Η καλυτερη βελτιωση σε ενα πισωκινητο ειναι παντα το μπλοκε. Βελτιωνει την ψυχολογια και την κουρμπα στο χαμογελο του ιδιοκτητη.
Κριμα που ειναι ακριβη λυση.. εγω εκτιμω παντα την αξια της
Printable View
Η καλυτερη βελτιωση σε ενα πισωκινητο ειναι παντα το μπλοκε. Βελτιωνει την ψυχολογια και την κουρμπα στο χαμογελο του ιδιοκτητη.
Κριμα που ειναι ακριβη λυση.. εγω εκτιμω παντα την αξια της
για μπλοκέ σε Ε46 υπάρχει λύση φτηνή.
https://www.kaazusa.com/lsd_bmw.html
Τα 4 κύλινδρα 46άρια σε πηγάδι κατουρήσαμε και δεν βγάζουν μπλοκέ??
κάπου στα 1200-1300 ευρώ βγαίνει Πρόεδρε...κάπου εκεί είναι και το quaife.
Δικαιολογίες για Ε30 και Ζ3 4cyl βγάζει...παρομοίως και η quaife που βγάζει και για Ε36 4cyl ,αλλά το 46άρι το σνομπάρει.
1250 ευρά. Είναι δισκάτο ενώ το quaife γραναζωτό
υπαρχει φθηνοτερη λυση Γκατζελακης.
Αυτο φορω
Μιλα λοιπον...
Γραναζωτο, οχι δισκατο.Ειμαι ευχαριστημενος δουλευει σωστα. 6000χλμ
Αν θες για drift τοτε το Ε30 + δισκατο ειναι μονοδρομος.
Αν θες ορινο στροφιλικι με μπολικη τρομοκρατια και χρονους τοτε ο μονοδρομος ειναι γραναζωτο.
αργος ορεστικο διπλα στη Καστορια
6972 280505 Γιωργος Γκατζελακης.
Απο οσο θυμαμαι ο Γιωργος δεν εφτιαχνε δισκατα.Επισης τα δισκατα ακουγονται σα χαλασμενα.Του στελνεις το δικο σου και στο στελνει μπλοκε.Σου στελνει και το παλιο γκρουπ.
Παντως οποιος κανει δουλεια με οποιονδηποτε, να επεμενει να αλλαξει ολες τις τσιμουχες κι ας φαινονται καλες. Τα ρουλεμαν οτι πουν οι μαστορες.
... τα ξερασα ολα!
Μπραβο Αρτέμη.
κόστος? και από φασαρία πως πας?
Γκατζελακης αδρανεια 40% δυο δρομων 85/90% ελεγχομενης ροπης.
Μια εβδομαδα χρειαζεται και θελει 850 ευρω.
Τι λετε;
Πως το βλεπετε σαν τιμη;
Πιο αναλυτικα θα σου τα πει ο Σπυρος αλλα το γραναζατο δεν εχει μονιμο ποσοστο εμπλοκης
Μεταδιδει την κινηση στα ημιαξονια αλλα παραληλα εμποδιζει την διαφορα στις στροφες τους
Οταν λεμε 40% μεχρι 90% εχει εν δεν κανω λαθος να κανει με το ποσοστο ολισθησης του ενος τροχου με τον αλλο.
Δυο δρομων ειναι ολα.
Αδρανεια 40%,εννοει οταν δεν σπινιαρει τ'αμαξι τοτε οι 2 τροχοι ειναι εμπλεγμενοι μαζι τους κατα ποσοστο 40-60...Προφορτιση λεγεται για την ακριβεια και με μονο μειονεκτημα τις περισσοτερες τριβες με συνεπεια απωλεια ιπποδυναμης στον τροχο κι ελαφρως μεγαλυτερη καταναλωση.Το Quaife εχει σχεδον μηδενικη προφορτιση....Το 2δρομων θα το αφησω ασχολιαστο προς το παρον: 1ον γιατι δεν εχω δει διαφορικο του Γκατζελακη ανοιχτο,αλλα ουτε κι εν δρασει,2ον προτιμω ν'ακουσω την αποψη του Νικου(KPLC) που το φοραει,στο πως συμπεριφερεται στο αφημα του γκαζιου πχ και 3ον γιατι δεν υπαρχει γραναζωτο 2 δρομων παρα μονο 1.5 στην αγορα...2 δρομων συνηθως ειναι τα δισκατα με συμπλεκτη.
Μου ειπε οτι οταν αφηνεις το γκαζι γυριζει ελευθερο.
Τον ρωτησα για τη γυναικα μου που οδηγαει το αμαξι αν γα το φερει πισω τροπετο και ειπε οτι μολις αφησεις ανοιγει.
Ετσι ειπε ετσι λεω.
Αρα ειναι 1 δρομων μπλοκε(κακο αυτο) ή ειναι 1.5 και δεν το ξερει...Και μιας και ρωτησε και ο StefM5 θα σας λυσω την απορια με παραδειγμα οδηγικο και οχι με τεχνικους ορους.ουσιαστικα το αν ενα διαφορικο θα'ναι 1,1.5 ή 2 δρομων το καθοριζει η σχεδιαση των δοντιων των ραμπών του.Αν ειναι συμμετρικες ειναι 2δρομων.Αν ειναι σαν πριονιου ειναι 1 δρομων κι αν ειναι στρογγυλεμενες μεν αλλα ασυμμετρες τοτε ειναι 1.5 δρομων.Και παμε να το δουμε στην πραξη:
1δρομων:
Φτανεις σε μια στροφη,πατας γκαζι το διαφορικο κλειδωνει στο ποσοστο που θελει αυτο(αλλιως το δισκατο αλλιως το γραναζωτο),ντριφταρεις αλλα ξαφνικα ΟΥΠΣ!ΝΤΑΛΙΚΑ!Αφηνεις το γκαζι αποτομα και το διαφορικο απεμπλεκεται,γινεται ελευθερο,μαζευοντας αμεσα την ουρα.Μοναδικο μειονεκτημα ειναι οτι ΔΕΝ εισαι μπλοκατος οταν πηγαινεις-στριβεις με αφημενο γκαζι,ειναι ομως καλυτερο για τους λιγοτερο εμπειρους
2δρομων:
Στην ιδια περιπτωση το αποτομο αφημα του γκαζιου θα λειτουργησει σαν ενα ειδος χειροφρενου.Οι τροχοι ναι μεν θ'αποσυμφοριζονται απ'το γκαζι αλλα θα φρεναρουν ακομη εμπλεγμενοι κατα το ποσοστο που εχουν διαφορα ροπης/ταχυτητας.,παρατεινοντας την πλαγιολισθηση μεχρι να ισορροπηθει το πισω συστημα και ΜΠΑΜ στην νταλικα!!Θελει πολυ εμπειρο drifter,ειναι μονο για χρηση πιστας και γι'αυτο το προτιμουν οι απανταχου επαγγελματιες καθοτι παρατεινει την πλαγιολισθηση,μεσα στη στροφη ακομη κι αν αυτοι στιγμιαια αφηνουν το γκαζι για να διορθωσουν πορεια.Κανει περιττη τη χρηση χειροφρενου για τον ιδιο ακριβως λογο.
1.5δρομων:
Οτιδηποτε ειναι αναμεσα σ'αυτες τις 2 καταστασεις θεωρειται 1.5δρομων.Ολα ανεξαιρετως τα aftermarket μπλοκε+καποια εργοστασιακα(βλ.Μ3Ε346) δουλευουν κατ'αυτον τον τροπο.Οποτε στην ιδια περιπτωση με τη νταλικα:
Αφηνεις το γκαζι αποτομα,ο πισω αξονας αποφορτιζεται απ'το γκαζι αλλα ΣΤΑΔΙΑΚΑ επανερχεται σε θεση ισορροπιας-προφορτισης,παρατεινοντας για λιγο την πλαγιολισθηση.Ειναι ΠΑΝΤΑ μπλοκε ακομη κι οταν στριβεις χωρις γκαζι,ειδικα τα δισκατα(δουλευουν με τη διαφορα ταχυτητας τροχων) που μπορουν να φτασουν σε μεγαλο ποσοστο φορτισης ακομη και χωρις γκαζι,μονο και μονο γιατι εστριψες γρηγορα σε μια πολυ κλειστη στροφη.Ειναι ιδανικα για καποιον που θελει να ντριφταρει(καλυτερα 2 δρομων βεβαια),χρονομετρηθει ή απλως να στριψει γρηγορα σε μια ορεινη διαδρομη ή και ολα αυτα μαζι.
Συνηθως 1δρομων θελουν οι ντραγκστεραδες που θελουν να παταει τ'αμαξι σωστα αν παει να σπινιαρει αλλα δεν θελουν τις απωλειες μεταδοσης που'χει ενα μπλοκε στην ευθεια.2δρομων ειναι μονο για ντριφτ και 1.5 δρομων για ολες τις αλλες συνθηκες...:thanks:
εως 30...40% στο ασε γκαζι
εως 80% στο πατα γκαζι
Τα ποσοστα αυτα δεν ειναι μονιμα
Για ενα Ε46 που ειναι 1400+ κιλα και κατω απο 250hp ειναι απιθανο να καταφερεις να το κανεις αυτο το διαφορικο να δουλεψει στα ορια του
Τωρα εγω με 1400+ κιλα, 231hp kai 255/35/18 το κλειδωνω μονο οταν το επιδιωκω κι οχι παντα.
Τωρα στη βροχη τι κανει; αυτη ειναι καιρια ερωτιση.
Αν ειναι η ασφαλτος σαπουνι, πατας τερμα γκαζι, κι αφηνεις αποτομα συμπλεκτη στις αλλαγες εκει η πανηγυριζεις η ξαφνιαζεσαι. Το αμαξι ομως δε θα το χασεις.
Το συγκεκριμενο που φοραω εγω εχει παρομοια συμπεριφορα με quaife.
To αυτοκινητο πλεον ειναι ποιο ελεξιμο απο οτι πριν το τοποθετησω.
Η φιλοσοφια του ειναι να σε επαναφερει σε σωστη τροχια κι οχι να σε στειλει στο χαντακι.Τις ταρζανιες που κανω πλεον το ελευθερο δε τις συχωρει!
Ενα Ε46 με 231hp για να driftαρει θελει πισω 16αρια.Θελει ελαφρωμα θελει συγκεκριμενο setup η αναρτιση.Θελει kaaz.Το cusco ειναι πανακριβο οπως kai to giken.Ξαναλεω για drift θες δισκατο(και τα τρια που ανεφερα ειναι δισκατα) και να ειναι κοντο βημα.
Οσοι δεν εχετε drift προσανατολισμο πιστευω οτι αυτο που φοραω εγω, εννοειται και το quaife ειναι super.
Επισης τα ηλεκτρονικα βοηθηματα σας δεν αχρηστευονται αλλα τα απενεργοποιητε κατα βουλιση. Οταν σβηνετε το μοτερ και ξαναεκκινειτε αυτα μπαινουν απο μονα τους σε λειτουργια μεχρι να τα απενεργοποιησετε εσεις.
Εγω τα απενεργοποιω παντα
Ειδικα για το Μιχαλη και τον αναισθιολογο αυτοι ντριφταρουν οποτε γουσταρουν με οτι ναναι μπλοκε.Αν βαλουν κουσκο τα παιδια θα πανε για πανελληνιο.
Σταματη χερια θελει το δισκατο(ΚΑΑΖ CUSCO GIKEN )
καλό θα ήταν να ξέραμε ακριβώς τις διαφορές μεταξύ quaife και gatzelakis group, γιατι 450 ευρώπουλα είναι τεράστια διαφορά
1.080 λιρες θελει το κουεηφ
Μολις πηρα απαντηση απο τον μπερντς.
την ακριβη διαφορα θα την αντιληφθεις αν εχεις τη δυνατοτητα να δοκιμασεις και τα δυο στο ιδιο αμαξι. Απαντησα οσο ποιο αναλυτικα μπορουσα σε προηγουμενο ποστ.
Αν σε ενδιαφερει να κανεις το αυτοκινητο σου ποιο γρηγορο και ποιο προβλεψιμο βαλε ενα lsd γραναζωτο οποιο θες εσυ.
Απλα του γκατζελακη ειναι ποιο αγριο απο του bird, χωρις να σημαινει οτι το τελευταιο ειναι φλορικο.Και στα ιδια λεφτα να ηταν θα προτιμουσα του Γκατζελακη.Παντως με 200 αλογα και 1400 κιλα βαρος η διαφορα δεν γινεται ευκολα αντιληπτη.Εχω δοκιμασει Ε36 2λιτρο με quaife.Mia xara πηγαινε κι αυτο.
Και ξερω ιδιοκτητες αυτοκινητων με 600 αλογα που εμπιστευονται το Γκατζελακη.Το Γκατζελακη μου τον προτιναν κανιβαλοι κοντρακηδες στη Θεσσαλονικη.
Επισης σημαντικο ειναι να αναφερουμε οτι και ο Bird kai ο Γκατζελακης ειναι τιμιοι και καλοι επαγγελματιες.
Ο Γκατζελακης ποση εγγυηση δινει Νικο ?
απορία:
όταν είναι ενεργοποιημένο το αντισπιν συνεργάζεται αρμονικά με το μπλοκέ;
Quaife πάντως έχει lifetime warranty
Και έχει φτιάξει ΑΠΕΙΡΑ διαφορικά...
Ευχαριστουμε πολυ για τα καλα σας λογια Κε Νικοthumb .Παρεπιπτοντως εγω με Quaife ντριφταρω και ο γιατρος με ΚΑΑΖ και τα 2 ειναι 1.5 δρομων.Εχουν μια μικρη διαφορα,στο οτι το Quaife παλευει να σε διορθωσει,μεταβαλλοντας συνεχεια το κλειδωμα του και θελει πιο πολυ δυναμη για να μενει τ'αμαξι σε πλαγιολισθηση,ενω το ΚΑΑΖ στο πατημα του γκαζιου κλειδωνει σχεδον 100%.Σιγουρα και το δικο σου θα κανει ''παπαδες'' σε δρομο και πιστα με το γραναζωτο που φορας(παρεπιπτοντως,την επομενη φορα που θα βρεθω Θεσσαλονικη,θελω επειγοντως βολτα!!).
Σιγουρα ενα 330 Ε46 θελει 16αρια για να ντριφταρει ικανοποιητικα κι ενα κοντυτερο βημα θα'κανε τη δουλεια σου ευκολοτερη,αλλα στους δρομους του Βορρα,αυτα ειναι ψιλα γραμματα!Εμενα το 328 με 3.15 βημα,1400kg και 17αρες ανεβαινε ολο το Πανοραμα διπλωμενο με 2ες-3ες!Και Φιλυρο,Χορτιατη,Αγ.Βασιλει !Μες την κ@υλα ειστε εκει πανω!:hystericalbs1: Νομιζω θα ξεκιναγα να παω για δουλεια και θα καθυστερουσα κανα 2ωρο καθημερινα!:th_Laie_67-1: Παντως θελω να δω τη δουλεια του Γκατζελακη απο κοντα γιατι ακουγεται ενδιαφερουσα....Αν κανει το εργοστασιακο διαφορικο μπλοκε με προσθηκη γραναζιων(σκουληκιων οπως τα λεμε),τοτε αναγκαστικα θα'ναι 1δρομων λογω κατασκευης των γραναζιων του(πριονατο)
Θα τα πουμε συντομα απο κοντα φιλε...
μην εισαι τοσο σιγουρος.Εγω που τον ρωτησα μου ειπε τη μια τρια χρονια και τη 2η 12 μηνες.Αν γινει σωστη ομως τοποθετηση και δεν εχεις αστοχια σε τσιμουχα για να δουλεψει στεγνο δε προκειται ποτε να εχεις θεμα
Σιγουρα εχει φτιαξει περισσοτερα απο το Γκατζελακη.
Οντως τα γραναζωτα παλευουν να σε φερουν στον σωστο δρομο γι αυτο και προτεινω δισκατο για drift.
Μονο κορονοπηνιο κραταει.πλανητες δορυφορους μου τους εδωσε στη χουφτα.
Εχω το δει το group πριν το βαλει μεσα. Σαν torsen θα το ελεγα. 1.5 δρομου και το δικο μου.Εχω την εντυπωση οτι το kaaz στυνεται και 2 δρομων.
Πριν προχωρησω με το Γκατζελακη εγω ειχα αμφιβολιες μονο για τα μεταλα κι οχι για τη λειτουργια.
Ανθρωπος ομως του χωρου(μηχανουργειο) μου επιβεβαιωσε οτι ο Γκατζελακης χρησιμοποιει καλα μεταλα και τα κανει σκληρινση σε φουρνο με κυανιο.
Βαλβολινη αλλαξα στα 800χλμ και ηταν καθαρη απο γρεζι.Θα ξαναλλαξω τωρα υπολογιζω 7000χλμ και θα σου αναφερω.
Παντως θεωρω ευλογο να εχει ο κοσμος ολες αυτες τις αποριες οπως τις ειχα κι εγω πριν. Και σιγουρα θελει εξοικιωση πριν αρχισεις τις ταρζανιες.
Με το καλο να σε δω στη Θεσσαλονικη.
Υπαρχει ΚΑΑΖ 2δρομων αλλα δεν το βγαζει για Ε36 δυστυχως......Ισχυει οτι ειναι καλυτερο το δισκατο για ντριφτ και σκεφτηκα να παρω ΚΑΑΖ κι εγω αλλα δεν ειδα διαφορες μεσα στην πιστα με τα 2 Ε36 μας,οποτε τωρα προσανατολιζομαι να κανω πιο σκληροπυρηνικο το Quaife μου ;)...προφορτιση 50-60%,κλειδωμα 100% αμεσα και οχι σταδιακα αλλα θα παραμεινει 1.5δρομων γιατι κοστιζει πολυ ν'αλλαξεις τις ραμπες.....