δεν έχουν ανάγκη ρε...αφού είναι φεράρι. με τόσα λεφτά που κοστίζουν, γίνονται
αυτόματα αθάνατα...
Printable View
γιατί αυτά δεν έχουν χιλιομετρητή???τι έχουν δλδ. ρολογάκι casio και μόλις πάρει
μπρός αρχίζει να μετράει???προσωπικά μπροστά μου δεν έχω δεί ούτε φερράρι με
100κ χιλιόμετρα, και γενικά δεν νομίζω να δώ ποτέ μου ζωντανά ζόντα, όπως και
βέυρον, όπως και κένιγκσεγκ, και διάφορα άλλα. το ότι υπάρχει disclaimer για
τα μοτέρ της φερράρι που ξεπερνουν τα 100κ χιλιόμετρα όμως, είναι κάτι το οποίο
ισχύει.
και τι σχέση έχει το κένιγκσεγκ με τα φεράρι που πουλιούνται με το τσουβάλι ρε
σταμάτη???μόνο ελλάδα υπάρχουν για πώληση καμμιά 200άρα, και άλλα τόσα τα
οποία δεν πουλιούνται...τι 650 χιλιόμετρα. τα ελληνικά μόνο, κόβουν καμμιά 200άρα
την βδομάδα, απο καφετέρια σε μπουζούκι, απο μπουζούκι στην καντίνα, και απο
καντίνα στο γκαράζ...
Εχω να δώ Φερραρι στο δρόμο πάνω απο εξι μήνες.
Επίσης έχω να πάω και μπουζούκια πάνω απο χρόνο οπότε δεν ξέρω τι παίζει.
Οπως και να έχει δες και κάτι άλλο που γίνεται στο χέρι
https://www.youtube.com/watch?v=MQaBkH6Cx-c
(δεν σημαίνει οτι είναι οποσθοδρομική η διαδικασία, απλά ότι είναι ξεχωριστή)
πιστεύεις ειλικρινά ότι το συγκεκριμένο μπλόκ είναι hand made???
Αθανατο στον κοσμο μας δεν υπαρχει τιποτα.
Δεν με απασχολει η μεθοδος αλλα το αποτελεσμα,αυτο πολλοι δεν μπορουν να καταλαβουν οτι δεν χρειαζονται ολα τρελλη τεχνολογια για να ειναι σωστα κατασκευασμενα και αξιοπιστα.
Τα καλυτερα αυτοκινητα στον κοσμο ειναι χειροποιητα οπως και τα καλυτερα χαλια κοκ..
Γιατι δεν κατηγορεις δηλαδη τα 1α Μ της BMW που ηταν εξ ολοκληρου χειροποιητα; Δεν ηταν αξιοπιστα μηπως; η ανοιξαν σαν μαρουλια τα μοτερ τους; Δηλαδη οι μηχανικοι της Φερραρι και της BMW ειναι παπαρες οταν δουλευαν χειροποιητα ενω τωρα που τα Μ3 ειναι Φασον στον υπολογιστη και Μπουρδελα τι εχεις να πεις;;
Η φερραρι δεν μπορει να συγκρηθει καν με καθημερινα αυτοκινητα,δεν φτιαχνουν αυτοκινητα για καθημερινη χρηση οι ανθρωποι και τα αυτοκινητα τους δεν ειναι τελεια και δεν μπορουν ανθρωποι που βλεπουν φερραρι μονο σε φωτογραφιες να εχουν αποψη της ταξεως του οτι ενα μοτερ ανοιγει σαν μαρουλι επειδη ειναι χειροποιητο(δεν εχω διαβασει μεγαλυτερη βλακεια:thumbsup:)
ναι συμφωνώ απόλυτα...
οκ...μιλάμε για ένα αμάξι, που είναι πίτα στην τεχνολογία αν θυμάμαι καλά.
βασικά το γεγονός ότι τα μπλόκ ποιοτικά δεν είναι ίδια αναμεταξύ τους δεν σου
λέει τπτ???
αν γνωρίζεις απο παραγωγή, τότε θα γνωρίζεις ότι μια μικρή παραγωγή χρειάζεται
πολύ λιγότερο μηχανολογικό εξοπλισμό απο μία άλλη που έχει πολαπλάσια παραγωγή
τι να κατηγορήσω???τότε αυτά τα μέσα είχαν, και με αυτά δούλευαν. προχώρησε
η τεχνολογία, προχώρησαν και αυτοί. τα Μ3 μπουρδέλα???αυτό πως σου είρθε?
να υποθέσω ότι ξέρεις και για αυτά εεε???φίλε μου, για φεράρι μιλάμε. για
αυτοκίνητα δλδ που κόστίζουν 4 φορές απο ένα Μ3, και πωλήσεις που δεν πιάνουν
ούτε το 1/10 τους επίσεις...
δεν είπε κανείς ότι είναι καθημερινά αυτοκίνητα, ούτε και ότι μπορούν να συγκριθούν
με τα Μ3άκια τα μπουρδέλα. αυτή την σύγκριση την έκανες μόνος σου thumb
αν ξαναδιαβάσεις, θα δείς ότι δεν έχω πεί κάτι τέτοιο. απλά αναφέρω, ότι η
συγκεκριμένη μέθοδος, είναι ένας λόγος για να μην είναι άκρως αξιόπιστο ένα
μοτέρ, ειδικά απο μια τέτοια εταιρεία, με τέτοια ιπποδύναμη, τέτοια συμπίεση, και
τέτοιο δούλεμα στο όριο...ή μήπως πάνε απροβλημάτιστα μέχρι αυτά τα χιλιόμετρα???
αλλά γενικώς επειδή είσαι πολύ ανεδέστατος απο την αρχή με τα κωλοφεράρι, και αντί σε μια
νορμάλ κουβέντα να κάνεις αντίλογο ανθρώπινα βγαίνεις και σχολιάζεις ειρωνικά
χωρίς καν να γνωριζόμαστε, σου απαντώ λοιπόν και στο τελευταίο σχόλιο που
κάνεις.
βλάκας είσαι και φαίνεσαι...thumb
Παρακαλώ να πέσουν οι τόνοι.:thumbsup:
:thanks:
Το οτι πλεον ειναι πιτα στην τεχνολογια ειναι οντως γεγονος αλλα εσενα ποιος σου ειπε οτι η ποιοτητα των μπλοκ δεν ειναι ιδια;;Νομιζεις οτι θα αφηναν σε ενα τοσο ακριβο αμαξι να μπει ενα κακο ποιοτηκα μπλοκ;;
Δεν συγκρινα τα Μ με τα Φερραρι συγκρινα τα παλια Μ με τα σημερινα!(ο γραπτος λογος ειναι μερικες φορες δυσκολο να κατανοηθει) τοτε με εκεινα τα μεσα εφτιαχναν πολυ καλυτερα αυτοκινητα δεν νομιζειςthumb
Και ξερω πολυ καλα απο Μ γιατι περασαν παρα πολλα απο τα χερια μου και αυτον το καιρο επισκευαζω και οδηγω πολυ συχνα ενα Ε46 ενος φιλου το οποιο και θεωρω την ντροπη της εταιρειας.
Αναιδια δεν βγαζω ποτε χωρις λογο, το τι ανεφερες γνωριζεις πολυ καλα και θα στο θυμισω,εγραψες οτι τα μοτερ-λογω της ταδε μεθοδου και μπλα μπλα- μετα απο 100.000χλμ ανοιγουν σαν μαρουλια και θα σε ξαναρωτησω....απο που βγαζεις το εξης συμπερασμα; ειχες ποτε σου φερραρι; μηπως ο γειτονας;
Και για να σου ριξω και το κερασακι στην Τουρτα ειμαι τα 4 τελευταια χρονια ιδιοκτητης ενος κωλοφερραρι 355 Spider που αισιως εγραψε πριν μερικες μερες 179000 χλμ ! 1ο μοτερ ακομα κλειστο και πιστευω οτι εχει αλλα 100000 απροβληματιστα χιλιομετρα ακομα να κανει και δουλευω αραια και που σε ενα συνεργειο Φερραρι οταν με χρειαζονται οπου βλεπω το πως εχουν κατασκευαστει για να μπορω να εχω και γνωμη.
Λοιπον δεν επιμενω αδικα απο οτι φαινεται αν και βλακας(btw thanks for the Compliment) απλα με εκνευριζει αφανταστα να διαβαζω εντελως ανωριμες αποψεις απο ανθρωπους που αν μη τι αλλο βρισκονται μεσα στην αυτοκινηση και παρολα ταυτα "θαβουν" βιομηχανιες εξωτικων αυτοκινητων χωρις να εχουν την παραμικρη ιδεα απο αυτες.:thumbsdown:
Για πες μου εσυ δεν θα το θεωρουσες βλακεια;;
To E46 ειναι η ντροπη της εταιριας ????????????
φίλε μου, δεν θα κάτσω να σε πείσω για το αν το χειροποίητο είναι καλύτερο
απο το βιομηχανοποιημένο. απορώ τι κάθεσαι και αναλύεις ακόμα???ούτε τι αμάξι
έχεις σε ρώτησα, ούτε πόσα χιλιόμετρα έχει, ούτε τι δουλειά κάνεις, ούτε πόσα Μ3
έχουν περάσει απο τα χέρια σου...για μένα, αυτή η μέθοδος δεν είναι η καλύτερη,
και τέλος. δεν συμφωνείς???δικαίωμα σου. κάνε τον αντίλογο σου χωρίς ειρωνίες
και σχόλια, να γίνει κουβέντα...τον κ@λο σου κάτω να βαράς όμως, καλύτερη δεν
είναι η μέθοδος για πάρα πολούς λόγους, που λόγο του ότι δεν έχεις ιδέα από
παραγωγή γενικότερα, και σημειωτέον το κόλλημα σου με το αλογάκι, θα ήταν
ανούσιο να σου εξηγήσω...
οχι ολα τα 46, μονο το Μ3:th_Laie_67-1:
αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη.
Απλα δεν ανεχομαι να εχω ενα Ε34 Μ5 με κοντα στις 300000χλμ και να πηγαινει ακομα τον πατο του,να ειμαι στο παρα 5 να αγορασω ενα 286 Μ3 με κοντα τις 400.000χλμ γιατι απλα δουλευε πολυ καλα και να ειναι ο αλλος με ενα 10 χρονια νεοτερο Μ3 Ε46 με 190000 χλμ και να ειναι στην αλλαγη του 3ου μοτερ,να εχει κοψει σασι,να εχει αλλαξει σασμαν,να χτυπαει ο πισω αξωνας σαν ξεβιδωμενος,να εχει αλλαξει διαφορικο,να τρεμει ολοκληρο αμαν με το μπουρδελο:thumbsdown:
Στο φορουμ μας υπαρχουν Μ3 που εχουν ξεπερασει τα 200.000 χιλιμετρα χωρις να εχουν κανει κιχ , το θεμα ειναι η συντηρηση σε αυτα τα αυτοκινητα πως και απο ποιους γινεται ?
χααχα καλα ενταξει ολα μαζι ειναι λιγο κουλο αλλα οχι οτι δεν εχει βγαλει θεματα τα οποια δεν επρεπε να εχει ενα τετοιο αυτοκινητο!!
Δεν ειμαι εργοστασιαρχης για να γνωριζω απο παραγωγη και σου ανεφερα τι κανω τι εχω και ποιος ειμαι για με γνωρισεις και για να σου δωσω και ενα παραδειγμα ενος αυτοκινητου:original:
Εσυ ομως επανειλημενα δεν εξηγεις αυτους τους λογους,γιατι αραγε;;:whistle:
δεν ενδιαφερει μονο εμενα ισως να υπαρχουν και αλλοι εδω μεσα που να ενδιαφερονται.
Θα σας παρακαλέσω να είστε κόσμιοι.
Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα και σας υπενθυμίζω ότι τα πληκτρολόγια δημιουργούν παρεξηγήσεις.
Ευχαριστώ
Παιδια δεν ειναι μονο γκαντεμια,
εχει βουηξει το ιντερνετ και εδω στην Γερμανια.
μου λεει το παλληκαρι μπαινω στην στροφη με 270,σκοτωνω και δεν πληρωνω και απο την αλλη ακουω ενα θορυβο στο μοτερ,παρε μου συμπιεση.
Παιρνω συμπιεση απο 9,7 Βar ο καλυτερος μεχρι 5,8 Bar ο χειροτερος.
Του λεω.... δεν τα βλεπω τα 270χλμ στην συμπιεση σου:whistle:
μου λεει....θα καναμε λαθος..
Σκιαχτηκα και εγω(μηπως ειναι αναξιοπιστο το συμπιεσομετρο; )
την αλλη μερα το πρωι του λεω....... θα παρουμε συμπιεση απο το 520 της γυναικας μου,να δουμε τουλαχιστον αν ειναι οκ το μηχανημα.
Η ιδια διαδικασια συμπιεσης ακριβως και στα δυο μοτερ.
το 520 Μ54 βγαζει 11,5 με 12 BAR και στους 6.
Κοιταγε το μοτερ σαν απελπισμενος:shok:
Τι να πω....... και ειναι 2003 μοτερ απο ανακληση τοποθετημενο μεσα στην BMW
Αλλο αυτο, και αλλο το οτι τα 46αρια Μ3 ειναι η ντροπη της εταιριας. Να πεις του φιλου να αλλαζει λαδια πιο συχνα, να δει αν εχει θεμα με τα μεταλλα, να μην καρφωνει 40 ταχυτητες για να μη σπαει το σασμαν, και να λεει λιγοτερα ψεμματα γιατι με τετοιο αμαξι "χαρβαλο" οπως το περιγραφεις για να στριβει καποιος με 270 ή ψευτης ή ανοητος ειναι.
ο πρώτος λόγος είναι ότι είναι ξεπερασμένη μέθοδος.
ο δεύτερος και σπουδαιότερος, είναι ο ανθρώπινος παράγοντας ο οποίος είναι
πάντα απρόβλεπτος. κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά,
με το ίδιο αποτέλεσμα. 10 ίδια αντικείμενα να φτιάξεις, και τα 10 θα έχουν απο
κάνα δυο διαφορές...απο την άλλη, το πρεσσαρισμένο μπλόκ είναι πολύ μεγαλύτερης
αντοχής, απ'ότι το ελεύθερης χύτευσης που απλά συμπιέζεται με το δικό του βάρος
και μόνο. αυτό έχει μεγάλη σημασία ώς προς την αντοχή του.
ο λόγος που η φεράρι δεν προχωράει σε πιο εξελιγμένες διαδικασίες κατά την
γνώμη μου, είναι γιατί η παραγωγή τους είναι τέτοια, όπου μπορούν και την
κουμαντάρουν έτσι όπως είναι στημένοι, και δεν χρειάζεται να μπούνε σε όλη
την διαδικασία της αυτοματοποίησης για την κατασκευή των μπλοκ...ειδικά
όταν αυτό είναι κάτι το οποίο είναι λυμένο και δεν έχουν καθυστερήσεις στην
παραγωγή του. στην άλλη περίπτωση, όσα μπλοκ και να δουλευτούν, είναι ίδια
απο το πρώτο μέχρι το εκατομμυριοστό, στο δέκατο του δεκάτου...για όλα
αυτά για μένα δεν είναι καλή η μέθοδος του χεριού, και το χειροποίητο γενικά
έχει μείνει σαν ενα κλισέ, το οποίο είναι άκρως υπερτιμημένο για αυτά τα οποία
προσφέρει...μόνο παραπάνω μεροκάματα έχει. τπτ θετικότερο έναντι της βιομηχανοποίησης
Ρε θωμά, έχεις τσακωθεί με τις παραγράφους;
Πως το καταφέρνεις αυτό το μακρυνάρι κάθε φορά;
καλα ποιος και τι ειναι ο ιδιοκτητης δεν ειναι του παροντως και δεν μας αφορα.
Ειμαστε και εντελως εκτος θεματος και ανοιξα και μια πληγη που δεν κλεινει ποτε(Μ3)
Δεν ειναι μονο το δικο του αμαξι ετσι ειναι και πολλα αλλα, αλλα στην Ελλαδα κρυβονται και πολλα.
Ειναι γεγονος οτι το συγκεκριμενο Μ3 εχει αποτυχει (αλλο αν στην Ελλαδα και σε αλλες χωρες αρεσει) και αυτη την αποψη εχω τα παπαρια να την αναλυσω.
Αλλα ας το συζητησουμε σε καποιο αλλο θεμα γιατι ειμαστε εντελως εκτος :original:
:busted_cop: :thjacked:
ποιός είναι δλδ αυτός που δεν έχει τα @@ να αναλύσει???γιατί μέχρι τώρα, μόνο σε μένα είδα να γράφεις ότι δεν αναλύω αυτό που είπα...
όπως και να'χει, αν δεν ήταν για μένα το σχόλιο, ζητώ συγνώμη για το ειρωνικό σχόλιο, άσχετα απο το αν ο τρόπος σου είναι καλός ή όχι...
για αυτό που σου ανέλυσα δεν μου είπες που συμφωνείς και που διαφωνείς.
είμαι πολύ περίεργος να διαβάσω το σχόλιο σου.
το οτι τα μπλοκ ειναι διαφορετικα δεν αλιωνουν την ποιοτητα.Εχεις δικιο το οτι υπαρχουν διαφορες αλλα αυτο δεν σημαινει τιποτα γιατι το εργοστασιο κανει τρελλους ελενχους,αυτο ανεβαζει και τρελλα το κοστος κατασκευης!
Τα υπολοιπα οπως γραφεις και εσυ ειναι μονο ενα Κλισε και μια προσωπικη αποψη !