Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: e46 απορία με τα "εσώψυχα" κ ηλεκτρικά των μοτέρ

  1. #1
    Εγγραφή
    08-07-11
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    182
    Rides
    0

    Προεπιλογή e46 απορία με τα "εσώψυχα" κ ηλεκτρικά των μοτέρ

    έχω μεγάλη απορία σχετικά με τις ακριβείς διαστάσεις των "εσώψυχων"(πιστόνια, μπιέλες,στροφαλος,εκκεντρο φοροι πόσες μοίρες,διάρκεια κτλ) κ ηλεκτρικά(τύποι πλεξούδων κ κωδικοί και μάρκες εγκεφάλων) στα 46ρια όσον αφορά τα εξακύλινδρα m52 και τα m54 μοτέρια. Επίσης το m52 323 e46(2500cc 170ps) σε σχέση με το 325 m54 ουσιαστικά είναι ίδια? ι πλην πρόγρμμα στον εγκέφαλο?Στο www.autoscout24.de βλέπω ότι βγαίναν και ντιζάτα μοτέρ m52 325 με 192 άλογα στη γερμανία.Εχουνε μείνει λίγα τετοια μοτέρια "γνησια 25ρια" σε μαντράδες οπως λενε εδω στην ελλάδα.Δηλαδή τι εκκεντροφοροι ολα ιδια ειναι?Με ενα προγραμμα παιρνεις 25 αλογα σε σχεση με το 323 m52 170 ps?Tί ισχύει?Τί ειναι αυτό που το κάνει πιο καινούργιο το m54 325 απο το m52 325?Που διαφοροποιείται?Μόνο ο εγκέφαλος, το πρόγραμμα δηλαδή?Για το 328 m52 ξέρω πως έγινε 330 m54 με αλλαγή του στροφαλοφόρου (του παλιού 328 m52), βελτίωση εισαγωγής,διαφοροποίηση των βαλβίδων κ κατι ψιλά...αλλά ποιες οι ακριβείς διαστάσεις των βαλβιδων πριν κ μετα π.χ?
    ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ,ECU PROGRAMMERS ΜΕΛΗ Π.Χ ΚΑΖΑΚΟΣ ENGINEERING ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΩΘΙΚΑ ΤΩΝ ΜΟΤΕΡ,ΠΛΕΞΟΥΔΩΝ,ECUS......

  2. #2
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ειμαι καποιος απο αυτους που αναφερεις.
    Παραυτα ψαχνοντας βρηκα κατι. Για ριξε μια ματια...

    https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54

    https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

    Φαινεται η διαμετρος εμβολου και η διαδρομη στα Μ54 και στα Μ52.
    Το 23αρη με το 25αρη στα Μ52 φαινονται να εχουν 100 κυβικα διαφορα(2394 το 23αρη, 2494 το 25αρη).
    Οποτε ισως δεν ειναι τοσο απλο να του βγαλεις τα 192 αλογα. Τουλαχιστον με εργοστασιακο προγραμμα.

    Παντως το πιστονι του 328 ειναι ιδιο με του 330 οπως φαινεται, οποτε αυτο που λες μοιαζει εφικτο. Ισως ομως να απαιτει και αλλαγες σε πλεξουδα και εγκεφαλο.

    Περισσοτερα δεν γνωριζω.
    Ελπιζω να βοηθησα.

  3. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ειμαι καποιος απο αυτους που αναφερεις.
    Παραυτα ψαχνοντας βρηκα κατι. Για ριξε μια ματια...

    https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54

    https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

    Φαινεται η διαμετρος εμβολου και η διαδρομη στα Μ54 και στα Μ52.
    Το 23αρη με το 25αρη στα Μ52 φαινονται να εχουν 100 κυβικα διαφορα(2394 το 23αρη, 2494 το 25αρη).
    Οποτε ισως δεν ειναι τοσο απλο να του βγαλεις τα 192 αλογα. Τουλαχιστον με εργοστασιακο προγραμμα.

    Παντως το πιστονι του 328 ειναι ιδιο με του 330 οπως φαινεται, οποτε αυτο που λες μοιαζει εφικτο. Ισως ομως να απαιτει και αλλαγες σε πλεξουδα και εγκεφαλο.

    Περισσοτερα δεν γνωριζω.
    Ελπιζω να βοηθησα.
    καλε μου Λια αυτό που κοίταξες είναι ο Μ52Β24 που τον έβαλαν στην Ταϊλάνδη μόνο!!! και αυτό σε Ε36 και Ε39.

    Κατα τα άλλα ο Μ52Β25 με τον Μ54Β25 είναι σχεδόν ίδιοι... διαδρομές - διάμετροι βαλβιίδες εκκεντροφόροι κλπ

    Ο Μ52Β25 έχει βγάλει 190 άλογα ...στου Σταμάτη. Πρόγραμμα και μια υποτυπώδης ροική

  4. #4
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλε μου Λια αυτό που κοίταξες είναι ο Μ52Β24 που τον έβαλαν στην Ταϊλάνδη μόνο!!! και αυτό σε Ε36 και Ε39.

    Κατα τα άλλα ο Μ52Β25 με τον Μ54Β25 είναι σχεδόν ίδιοι... διαδρομές - διάμετροι βαλβιίδες εκκεντροφόροι κλπ

    Ο Μ52Β25 έχει βγάλει 190 άλογα ...στου Σταμάτη. Πρόγραμμα και μια υποτυπώδης ροική
    Αρχηγε πασο... Εγω οτι βρηκα ψαχνωντας στο γκουκλ! Δεν το ψείρισα πολυ...

  5. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    m-power_01 (12-07-11)

  6. #5
    Εγγραφή
    08-07-11
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    182
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλε μου Λια αυτό που κοίταξες είναι ο Μ52Β24 που τον έβαλαν στην Ταϊλάνδη μόνο!!! και αυτό σε Ε36 και Ε39.

    Κατα τα άλλα ο Μ52Β25 με τον Μ54Β25 είναι σχεδόν ίδιοι... διαδρομές - διάμετροι βαλβιίδες εκκεντροφόροι κλπ

    Ο Μ52Β25 έχει βγάλει 190 άλογα ...στου Σταμάτη. Πρόγραμμα και μια υποτυπώδης ροική
    Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντησεις εστω κ αν δε μου λυθηκαν οι αποριες οπως κ ενδεχομενως αλλων.Για τον Μ52tuΒ25 πουναι διβανος σε ολα τα 46ρια(τα 36ρια ηταν ή αβανα ή μονοβαλα πλην m3 πουρταν 2βανα) στο autoscout.de πουπα με ημερομηνια παραγωγης 10/2000 εβγαζαν 192 αλογα μανισια κ φυσικα ηταν ντιζατα!Γνωστος μαντρας της αττικης μουπε πως τα ηλεκτρικα(ρευματα γ την ακριβεια!) ειναι αυτα που κανουν τα 170 αλογα του 323( 2500cc 170ps ) σε σχεση με τα 325 (παλι 2500cc αλλα 192ps) τη διαφορά.Κατα ταλλα το μοτερ ειναι ιδιο σε ολα κατα 100%!!Αληθεια η ψεμματα τελικα?Γιαυτο ζητω αποψεις ειδικων μηχανικων κ ηλεκτρολογων κ δεν παιρνω πληροφοριες απο realoem.com, wikipedia.com, bmwfans.com κτλ γιατί ήδη τα εχω διαβασει-ξερω............

  7. #6
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο makos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντησεις εστω κ αν δε μου λυθηκαν οι αποριες οπως κ ενδεχομενως αλλων.Για τον Μ52tuΒ25 πουναι διβανος σε ολα τα 46ρια(τα 36ρια ηταν ή αβανα ή μονοβαλα πλην m3 πουρταν 2βανα) στο autoscout.de πουπα με ημερομηνια παραγωγης 10/2000 εβγαζαν 192 αλογα μανισια κ φυσικα ηταν ντιζατα!Γνωστος μαντρας της αττικης μουπε πως τα ηλεκτρικα(ρευματα γ την ακριβεια!) ειναι αυτα που κανουν τα 170 αλογα του 323( 2500cc 170ps ) σε σχεση με τα 325 (παλι 2500cc αλλα 192ps) τη διαφορά.Κατα ταλλα το μοτερ ειναι ιδιο σε ολα κατα 100%!!Αληθεια η ψεμματα τελικα?Γιαυτο ζητω αποψεις ειδικων μηχανικων κ ηλεκτρολογων κ δεν παιρνω πληροφοριες απο realoem.com, wikipedia.com, bmwfans.com κτλ γιατί ήδη τα εχω διαβασει-ξερω............
    φιλε τα πραγματα ειναι απλα μ52 =μονοβανα και δεν φορεθηκαν σε 46αρια ....μ52τυ =διπλοβανα ντιζατα και βγαζαν το 323 170 και το 328 193 αλογα ...μ54=διπλοβανα ηλεκτρογαζο και βγαζαν το 325 192 και το 330 231....τωρα οσον αφορα τις διαφορες οντως σε μπιελοπιστονα το 323 ειναι ιδιο με το 325 αλλα εχουν διαφορες σε εισαγωγη σε εξατμιση απο τους καταλυτες και πισω σε εκκεντροφορους και ισως και σε βαλβιδες αλλα δεν ειμαι σιγουρος και φυσικα εχουν διαφορετικο εγκεφαλο οχι μονο προγραμμα
    τωρα οσον αφορα τα μ52β25 ειναι ιδια με τα μ54β25 σε περιφεριακα εκτος απο τα βανος τον εγκεφαλο και το οτι το ενα ειναι ντιζα και το αλλο ηλεκτρογκαζο ...τα ιδια ισχυουν και για τα μ52β28 με το μ52τυβ28 που ειναι παλι ιδια μοτερ με τις παραπανω αλλαγες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mk52 : 13-07-11 στις 23:49

  8. #7
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλε μου Λια αυτό που κοίταξες είναι ο Μ52Β24 που τον έβαλαν στην Ταϊλάνδη μόνο!!! και αυτό σε Ε36 και Ε39.

    Κατα τα άλλα ο Μ52Β25 με τον Μ54Β25 είναι σχεδόν ίδιοι... διαδρομές - διάμετροι βαλβιίδες εκκεντροφόροι κλπ

    Ο Μ52Β25 έχει βγάλει 190 άλογα ...στου Σταμάτη. Πρόγραμμα και μια υποτυπώδης ροική
    εκκεντροφορους δεν εχουν ιδιους ...ισως εχουν ιδια διαρκεια η βυθισμα

  9. #8

    Προεπιλογή

    εισαγωγής 11 31 1 438 079
    εξαγωγής 11 31 1 435 416

    κοινό part number

  10. #9
    Εγγραφή
    08-07-11
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    206
    Thanked
    182
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mk52 Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε τα πραγματα ειναι απλα μ52 =μονοβανα και δεν φορεθηκαν σε 46αρια ....μ52τυ =διπλοβανα ντιζατα και βγαζαν το 323 170 και το 328 193 αλογα ...μ54=διπλοβανα ηλεκτρογαζο και βγαζαν το 325 192 και το 330 231....τωρα οσον αφορα τις διαφορες οντως σε μπιελοπιστονα το 323 ειναι ιδιο με το 325 αλλα εχουν διαφορες σε εισαγωγη σε εξατμιση απο τους καταλυτες και πισω σε εκκεντροφορους και ισως και σε βαλβιδες αλλα δεν ειμαι σιγουρος και φυσικα εχουν διαφορετικο εγκεφαλο οχι μονο προγραμμα
    τωρα οσον αφορα τα μ52β25 ειναι ιδια με τα μ54β25 σε περιφεριακα εκτος απο τα βανος τον εγκεφαλο και το οτι το ενα ειναι ντιζα και το αλλο ηλεκτρογκαζο ...τα ιδια ισχυουν και για τα μ52β28 με το μ52τυβ28 που ειναι παλι ιδια μοτερ με τις παραπανω αλλαγες
    Γνωρίζω πολύ καλά πως τα m52 που μετά δεν εχουν τυ δηλαδη m52tub20 (άρα είναι m52b20 π.χ)είναι μονόβανα και φορεθηκαν στα 36ρια!ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ 46ΡΙΑ 6ΚΥΛΙΝΔΡΑ ΕΙΝΑΙ 2ΒΑΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ m52tub20 ΤΩΝ 1991 CC 150 PS.
    Εννοείται τα m54 είναι 2βανα πάλι αλλα πιο συγχρονα κ καλα στον εγκέφαλο? πρόγραμμα? τι διαφορες υπάρχουν στις πλεξουδες προγραμμα κτλ μεταξύ τους τα m54 μοτέρ π.χ 320,325,330?Επίσης τα 2βανα m52? τι διαφορες υπάρχουν στις πλεξουδες προγραμμα κτλ μεταξύ τους τα m54 μοτέρ π.χ 320,323,328?
    ΠΑΝΤΩΣ Κ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΑΚΟΥΣΑ ΠΩΣ ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΡΟΠΕΤΟ M54 325 192 PS ΑΛΛΑΞΩ ΜΟΤΕΡ ΜΟΝΟ KAI BAΛΩ ΜΟΤΕΡ ΜΟΝΟ ΑΠΟ M52 323 2500 CC 170PS ΤΟ ΤΡΟΠΕΤΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ M54 ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ 192 ΑΛΟΓΑ ΠΡΑΜΑ ΤΙΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ 2ΒΑΝΑ ΑΥΤΑ ΜΟΤΕΡ M52, M54 ΣΑΝ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ 100% ΙΔΙΑ Κ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΠΤ...ΟΥΤΕ ΚΑΝ Η ΣΥΜΠΙΕΣΗ...ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΕΞΑΓΩΓΗ Η Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ Κ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...ΜΗΝ ΜΟΝΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ Κ ΤΡΑΒΑΝΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΓΙΑΥΤΟ Κ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ...........

  11. #10
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εισαγωγής 11 31 1 438 079
    εξαγωγής 11 31 1 435 416

    κοινό part number
    αν μιλας για τα μ54β25 και μ52β25 δεν ειναι ιδιοι ..μαλλον μιλας για το μ52τυβ25

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP