίνης (δεν λέγεται 520)
Ντήζελ γιατί κάνει πολύ ξεκούραστο ταξίδι σε πολύ χαμηλές στροφές και γιατί αν είναι αυτόματο,μέσα στην πόλη είναι απόλαυση να επιταχύνει μονίμως.
Κι ο τουρμποστός 2-λιτρος βενζίνης με το νέο 8-άρι κιβώτιο να δείς τί κάνει ...
edo pantos 520 benzini den exo dei analogika einai sto 99% ta 520 d ,ta mona benzini f10 einai ta 535 kai ta m5 ,alla tipota . apo diesel kykloforoun sxedon ola
Καλός και χρυσός ο Ν20 (δίλιτρος τούρμπο βενζίνη) αλλά σε αυτό το αυτοκίνητο, και για αξιοπρεπείς επιδόσεις, το ντίζελ πιστεύω πως είναι καλύτερη επιλογή.
Ψηφίζω 520d
520d λεω και γω με κλειστα ματια.Πολλη ροπη....
520i, αφού η τουρμπίνα προσφέρει καλές επιδόσεις, ροπή και πιο σπορ λειτουργία απ'το d.
Αν μιλάγαμε για Ε60, Ε9Χ κλπ θα επέλεγα στάνταρ το diesel λόγω μεγάλης διαφοράς στις επιδόσεις και την κατανάλωση.
Για F10 όμως όπου έχουμε να κάνουμε με τούρμπο και χωρίς να υπάρχει θέμα κατανάλωσης, σίγουρα θα επέλεγα i.
520i με ροπή λόγω τουρμπίνας και καλύτερο στροφάρισμα
Δίλιτρος τούρμπο πετρελαιοκινητήρας η επιλογή μου.
Αυτονομία μεγαλύτερη,ησυχία στο ταξίδι,ροπή και ελαστικότητα ανώτερη.
Επιπλέον,βελτιώνεται και πολύ πιο εύκολα,για όσους έχουν και το μυαλό τους στο tuning...;)
Λογικα επιλεγω βενζινη αφου κ με προφραμα ευκολα θα παρει τα πανω του...εχω δει βιντεο και η ροπη ναι μεν υπαρχει στο ντισελ αλλα πιο γτηγορο δεν ειναι!!!αν τ αμαξι ειναι γεματο με ατομα καθε φορα τοτε μινο ντιζελ διαφορετικα βενζινα
Κατ'αρχην πες μας ποια εταιρια, αυτη την εποχη, δινει F10???:thumbsup:
πλακα κανω!!!thumb.... δεν χρειαζεται να μας πεις....αν και υποψιαζομαι φαρμακευτικη...αλλα τελος παντων.....
Ψηφισα βενζινη, με την προϋποθεση να παρει τον διτουρμπινο με τα 240 αλογα δηλ.528i,αφου ετσι κι αλλιως οι τιμη του 520d ειναι μονο κατα 2,250 ευρω μικροτερη.....
πηγη:https://www.bmw.gr/5series/sedan/2010/prices.html\
...εκτος εαν μιλαμε για την 520i με τα 184 αλογα,η οποια ειναι φθηνοτερη κατα 5,350 ευρω απο την 520d παλι με 184 αλογα......τοτε σαφως λογο καλυτερης ροπης και οχι λογο οικονομιας θα πρεπει να παρει την ντιζελ,που τουλαχιστον μεσα στο οχημα δεν ακουγεται σαν ταξι.thumb
Diesel με τα χιλια !!!
Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα, η 520d είναι προφανής επιλογή...
Μπραβο το diesel οπαδους . . .
Εξήγησέ μας αν θες και τον λόγο.
Γιατί με παρόμοια ιπποδύναμη, διαφορά στη ροπή που σχεδόν ισοσκελίζεται με ένα πρόγραμμα κι όλα τα σπορ χαρακτηριστικά (ήχος, στροφάρισμα κλπ) που έχει η βενζίνη έναντι του diesel, μόνο προφανής επιλογή δε μου φαίνεται το δεύτερο.
Όταν μάλιστα πληρώνει άλλος τη βενζίνη, ειλικρινά δε μπορώ να βρω πλεονέκτημα του diesel.
Αυτό το δέχομαι.
Αλλά μεταξύ μας, δε νομίζω πως αυτό είναι το πρώτο που απασχολεί το φίλο, τουλάχιστον εμένα δεν θα με απασχολούσε τόσο.
Δεν μιλάμε ανάμεσα σε hummer και prius όπου η διαφορά είναι χαώδης. Πόσο μάλλον όταν η bmw φημίζεται για τους καθαρούς κινητήρες της, είτε diesel είτε βενζίνης.
Δε νομίζω πως είναι κανα φοβερό ξήλωμα το πρόγραμμα.
Ιδίως όταν ο φίλος δεν πληρώνει τίποτε άλλο από την τσέπη του.
Υπόψιν, δε θεωρώ ότι είναι απαραίτητο το πρόγραμμα αφού έτσι κι αλλιώς η καινούρια 520i είναι δυνατή, απλά λέμε για να γίνει δυνατότερη από τη d.
Και γενικά, αν ασχοληθείς με tuning (κάτι που δεν ενδείκνυται βέβαια σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα αφού από τη φύση τους δεν είναι κοντράμαξα) η i στο τέλος θα βγει πιο γρήγορη από τη d αφού τα diesel έχουν περισσότερους περιορισμούς στη βελτίωση κατά κανόνα.
Όπως και να'χει, δεν θεωρώ τις επιδόσεις αυτοσκοπό, ιδίως όταν μιλάμε για έτσι κι αλλιώς γρήγορα αυτοκίνητα.
Η διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα και ο ήχος προσωπικά μου αρκεί για να επιλέξω τη συγκεκριμένη i.
Αν ήταν να διαλέξω μεταξύ E90 320d και i, τότε σίγουρα το πετρέλαιο θα ήταν το ιδανικό αφού υπάρχει μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις.
Τώρα όμως, τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα, τα πλεονεκτήματα του i είναι σημαντικότερα από του d, ιδίως με τον παράγοντα της βενζίνης εκτός, και γι'αυτό θα το επέλεγα.
Στα ιδια κυβικα με τον βενζινοκινητηρα ατμοσφαιρικο και το πετρελαιο τουρμπο οντως προκυπτει διλημμα. Σκεφτεσαι + και -.
Το ενα εχει ροπη αλλα το αλλο στροφαρει εχει νευρο εχει αλλη αισθηση κλπ κλπ.
Και απο την τσεπη σου να τα βαζεις πρεπει να γινει κοντρολ των χιλιομετρων που γραφεις καθε χρονο και του σκοπου που εξυπηρετει το αυτοκινητο.
Εχω μπει στο διλημμα κ εγω. Εχω σκεφτει να δωσω το δικο μου οσο οσο και να παρω 46αρι(παντα. Εχω σχεση ερωτα και μισους μαζι τους) ντιζελ.... αλλα τελικα... ΔΕ ΣΦΑΞΑΝΕ!!! Βενζινα και τα μυαλα στα καγκελα! (Ετσι λεω τωρα τουλαχιστον, απο αυριο βλεπουμε...)
Οταν η κουβεντα παει σε τουρμπο βενζινη και τουρμπο ντιζελ δεν υπαρχει διλημμα ακομα και αν τα βαζεις απο την τσεπη σου.
Τα τουρμπο βενζινοκινητα μπορουν με προσεκτικο ποδι να κινηθουν πολυ οικονομικα. Πολυ μικρη διαφορα θα εχει το πετρελαιο.
Επισης τα βενζινοκινητα εχουν αλλο νευρο, αλλο ηχο, αλλο στροφαρισμα.
Ακομα και σε ρεπριζ να ειναι παραπλησιων επιδοσεων σε ολες τις αλλες συνθηκες το ντιζελ θα υστερει.
Και εν παση περιπτωση το bmw ξεχωριζει μονο και μονο επειδη παιζει πιο σωστα με τις αισθησεις σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Αν ειναι να του το κοψεις και αυτο παιρνεις ενα αυτοκινητο του ανταγωνισμου να σχολαει το πανηγυρι και να μην σου ακουγεται και παραταιρο που δουλευει σαν ταξι μιας και ειναι κατα βασην ταξι:whistle:.
Μετά από τρία βενζινοκίνητα Ε21 Ε36 και Ε46 που είχα και τώρα που έχω το Ε60 520d, δεν υπάρχει καμμία σύγκριση σε επιδόσεις και ροπή και το λέω αυτό αφού έχω οδηγήσει για λίγο μία Ε60 525i με 192hp η οποία ήταν πολύ νωχελική σε σύγκριση με το δικό μου
Η γνώμη μου είναι σε ένα αυτοκίνητο τουλάχιστος 1700 κιλών η επιλογή είναι diesel
Aλλωστε ι στο εξωτερικό, οι πωλήσεις του αυτής της σειράς είναι περίπου 70% υπέρ του diesel .
diesel δαγκωτό????????
Ελπιζω να μη λετε ντιζελ επειδη το βλεπετε σαν πρωην απαγορευμενο καρπο αν και απο την αλλη διαβαζω και επιχειρηματα
Βενζιναααααα........και μετα ενα προγραμματακι και αντε γεια.......κλαγκα κλουγκα με το ντιζελ....λες και εχει καταπιει μπουλονια το μοτερ.....
για μενα, θα αποφασισει αυτος που θα το παρει και μονο αυτος!
εαν ειναι χαλαρος τυπος στην οδηγηση και δεν στροφαρει ποτε πανω απο 3-4000 σαλ (οπως κανουν το 70% των οδηγων)τοτε να παρει Diesel! θα του φανει Gti το αμαξι (λογο ροπης ) εαν ειναι sport χαρακτηρας, τοτε βενιζνη! οσο και αν σπρωχνει ο diesel λογο ροπης , καθε φορα που θα περιμενει να ακουσει το μοτερ να στροφαρει και να βλεπει το στροφομετρο να βουτα στα κοντα στα κοκκινα , τοσο θα απελπιζεται
σε απροσωπους αριθμους το diesel ειχει καλυτερες ρεπριζ +
οτι λογο μεγαλης ροπης θα επηρεαζεται λιγοτερο απο το φορτωμα
αλλα η αισθηση του μοτερ να τραβαει "ψηλα" εχει αλλη γλυκα , ασχετα με τις επιδοσεις
για μενα οπως ειπα και πριν ειναι καθαρα θεμα οδηγου!
Twin power!!'nnn
Αν το αγοράσει αυτόματο, τότε αποκλειστικά diesel για να κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα σε χαμηλές στροφές και να έχει χαμηλή κατανάλωση.
Νομίζω ότι ακόμα και αν τα καύσιμα είναι πληρωμένα, πρέπει να κάνει την πιο οικονομική επιλογή. Οι λόγοι είναι απλοί: τίποτα δεν είναι τσάμπα στην ουσία και λιγότερα έξοδα για την επιχείρηση σημαίνει αυτόματα περισσότερα χρήματα στο ταμείο της - από το οποίο πληρώνεται και ο ίδιος και οι υπόλοιποι συνάδελφοι.
thumb
^διάβασέ του το αυτό thumb