Επιστροφή στο Forum : [E46] Γενικά προβλήματα
Λοιπόν.....να μαστε πάλι....
Στην απόπειρα ενεργοποίησης του κλιματισμού,ανάψαν τα λαμπάκια,και μέσω της εφαρμογής που υπάρχει στο κινητό,εμφάνισε τον παρακάτω κωδικό.
Η γενική βασική περιγραφή ειναι βλάβη στον αισθητήρα οξυγόνου.
Ειδικότερα βρήκα και ως περιγραφή,πιθανη χαλάρωση η σπασιμο του καλωδίου,ή διαροή στην εξάτμιση.
Οταν το έσβησα και το ξανα εβαλα μπρος,δεν αναψαν τα λαμπάκια,ενεργοποιώντας τον κλιματισμό,και όλα τα ηλεκτρικά....
Εντυπωση με προκάλεσε το γεγονός,οτι δεν είχα esp.....δεν ξέρω αν και πώς συνδέονται,ή προκειται για παρενέργεια....
Φίλε καλησπέρα, δες την φύσσα, ειναι κάτω απο το κάθισμα του συνοδγού.
Συμπλεκτης με 240Κ? ή εχει αλλαχτεί ξανά?
Συμπλεκτης με 240Κ? ή εχει αλλαχτεί ξανά?
Όχι πρώτη φορά, θαααααα αλλαχτεί, κρατάει ακόμα λίγο
Όχι πρώτη φορά, θαααααα αλλαχτεί, κρατάει ακόμα λίγο
Εγώ θα σου πρότεινα αύριο κιόλας να πας να τον αλλάξεις...
Στα Ε46 ο συμπλέκτης είναι αυτορυθμιζόμενος και δεν πατινάρει!
Όταν φτάσει να πατινάρει, το πιο πιθανό είναι να τον πάρεις σε κάμποσα κομμάτια και τότε να αποκτήσεις και άλλα προβλήματα που δεν θες...
Εγώ θα σου πρότεινα αύριο κιόλας να πας να τον αλλάξεις...
Στα Ε46 ο συμπλέκτης είναι αυτορυθμιζόμενος και δεν πατινάρει!
Όταν φτάσει να πατινάρει, το πιο πιθανό είναι να τον πάρεις σε κάμποσα κομμάτια και τότε να αποκτήσεις και άλλα προβλήματα που δεν θες...
Thanks!! φίλε δεν το ήξερα ευτυχώς που το πες.
Thanks!! φίλε δεν το ήξερα ευτυχώς που το πες.
:cheers::cheers::cheers:
giannis_compact
26-07-16, 18:41
Βασίλη τον εργοστασιακό συμπλέκτη στο compact τον άλλαξα στις 275.000 και όχι επειδή έπρεπε αλλά επειδή κατέβασα κινητήρα και σασμάν. Πήγαινε λίγο ακόμα.
O γνήσιος συμπλέκτης στα 46αρια πραγματικα ειναι σκυλί.
εχω δει να τριακοσαριζουν ανετα, στο δικο μου ηδη στα 225 δεν κανει κιχ και το εννοω!
ΑΛΛΑ εαν το βαζεις πιστα, γενικα το κυνηγας στις αλλαγές, το δουλεύεις
συνεχεια πολη κτλ ριχνουν πολυ τον μεσο ορο που τελικα θα αντεξει..
Βασίλη τον εργοστασιακό συμπλέκτη στο compact τον άλλαξα στις 275.000 και όχι επειδή έπρεπε αλλά επειδή κατέβασα κινητήρα και σασμάν. Πήγαινε λίγο ακόμα.
O γνήσιος συμπλέκτης στα 46αρια πραγματικα ειναι σκυλί.
εχω δει να τριακοσαριζουν ανετα, στο δικο μου ηδη στα 225 δεν κανει κιχ και το εννοω!
ΑΛΛΑ εαν το βαζεις πιστα, γενικα το κυνηγας στις αλλαγές, το δουλεύεις
συνεχεια πολη κτλ ριχνουν πολυ τον μεσο ορο που τελικα θα αντεξει..
Έτσι ακριβώς! Άμα το κυκλοφορείς σε ανοιχτούς δρόμους και δεν το ταλαιπωρείς θα σου βγάλει και 300.000 ο συμπλέκτης...
Αλλά επειδή το 80% μη πω και παραπάνω του πληθυσμού ζεί σε αστικά κέντρα και τα 46άρια έχουν περάσει 200 χέρια, αυτό το νούμερο δεν υπάρχει πλην ελαχίστων περιπτώσεων.
Τώρα όποιος θέλει να βρεθεί με το βολάν στο χέρι ή και τίποτα άλλα, ας πειραματιστεί όσο θέλει να δει πόσο κρατάει ένα δισκοπλατό, που ανταλλακτικό και εργασία κειμένονται περι τα 300 ευρώ στις μέρες μας :original: :cheers:
Moufas E46
27-07-16, 08:33
Έτσι ακριβώς! Άμα το κυκλοφορείς σε ανοιχτούς δρόμους και δεν το ταλαιπωρείς θα σου βγάλει και 300.000 ο συμπλέκτης...
Αλλά επειδή το 80% μη πω και παραπάνω του πληθυσμού ζεί σε αστικά κέντρα και τα 46άρια έχουν περάσει 200 χέρια, αυτό το νούμερο δεν υπάρχει πριν ελαχίστων περιπτώσεων.
Τώρα όποιος θέλει να βρεθεί με το βολάν στο χέρι ή και τίποτα άλλα, ας πειραματιστεί όσο θέλει να δει πόσο κρατάει ένα δισκοπλατό, που ανταλλακτικό και εργασία κειμένονται περι τα 300 ευρώ στις μέρες μας :original: :cheers:
ετσι ακριβως οπως τα λεει ο βασιλης. οι αυτορυθμιζομενοι δε προειδοποιουν με πατιναρισμα οποτε παιρνεις μεγαλο ρισκο να τον κρατησεις απο ενα σημειο και μεταthumb
καλησπέρα παιδιά, σας παρακαλώ αν ξέρει κάποιος να με βοηθήσει.εχω το 320ci και έβαλα τα ηλεκτρικά καθίσματα με τα full extra...τα θερμαινόμενα δουλεύουν κ όλες οι κινήσεις...ομως δεν δουλεύουν οι μνημες μαλλον δουλεύουν οπως τις ειχε προγραμματίσει ο προηγούμενος αλλα δεν δουλεύει το κουμπι memory..για να αποθηκευσω καινούργια στάση καθίσματος..επισης αγόρασα απο ebay το module μήπως έφταιγε αυτο...αλλα τπτ τα ιδια παλι. δευτερον απο τοτε που τα έβαλα μου αναψε και το φωτακι του airbag...σας παρακαλώ αν γνωρίζει καποιος ας με βοηθήσει..θα ημουν ευγνώμων... ευχαριστώ
καλησπέρα παιδιά, σας παρακαλώ αν ξέρει κάποιος να με βοηθήσει.εχω το 320ci και έβαλα τα ηλεκτρικά καθίσματα με τα full extra...τα θερμαινόμενα δουλεύουν κ όλες οι κινήσεις...ομως δεν δουλεύουν οι μνημες μαλλον δουλεύουν οπως τις ειχε προγραμματίσει ο προηγούμενος αλλα δεν δουλεύει το κουμπι memory..για να αποθηκευσω καινούργια στάση καθίσματος..επισης αγόρασα απο ebay το module μήπως έφταιγε αυτο...αλλα τπτ τα ιδια παλι. δευτερον απο τοτε που τα έβαλα μου αναψε και το φωτακι του airbag...σας παρακαλώ αν γνωρίζει καποιος ας με βοηθήσει..θα ημουν ευγνώμων... ευχαριστώ
Kαι για τα δυο θέματα πρέπει πρώτα να βάλεις διάγνωση (κατα προτίμηση GT1). Ειδικά για το θέμα με τις μνήμες. To θέμα του αερόσακου μάλλον κανένας αισθητήρας κατάληψης, αλλά και αυτό ειναι πρόβλεψη, μπορεί να είναι και κάτι άλλο.
btw Καλωσήρθες στην παρέα μας! :viannen_01:
μηπως γνωρίζεις καποιον εδω στη περιοχη Πατρας ΝΑΎΠΑΚΤΟΣ Αγρινιο που να εχει διαγνωστικό και να μπορει να μου περάσει στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου οτι εχει ηλεκτρικα καθίσματα μηπως και δουλέψουν οι memories? ευχαριστώ
Στην Πάτρα έχει επίσημη BMW μπορείς να βρεις απο εδώ https://www.bmw.gr/el/fastlane/dealer-locator.html#/GR/el/BMW_BMWM
Μια διάγνωση δεν κοστίζει τρομερά :)
alexm (https://www.bmwfans.gr/forum/member.php?u=113) είναι σωστά τα στοιχεία του site παραπάνω, ισχύουν?
Η μνήμες στα Ε46 δεν έχουν κάποιον προγραμματισμό από διαγνωστικό.δουλευουν αυτόνομα. Μήπως δεν κανεις σωστά την διαδικασία αποθήκευσης της μνήμης; το λαμπάκι ανάβει από αισθητήρα κατάληψης του συνοδηγού λογικά.
kotsoskorg
20-10-16, 00:24
Γειά σας, Ε46CI Ν40Β16Α,
Στα 240.000χλμ Δίσκος, Πλατώ, Ρουλεμάν της LUK και έχω πάρει ήδη και το πομπάκι του συμπλέκτη σε περίπτωση που χρειαστεί.
Αύριο παίρνω το όχημα από το συνεργείο. Σύνολο με εργασία και βαρβολίνες 300 γιούρο.
Γειά σας, Ε46CI Ν40Β16Α,
Στα 240.000χλμ Δίσκος, Πλατώ, Ρουλεμάν της LUK και έχω πάρει ήδη και το πομπάκι του συμπλέκτη σε περίπτωση που χρειαστεί.
Αύριο παίρνω το όχημα από το συνεργείο. Σύνολο με εργασία και βαρβολίνες 300 γιούρο.
Mια χαρά τιμη γία δισκοπλατό. Δηλαδή εργασία κάτω απο 150 ευρώ για αλλαγή? (Τα ανταλλακτικά πόσο κόστισαν σαν σύνολο? Κανα 200άρι?)
dark knight
21-10-16, 07:57
240.000 χλμ, Μ54Β22
εχουν αλλαχθει
ψυγειο νερου
παγουρι
αντλια νερου
βανος seals,
αισθητήρας σταθμης λαδιου( τον ειχα αλλαξει στα 115,000,ετοιμάζομαι για δευτερη αλλαγη)
φλαντζα ψευτοκαπακου
μαφ
καταναλωση λιπαντικου περιπου 800-900 από αλλαγη σε αλλαγη,μονο που εντοπισα διαρροη που θα φτιαχτει συντομα.σε δοκιμες που εχω κανει με αλλα Μ54Β22 που εχουν λιγοτερα χλμ στην πλατη τους παει καλυτερα
240.000 χλμ, Μ54Β22
εχουν αλλαχθει
ψυγειο νερου
παγουρι
αντλια νερου
βανος seals,
αισθητήρας σταθμης λαδιου( τον ειχα αλλαξει στα 115,000,ετοιμάζομαι για δευτερη αλλαγη)
φλαντζα ψευτοκαπακου
μαφ
καταναλωση λιπαντικου περιπου 800-900 από αλλαγη σε αλλαγη,μονο που εντοπισα διαρροη που θα φτιαχτει συντομα.σε δοκιμες που εχω κανει με αλλα Μ54Β22 που εχουν λιγοτερα χλμ στην πλατη τους παει καλυτερα
Αυτά που εχεις αλλάξει τα έκανες προληπτικά η βγαλανε πρόβλημα;
dark knight
21-10-16, 18:11
Τα βανος seals προληπτικα μαζι με φλαντζα ψευτοκαπακου και τον καθαρισμο μπεκ που ξεχασα να αναφερω.βεβαια μεσα σε αυτα δεν αναφερω σετ συμπλεκτη, συνεμπλοκ, ψαλιδια και δισκους φρενων τα οποια θεωρουνται αναλωσιμα.εκτος απο τον αισθητηρα λαδιου ολα τα αλλα μου τα παρουσιασε μετα τα 200.000 χλμ
kotsoskorg
22-10-16, 07:40
150 ο δίσκος της LUK και 60 η πόμπα. 80 η τοποθέτηση.
80 η τοποθέτηση.
:shok: :shok: :shok: :shok:
Γεια σας παιδιά το 46άρι (325) μου καίει λάδια πάνω από το συνηθισμένο και όταν το βάζω μπρος ανάβει η ένδειξη λαδιού και μετά από 1 λεπτό σβήνει. Να αναφέρω ότι χοντρικά χοντρικά πιάσαμε αισίως τα 295χιλ. χλμ. σχετικά απροβλημάτιστα μπορώ να πω. Μένω στην ανατολική Θεσ/νίκη το πήγα σε ένα γνωστό συνεργείο στην Παπάφη (Χρήστου-Γεραν...ης) δεν ξέρω αν επιτρέπεται να το αναφέρω και πλήρως και μου είπε ότι πιθανόν να είναι τα τσιμουχάκια αν μιλάμε για αισιόδοξο σενάριο δηλ. μόνο το πάνω μέρος της μηχανής αλλιώς μιλάμε για περαιτέρω βλάβη σε κυλίνδρους πιστόνια (ανακατασκευές και δεν συμμαζεύεται) κτλπ κτλπ....Η τιμή μαζί με ένα σέρβις σε όλα τα υγρά που προφανώς θέλουν άλλαγμα μετά από μια τέτοια διαδικασία και ένα ψαλίδι που το πε το ποίημα κυμαίνεται στο χιλιάρικο για το αισιόδοξο σενάριο και στα 1600 στο χειρότερο.
Επειδή πολλοί εδώ πέρα μέσα είστε γνώστες και ξέρετε σίγουρα κάτι παραπάνω από μένα θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες σας.Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
Leonidas_E39
24-10-16, 22:37
Πηγαινε στον Καζακο να παρεις δευτερη γνωμη
σταλθηκε απο τον χειριστη σχοινοσυρμου!!!!!!
dark knight
25-10-16, 18:27
εισαι σιγουρος ότι τα καιει?βγαζει ασπρο καπνο από την εξατμιση? πιθανον να είναι και διαρροες.ο Μ54 εχει αρκετα σημεια που μπορει να χανει από φλαντζα ψευτοκαπακου,βαση δοχειου φιλτρου λαδιου, σωληνακι βανος,βαλβιδα αναθυμιάσεων. ο προβληματικος διαχωριστης λαδιου μπορει να αυξησει την καταναλωση λαδιου(δεν θυμαμαι ακριβη ονομασια). όλα τα παραπανω κοστιζουν λιγοτερο (όχι αθροιστικα) από την αλλαγη τσιμουχακια και σιγουρα παρα πολύ λιγοτερο από γενικη επισκευή μοτερ. τσεκαρε τα πριν προχωρήσεις σε κατι δαπανηρο
Panagiotise46
27-10-16, 17:46
Γεια σας παιδιά το 46άρι (325) μου καίει λάδια πάνω από το συνηθισμένο και όταν το βάζω μπρος ανάβει η ένδειξη λαδιού και μετά από 1 λεπτό σβήνει. Να αναφέρω ότι χοντρικά χοντρικά πιάσαμε αισίως τα 295χιλ. χλμ. σχετικά απροβλημάτιστα μπορώ να πω. Μένω στην ανατολική Θεσ/νίκη το πήγα σε ένα γνωστό συνεργείο στην Παπάφη (Χρήστου-Γεραν...ης) δεν ξέρω αν επιτρέπεται να το αναφέρω και πλήρως και μου είπε ότι πιθανόν να είναι τα τσιμουχάκια αν μιλάμε για αισιόδοξο σενάριο δηλ. μόνο το πάνω μέρος της μηχανής αλλιώς μιλάμε για περαιτέρω βλάβη σε κυλίνδρους πιστόνια (ανακατασκευές και δεν συμμαζεύεται) κτλπ κτλπ....Η τιμή μαζί με ένα σέρβις σε όλα τα υγρά που προφανώς θέλουν άλλαγμα μετά από μια τέτοια διαδικασία και ένα ψαλίδι που το πε το ποίημα κυμαίνεται στο χιλιάρικο για το αισιόδοξο σενάριο και στα 1600 στο χειρότερο.
Επειδή πολλοί εδώ πέρα μέσα είστε γνώστες και ξέρετε σίγουρα κάτι παραπάνω από μένα θα ήθελα πολύ να ακούσω τις γνώμες σας.Ευχαριστώ για το χρόνο σας!
Δεν μας ξεκαθαρίζεις αν όντως καίει (αναγκάζεσαι να συμπληρώσεις λάδια δηλαδή) ή ανάβει μόνο η ένδειξη. Αν ανάβει μόνο η ένδειξη και στη συνέχεια σβήνει χωρίς να έχεις απώλεια λαδιού τότε είναι ο αισθητήρας. Κλασσική βλάβη στα Ε46, αγορά αισθητήρα 70 euro + τοποθέτηση....
Δεν μας ξεκαθαρίζεις αν όντως καίει (αναγκάζεσαι να συμπληρώσεις λάδια δηλαδή) ή ανάβει μόνο η ένδειξη. Αν ανάβει μόνο η ένδειξη και στη συνέχεια σβήνει χωρίς να έχεις απώλεια λαδιού τότε είναι ο αισθητήρας. Κλασσική βλάβη στα Ε46, αγορά αισθητήρα 70 euro + τοποθέτηση....
Καιει χρειαστηκε να προσθεσω για αυτο λεω οτι μαλλον προκειται για βλαβη. Μακαρι να ταν αισθητηρας αλλα μαλλον δεν...������
Tsakirakos
28-11-16, 21:52
με αφησε ξαφνικα μεσα στην πολη. αισθητηρας στροφαλου. πριν 2 μηνες αλλαξα αντλια βενζινης δυο φορες μεσα σε 2 βδομαδες. αρχιζει ζηταει πραματακια το αμαξι... 230.000χλμ εχει
Tsakirakos
01-12-16, 16:25
Σημερα πηγα να ρυθμισω τον δεξιο καθρεφτη και εβγαλε καπνο το μοχλουδακι στο χερουλι της πορτας. Δε δουλευει τωρα. Με μουτζωσαν μαλλον! Σαν βραχυκυκλωσε καπου
Istiaios BILL007 το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι εκτος του οτι συμφωνουμε στα περσσοτερα υπαρχουν και χειροτερα στο δικο Ε46.
Λοιπόν.........
Πρίν λίγες ώρες.Ξεκίνημα,καμμιά 500 μέτρα μετά,μετά την επιλογή της πρώτης,κύλιση σαν να πατάει σε τραχιά άσφαλτο.Σταμάτημα,πρώτη και....πατινουάρ.......Στην πορεία,φλασάρισμα,το λαμπάκι του κινητήρα,δύο φορές απο καμια πέντε δεύτερολεπτα.Ακινητοποίησ� �.Μυρωδιά καμμένου.
Τι φοράει απο το εργοστάσιο...?
Fuchs ή Luk..?
E46, 1.6 115ps, 12/2003...
Τι φοράει..?
Fuchs ή Luk..?
e46,12/2003 1.6 115 ps....
Sachs βασικα...τι fuchs......:thumbsup:
Μιας και δεν έχει νόημα να ανοίξω κάποιο καινούριο νήμα, θα ρωτήσω εδώ.
Γνωρίζει κανείς που μπορώ να βρω σωλήνα καυσίμου 8x13mm? Συγκεκριμένω σκέφτομαι να αλλάξω τα σωληνάκια που συνδέονται στο φίλτρο καυσίμου στο Ε46 (13537563456)...
dark knight
29-03-17, 23:17
Στα 242.000 χλμ μου εβγαλε προβλημα στο βεντιλατερ η φανα, οπως λενε στην αργκο οι μηχανικοι. Δουλευει με το αμαξι σβηστο και γενικα οποτε θελει. Πολυ ακριβο σε γνησιο το αναταλλακτικο. Επιλογη ειτε και καινουριο γνησιο, ειτε ιμιτασιον καινουριο. Ειτε μτχ γνησιο. Εμφανιζεται απο 316 εως και τα 330 ε46. Τα τελευτΑια 40.000 χλμ εχει αρχισει και βγαζει μαλ... νες βλαβες το 46αρι
katsaraios
30-03-17, 02:16
Ελπιζω να σου ειπε ο Κα....ος οτι αλλαζει το ηλεκτρικο μοτερακι που εχει το βεντιλαστερ και να μην πληρωσες ολοκληρο το εξαρτημα ....
Ψαξε για μεταχειρο ,εγω αυτο αλλαξα μονο ...
Ελπιζω να σου ειπε ο Κα....ος οτι αλλαζει το ηλεκτρικο μοτερακι που εχει το βεντιλαστερ και να μην πληρωσες ολοκληρο το εξαρτημα ....
Ψαξε για μεταχειρο ,εγω αυτο αλλαξα μονο ...
Και εγώ όλη την φάνα αλλαξα,
Στο επόμενο θα παίξει εγχείρηση της πλακετας Χαχαχα
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
dark knight
31-03-17, 21:07
Ηλια κρατησα και εγω το παλιο. Οποτε θες το φερνω για πειραματοζωο. Θα το παω καπου. 2 πυκνωτακια των 30 σεντ εκαστο κοστιζουν. Ετσι λενε τα Αμερικανακια
alpinavtec
25-04-17, 22:53
Για e46 318 ci που θα βρούμε φύλτρο αέρα για καλύτερη αναπνοή ;;
Πως το λένε? in besten qualitat?
Μετά το κόψιμο του σασσί στα m3 και όχι μόνο, μου είχε δείξει ένα σημείο πριν 2 μήνες ο Giannis Compact ένα σημείο που πιθανόν να είχε "ανοίξει" το αμάξωμα.
Προχθές που το είδα "προχώρησε" προς τα κάτω ακόμη περισσότερο. Εναι μόνο στην αριστερή πλευρά.
Το αμάξι είναι νορμαλ με την εργοστασιακή σπορ ανάρτηση και 18αρια λάστιχα. Είναι αδύναμο, 115 άλογα και μπήκε πίστα 3 φορές. Μοντέλο του Απριλίου 2003. Αγορασμένο 1ο χέρι.
41512
41513
Σημειωτέο το m3 του pilot είναι καθαρό και μάλιστα στο σημείο εκείνο πιο ενισχυμένο, το ίδιο συμβαίνει και στο βλαβοτρόνικ του γιού μου, αμφότερα παραγωγής του 2005.
Μήπως στα τελευταίας παραγωγής μοντέλα ενίσχυσαν το σημείο αυτό? Μια σκέψη κάνω.
41514
savvas bmwdakias
28-05-17, 16:07
Κυριε Γιωργο και το δικο μου ειχε ανοιξει σε εκεινα τα σημεια και ειχα στεναχωρεθει πολυ, νομιζα πως ηταν τρακαρισμενο το αμαξι μου. Οταν το ειδα ομως και σε ενως φιλου με 80.000χλμ μονο χαλαρωσα. Νομιζω πως εκεινο το σημειο δεν ειναι ζωτικης σημασιας.
Κυριε Γιωργο και το δικο μου ειχε ανοιξει σε εκεινα τα σημεια και ειχα στεναχωρεθει πολυ, νομιζα πως ηταν τρακαρισμενο το αμαξι μου. Οταν το ειδα ομως και σε ενως φιλου με 80.000χλμ μονο χαλαρωσα. Νομιζω πως εκεινο το σημειο δεν ειναι ζωτικης σημασιας.
Κι εγώ αυτό έχω ακούσει, αλλά η απορία μου είναι γιατί να συμβαίνει όμως?
Από εγκάρσιες δυνάμεις λόγω των δρόμων μας, από τυχόν στρεβλώσεις του σασσί σε καμπές με υψηλή ταχύτητα? Γιατί απ την αριστερή μόνο πλευρά?
Κι εγώ αυτό έχω ακούσει, αλλά η απορία μου είναι γιατί να συμβαίνει όμως?
Από εγκάρσιες δυνάμεις λόγω των δρόμων μας, από τυχόν στρεβλώσεις του σασσί σε καμπές με υψηλή ταχύτητα? Γιατί απ την αριστερή μόνο πλευρά?
Γιώργο είναι η αλήθεια πως αυτό δεν το έχω ξαναδεί/ακούσει σε 46άρι. Μου φαίνεται άρχισαν να βγαίνουν και άλλοι λαγοί :(
Σίγουρα οι καλοί μας δρόμοι βοηθούν στην πιο άμεση εμφάνιση προβλημάτων...
katsaraios
01-06-17, 14:19
Το συγκεκριμένο σημειο ηταν γνωστο απο παλιοτερα περιστατικα μελων στο προηγουμενο φορουμ ,απλα δεν το λεγανε δημοσια για τους δικους τους λογους.
Δεν χρειαζεται να πουμε ουτε καν nicknames ουτε να ψαχνουμε στα μαυρα σκοταδια ...
Απλα υπαρχει στα προφειςλιφτ πιθανότητα να κοπει εκει ,αν θυμάμαι καλα στα συγκεκριμένα ηταν απο συνδυασμο λαθους σκληροτητας ελατηριων -αμορτισερ ...
Στο δικο σου Γιωργο ειναι περιεργο γιατι εκει ειχε μπει κατι σαν ενισχυση κατοπιν απο το εργοστασιο αρα ηταν γνωστο.
m_power_lunatic
01-06-17, 21:45
Ειναι γνωστο απο πολυ παλια και οχι μονο απο την μερια του οδηγου αλλα και απο του συνοδηγου.Το εχω βρει και δειξει σε πολλα 46αρια απλα και Μ3 σε γνωστους και μη.
Σιγά πώς κάνετε έτσι. Ένα απλό ραψιματάκι με λίγα ευρώ και τέλος.
m_power_lunatic
10-06-17, 08:23
Μια το πατωμα,μια μπροστα εκει δε το λες και οτι καλυτερο,σασι ειναι οχι σαλονι και διακοσμητικο.Παντως και οι δυο προηγουμενες γενιες Ε36 και Ε30 εχουνε αντιστοιχα σημεια που ανοιγουνε.
Να σημειωσω οτι στις σειρες 5 δεν εχουνε εμφανιστει αντιστοιχα προβληματα........
Τελικά είναι και απ την δεξιά πλευρά και από έναν μικρό έλεγχο που έκανα σε μερικά 46αρια στου Καζάκου που ήμουν προχθές πρόσεξα ότι και σε προ facelift, υπάρχει ενίσχυση σε κείνο το σημείο, που δεν υπάρχει στο δικό μου.
Αυτό όμως που πρόσεξα είναι πως απ την πίσω πλευρά της λαμαρίνας δεν υπάρχει τίποτα είναι καθαρή, δηλαδή σαν σκάσιμο χρώματος δείχνει.
Τέσπα έριξα εκει στο αυλάκι 3 στρώσεις εποξικής κόλλας, το ρίξα και ένα βαψιματάκι και τέρμα. :)
ghost-rider
10-06-17, 20:21
Με μια γρήγορη ματιά, αυτό που σκίστηκε είναι "τσιχλα" και όχι γαζί.
Αυτό το πράγμα είναι μια λαμαρίνα που έχει σα μοναδικό σκοπό να απομονώνει το χώρο του εγκεφάλου.
Και της μπαταρίας τέλος πάντων για όσα έχουν μπαταρία εμπρός δεξιά.
Όπως και να το κάνουμε, δεδομένου ότι είναι τσιμπημένη πάνω στο θόλο τον ακολουθεί και σε περίπτωση που αυτός πάρει μετακινήσεις (λακκούβες κλπ) σε συνδυασμό με μια ξεραμένη από τα χρόνια τσίχλα ανοίγει ο αρμός.
Λεπτομέρεια στατικά.
Πάντως η λογική λέει πως στα αυτοκίνητα με θολόμπαρα οι μετακινήσεις εκεί είναι μικρότερες και άρα αυτό πρέπει να ανοίγει πιο δύσκολα.
Όχι ότι μετράει κάπου ξαναλέω...
m_power_lunatic
10-06-17, 21:42
Έτσι είναι, όμως στα 5αρια δεν υπάρχουνε τέτοια προβληματακια για παραδειγμα.Ειναι αστοχία από κατασκευής του 46 όπως και το πάτωμα που είναι χειρότερο πρόβλημα.Θεωρω ότι το θέμα του flexibility των σασί δεν είναι άρτια μελετημένο στο 46 και στα 36 και στα 30.Στα σημεία εδρασης της αναρτησης πρέπει να είναι υπερενισχυμενο μιας και εκεί περνάει η καταπόνηση στο σασί.
Τι να συγκρίνω τώρα?Την ακαμψία των S2000 και των EVO σε αυτά τα σημεία?
ghost-rider
11-06-17, 08:56
Δίνει λίγο την αίσθηση το 46αρι οτι το μελέτησαν 3-4 τύποι μέσα σε ένα βράδυ πίνοντας μπύρες.
Και έχοντας χάσει τις σημειώσεις τους από τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στο 36άρι.
Όντως.
Δεν ξέρω τι να πω.
Με στραβώνει κ μένα πολλές φορές.
Μετά περνάει όμως.
Μια γρήγορη βόλτα μαζί του θέλει για να ξεχαστείς...
m_power_lunatic
11-06-17, 21:03
Καλά να είχαμε να λέγαμε τώρα,έτσι κουβέντα να κάνουμε.Προσωπικα είναι μαζί με το 30αρι και το 39αρι τα ιδανικά μου προσιτα BMW.
Επιστολές σήμερα στο σπίτι απ την BMW HELLAS για αντικατάσταση του αερόσακου οδηγού, στα 46αρια του δικό μου και του γιού μου, σύμφωνα με τα VIN τους.
Όπως γράφει ακριβώς :
"Οι συνεχείς ποιοτικοί έλεγχοι που διενεργούμε στα οχήματα BMW σε συνεργασία με τους προμηθευτές μας, αποκάλυψαν ότι μπορεί να υπάρξει πιθανότητα δθσλειτουργίας της μονάδας του αερόσακου οδηγού.
Σαν αποτέλεσμα, υπάρχει πιθανότητα, σε ενδεχόμενο ατύχημα, ο εν λόγω αερόσακος να μην αναπτυχθεί πλήρως, η να ασισθεί στο σημείο ένωσης με το μεταλλικό τμήμα του ενεργοποιητή του."
Μετά από μια τουλάχιστον 15ετία ανακάλυψαν το πρόβλημα?
Τέσπα κάλλιο αργά παρά ποτέ. :)
μου εστειλαν και εμενα επιστολη,ειχε προηγηθει,η περυσινη για του συνοδηγου,το αφησα στον σπανο το απογευμα και θα παραλαβω αυριο,πρωτη φορα δεν θα ειμαι μπροστα και με εχει φαει το αγχος.
Το παρελαβα,αλλαζουν και το εξωτερικο κομματι δεν το ηξερα,αν και επικρατουσε χαος απο παραδοσεις την ωρα που πηγα η εξυπηρετηση ηταν καλη,κανανε και follow up την αλλη μερα αν ημουνα ευχαριστημενος,για δες.
Καλημέρα παιδιά. Θα ήθελα να μοιραστώ ένα δικό μου πρόβλημα σε ένα BMW coupe 2002 e46. Έκανα πρόσφατα σέρβις και ο μηχανικός διαπίστωσε ότι ο ανεμιστήρας δούλευε οπότε ήθελε.στην αρχή μου είπε ότι είναι ο θερμοστάτης.το άλλαξα αλά δεν έφταιγε αυτό. θερμοκρασία του αυτοκινήτου είναι πάντα κανονική. Τι να φταίει άραγε και γιατί εφόσον δεν δουλεύει κανονικά ο ανεμιστήρας το αμάξι μου δουλεύει πάντα στην κανονική θερμοκρασία? ??
Κάθε φορά που διαβάζω ότι "ο μηχανικός.......το άλλαξα αλλά δεν έφταιγε αυτό" και εφόσον ο κάτοχος του οχήματος πλήρωσε, εκνευρίζομαι και στεναχωριέμαι λιγάκι.
ghost-rider
30-06-17, 07:05
Καλημέρα παιδιά. Θα ήθελα να μοιραστώ ένα δικό μου πρόβλημα σε ένα BMW coupe 2002 e46. Έκανα πρόσφατα σέρβις και ο μηχανικός διαπίστωσε ότι ο ανεμιστήρας δούλευε οπότε ήθελε.στην αρχή μου είπε ότι είναι ο θερμοστάτης.το άλλαξα αλά δεν έφταιγε αυτό. θερμοκρασία του αυτοκινήτου είναι πάντα κανονική. Τι να φταίει άραγε και γιατί εφόσον δεν δουλεύει κανονικά ο ανεμιστήρας το αμάξι μου δουλεύει πάντα στην κανονική θερμοκρασία? ??
Μέχρι ένα σημείο είναι φυσιολογικό να δουλεύει όποτε θέλει ο ανεμιστήρας.
Ανεβαίνει η θερμοκρασία του ψυκτικού, παίρνει μπροστά, δουλεύει 10 λεπτά, τη ρίχνει, σταματά.
Εφόσον δεν φεύγει από τη μέση η βελόνα θερμοκρασίας δε βρίσκω λόγο να αρχίσεις να το πασπατεύεις.
Με τι σκεπτικό αποφάνθηκε ο μηχανικός ότι κάτι δεν πάει καλά και αρχίζουμε να αλλάζουμε πράγματα?
σωστά έχεις δίκαιο.ο μηχανικός μου άλλαξε τρόμπα νερού. Δεν έφταιγε και φυσικά δεν μου το χρέωσε.
dark knight
21-03-19, 10:34
Μ54Β22 πρόβλημα με υψηλη θερμοκρασια εισερχομενου αερα. γεγονος που επηρεαζει αμεσα και την καταναλωση καυσιμου. Μαφ εχει αλλαχτεί με γνησιο. σε διαφορετικες μετρήσεις, πριν και μετα την αλλαγη μαφ, το πρόβλημα παραμενει. πιθανη αιτια ο αισθητήρας θερμοκρασίας στην πολλαπλη εισαγωγης. εχει τυχει σε καποιον άλλο?
ghost-rider
26-03-19, 10:54
Η πρώτη σειρά λάμδα τι λέει για όλα αυτά?
Αν έχει εμπλουτίσει μείγμα από εκεί το εντοπίζεις.
Τι διαβάζουν σε σταθερή πορεία?
dark knight
26-03-19, 16:10
Ηλια είναι δυνατον οι Λ να αυξανουν την θερμοκρασια εισερχομενου αερα?
ghost-rider
04-04-19, 09:26
Ηλια είναι δυνατον οι Λ να αυξανουν την θερμοκρασια εισερχομενου αερα?
Για κανένα λόγο Γιάννη.
Αν τρέχει κάτι με τον μαφ και διακρίνει ότι δεν έχει σωστές ενδείξεις εισερχομένου αέρα, απλά εμπλουτίζει ένα κλίκ βασιζόμενο στους λ. Το κάνει καθαρά για λόγους ασφαλείας και ρίχνει τη θερμοκρασία του θαλάμου καύσης. Καμία άλλη επίπτωση εκτός του ότι θα μπορούσε να δουλεύει λίγο πιο στεγνό.
Και το πιάνεις από τις τιμές που διαβάζει η πρώτη σειρά λ. Δύσκολα σε τέτοια περίπτωση θα πλησιάσει σε στοιχειομετρική αναλογία με χαλαρή πορεία πχ.
Γιατί μπορεί να διαβάζει αυξημένη θερμοκρασία εισερχομένου αέρα?
Αν το κάνει μόνο σε κύκλο πόλης/συνθήκες μποτιλιαρίσματος δες μη τυχόν δε δουλεύει το βεντιλατέρ. Σε χαμηλές ταχύτητες αν δε δουλεύει έχεις ζεστό αέρα στα μασκάκια.
Επίσης μη τυχόν έχεις καμιά τρύπα στη διαδρομή της σκούπας και ρουφάει απο το μηχανοστάσιο?
Τέλος πάντα είναι υποψήφιος ο αισθητήρας θερμοκρασίας αλλά νομίζω ότι δε θα διάβαζε αμα ήταν. Έχουν πολλή απλή λειτουργία αυτοί οι αισθητήρες. Βασίζονται στη μεταβολή αγωγιμότητας του υλικού με την αλλαγή θερμοκρασίας. Δε νομίζω οτι μπορούν να είναι σε ντεμί ντεμί φάση. Ή δουλεύουν ή ψοφάνε. Όχι?
dark knight
05-04-19, 17:58
ευχαριστω Ηλια. το βεντιλατερ ειχε παραδωσει πνευμα το εγκεφαλακι με τα γνωστα επακολουθα. δουλευε υπερωριες με σβηστο τον κινητηρα και αδειαζε την μπαταρια.το αλλαξα με γνησιο μεταχειρισμενο και εως τωρα, όλα καλα. Την σωστη λειτουργια του βεντιλατερ, νομιζω ότι μπορω να την ελεγξω μεσω διαγνωστικου. θα το ψαξω. το αυτοκινητο είναι EU2 εδώ και χρονια, διαβαζοντας μονο την πρωτη σειρα Λ. δεν μου βγαζει καποιο σφαλμα στους Λ. λογικο βεβαια να είναι γηρασμενοι, μετα από τοσες χιλιαδες χλμ. ωστοσο, αυτό το ειχα παρατηρησει, δηλαδή την υψηλη θερμοκρασια εισερχομενου αερα και σε μετρηση καυσαερίων, όταν φορουσα το παλιο μαφ. κατι που ξεχασα να αναφερω. στην δευτερη μετρηση με διαγνωστικο, επικρατουσε παρα πολύ κρυο
alexalexbmw
08-04-19, 23:36
θελω και εγω να πω το προβλημα που μου κανει με το κεντρικο κλειδωμα.το ενα κλειδι δεν λειτουργη στο ανοιγμα και κλεισιμο πορτας.το χω παει σε κλειδαρα μου αλλαξε μπαταρια αλλα παλι τα ιδια.τσαμπα λεφτα γιατι μου εβγαλε αλλο κλειδι.το δευτερο λειτουργη.αλλα θελω το πρωτο κλειδι.προγραμματισμο πως γινεται και τι μπωρει να φταιη
nikos valvetronic
12-04-19, 22:31
Ανάποδα ξεκίνησες. Πρώτα θα έκανες ένα προγραμματισμό (έχει διάφορα βίντεο στο youtube) και αν δεν έστρωνε τότε
θα άλλαζες μπαταρία ΧΩΡΙΣ να αλλάξεις κλειδί ! Ψάξε λίγο και στα θέματα του φόρουμ, θα βρεις πολλά. Συμβουλή:
το δεύτερο κλειδί να το χρησιμοποιείς που και που για να φορτίζει (πάνω στην κλειδαριά φορτίζει) . Εμένα έφτασε
αισίως τα 16 χρόνια και μπαταρία στα κλειδιά δεν άλλαξα.
Dimpapadok
31-08-19, 19:50
Καλησπέρα παιδιά, μπορώ να αλλάξω τα σήματα της bmw στις ζάντες ? Και αν ναι ποια πρέπει να αγοράσω?
https://gifyu.com/image/hWLY
Καλησπέρα παιδιά, μπορώ να αλλάξω τα σήματα της bmw στις ζάντες ? Και αν ναι ποια πρέπει να αγοράσω?
https://gifyu.com/image/hWLY
Καλησπέρα και καλωσήρθες στην παρέα μας. Σε αυτό το βιντεάκι μπορείς να δεις πως γίνεται :original:
https://www.youtube.com/watch?v=Q1g4dLq_OZU
Dimpapadok
01-09-19, 16:57
Ευχαριστώ πολύ, επίσης κάτι ακόμα που έχει αναφερθεί νομίζω από πολλούς. Τα πίσω λάστιχα των παραθύρων έχουν ξεραθεί και σπάνε . Αυτά πάνε μαζί με το τζαμί σωστά ? Πόσο κοστίζει η αλλαγή τους ξέρει κανείς ?
Σε φρενάρισμα πάνω από 70-80 χλμ το τιμόνι κοσκίνιζε....
.......οπότε ήμερα το αυτοκίνητο πήγε σε συνεργείο φρένων, και στους μπροστινούς δίσκους έγινε τορνάρισμα.
Θέλανε πραγματικά δουλειά, και η διαδικασία κράτησε 2+ ώρες...!!!
Αλλάχθηκαν και τα τακάκια,καθώς είχανε ανομοιόμορφη φθορά, με brembo αντί για pagid που φορούσε.
Καλημερα δλδ εφαγες το νυχακι που ειχε δημιουργηθει ? Και αυτο ειναι ασφαλες?απο οτι φαινετε γινανε καινουριοι.για αλλο τοσο?
Καλημέρα.
Θεωρώ ότι άξιζε, καθώς η φθορά που ειχαν πρίν οι δίσκοι, με το στυλ οδήγησης και τον τύπο χιλιομέτρων που κάνω καθημερινώς,ήταν κάτι που με σύμφερε.
Και με λογικό κόστος.
Το πάχος δίσκου που έμεινε, είναι μεγαλύτερο από το ελάχιστο επιτρεπτό από τη BMW;
Καλημέρα.
Θεωρώ ότι άξιζε, καθώς η φθορά που ειχαν πρίν οι δίσκοι, με το στυλ οδήγησης και τον τύπο χιλιομέτρων που κάνω καθημερινώς,ήταν κάτι που με σύμφερε.
Και με λογικό κόστος.
Μπορεις σε παρακαλω να γινεις ποιο συγκεκριμενος?
Στυλ οδηγησης?
Τυπο χιλιομετρων?
Κοστος?
Ευζαριστω.
Το πάχος δίσκου που έμεινε, είναι μεγαλύτερο από το ελάχιστο επιτρεπτό από τη BMW;
Ποιο ειναι το ελαχιστο επιτρεπτο?
nikos valvetronic
17-11-19, 20:24
Το ελάχιστα mm τα γράφουν πάνω οι δίσκοι. Πάντως εγώ είμαι κατά του πλανίσματος, δεν παίρνουν μεγάλη παράταση οι δίσκοι.
Εγώ πλανίζω μόνο το νύχι που αφήνουν τα τακάκια στις άκρες. Χρήστο πες μας εντυπώσεις από τα Brembo δεν έχω βάλει ποτέ.
bomberman 3.28
17-11-19, 20:25
Σε φρενάρισμα πάνω από 70-80 χλμ το τιμόνι κοσκίνιζε....
.
...και τώρα δεν ¨κοσκινίζει¨ δηλαδή...?
Το 95% της χρήσης, αφορά χλμ εκτός πόλης, τηρώντας τις αποστάσεις από το προπορευόμενο όχημα.
100 τόρνος και τακάκια.
Το ελάχιστα mm τα γράφουν πάνω οι δίσκοι. Πάντως εγώ είμαι κατά του πλανίσματος, δεν παίρνουν μεγάλη παράταση οι δίσκοι.
Εγώ πλανίζω μόνο το νύχι που αφήνουν τα τακάκια στις άκρες. Χρήστο πες μας εντυπώσεις από τα Brembo δεν έχω βάλει ποτέ.
Γειά σου Νίκο.
......Niκο.....αργεί η Κ 15......!!!
...και τώρα δεν ¨κοσκινίζει¨ δηλαδή...?
Το πρόβλημα λύθηκε.
E46performer
03-06-20, 18:02
Ναι ειναι όπως τα λες αλλά και πάλι bmw έχω ε46 2.2i 174ps σήμερα άλλαξα αισθητήρα στάθμης λαδιού μόνος μου 150 ευρώ μαζί με λάδια φίλτρο και εκεί που καθάρισα την ποδιά παρατήρησα σαν ξερό κόκκινο ξεραμένο νερό ή ειναι παλιό η γλύφει απο την αντλία νερού και πάλι όμως οτι και να βγάζει εγω το βάζω εμπρός και οδιγαω bmw δεν σε αφήνει ποτε για μικρό πράγματα ....
Καλησπερα στο forum και ευχαριστω για την αποδοχη.Εχω ενα ε46 coupe του 2001(1600cc,105 ιππους).Εχει 10 μερες που δουλευει η φανα(βεντιλατερ) με το που βαλεις μπροστα το αυτοκινητο οταν ειναι κρυο.Το πηγα σε εναν μαστορα και μου ειπε οτι δεν φταιει καποιος αισθητηρας θερμοκρασιας.Η αιτια μου ειπε οτι ειναι απο τον εγκεφαλο.Οτι δινει εντολη απο εκει.Ισχυει κατι τετοιο?
Ολα παντως τα υπολοιπα πιθανα προβληματα μου τα απεκλεισε αφου πρωτα τα τσεκαρε.
Vassilis ///M
17-09-20, 17:53
Υπάρχει περίπτωση να θέλει αλλαγή ο υδράργυρος που είναι ενσωματωμένος πάνω στο βεντιλατερ...
Καλησπερα στο forum και ευχαριστω για την αποδοχη.Εχω ενα ε46 coupe του 2001(1600cc,105 ιππους).Εχει 10 μερες που δουλευει η φανα(βεντιλατερ) με το που βαλεις μπροστα το αυτοκινητο οταν ειναι κρυο.Το πηγα σε εναν μαστορα και μου ειπε οτι δεν φταιει καποιος αισθητηρας θερμοκρασιας.Η αιτια μου ειπε οτι ειναι απο τον εγκεφαλο.Οτι δινει εντολη απο εκει.Ισχυει κατι τετοιο?
Ολα παντως τα υπολοιπα πιθανα προβληματα μου τα απεκλεισε αφου πρωτα τα τσεκαρε.
Πηγαινε σε μαστορα με σωστο διαγνωστικο.. Λογικα ειναι ενας αισθητηρας πανω στο κολαρο που παει στο ψυγειο..
nikos valvetronic
08-06-22, 22:51
Βρήκα μια Κυριακή ελεύθερη κι εγώ και άλλαξα το κολλάρο που ήταν σαν ωρολογιακή βόμβα κάτω από το καπό
έτοιμη να κάνει κράου...Το είχα παραμελήσει είναι η αλήθεια και έχει και 380.000 χλμ, Σειρά έχουν και τα υπόλοιπα
με την πρώτη ευκαιρία. Από ψύξη έχω αλλάξει διαστολής μια φορά κάπου στα 250.000 και ψυγείο μετά τις 300.000
με αυτά που ακούω φτου φτου . Έβαλα γνήσιο κατά τας συμβουλάς του Καζάκου.
45708
45711
45709
45710
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.