Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 38

Θέμα: Περι φρενων κτλ.!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-01-11
    Περιοχή
    Kalamata
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    312
    Thanked
    212
    Rides
    0

    Προεπιλογή Περι φρενων κτλ.!

    Φίλοι μου γεια σας,

    Το παρακάτω θέμα αφορά Μ5 Ε39 και όπως προδίδει και ο τίτλος περί φρένων βελτίωσης!

    Λοιπόν έχουμε και λέμε, οι δίσκοι που φοράει το εν λόγω αυτοκίνητο μπροστά είναι 345χ32mm.

    Έχω πάρει την απόφαση να τα αλλάξω και αυτό που προσανατολίζομαι είναι 6πιστονες δαγκάνες με δίσκους 355χ32mm.

    Λοιπόν το πρώτο "πρόβλημα" είναι οι ζάντες οι οποίες είναι 18" μαμά
    ( https://www.m5videoguide.com/blog/re...-alloy-wheels/ )
    και μάλλον θα χρειαστούν αποστάτες. Από τις έρευνες που έχω κάνει ότι με αποστάτη μέχρι 10mm δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα (κάπου τόσος θα χρειαστεί από ότι έχω καταλάβει) και παραπάνω από εκεί υπάρχει πρόβλημα γιατί όλο το βάρος πέφτει στα μπουλόνια!
    Εσείς τι πιστεύετε?

    Εν το μεταξύ οι δαγκάνες που έχω βρει με αποστάτη είναι Brembo και χωρίς αποστάτη είναι ApRacing το κακό είναι ότι έχουν ένα χιλιάρικο διαφορά που είναι αξιόλογο ποσό!

    Το δεύτερο το οποίο το έμαθα σήμερα είναι ότι ο τύπος με τις Brembo παίρνει τα μπροστά μαμά, δίσκους-δαγκάνες, και τα προσαρμόζει πίσω, ενδιαφέρον μου ακούγεται αφού θα γίνει μια αξιοπρεπή αναβάθμιση και πίσω.
    Εσείς το έχετε ξανακούσει αυτό?

    Οποιαδήποτε παρατήρηση που έχετε να κάνετε είναι ευπρόσδεκτη.


  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Οι αποστατες μεχρι 16 μμ δεν εχουν τοσο θεμα με τα μπουλονια.
    Απο 20μμ και πανω ειναι καλυτερο οι αποστατες να βιδωνουν πανω στο μουαγιε με ανεξαρτητες βιδες και μετα τα μπουλονια των τροχων να βιδωνονται μονο πανω στον αποστατη και οχι στο μουαγιε.

    Λογικα θα χρειστεις αποστατες μεχρι 12μμ.

    Τα ΑP ειναι εξαιρετικα ,ειδικα στην αισθηση του πενταλ φρενου. Εχουν αριστη σχεση αξιας / αποδοσης!

    Τα Brembo κορυφη αλλα πολυ πολυ ακριβα.

    Αν βαλεις ΑP καλο ηταν να βαλεις και τη πισω δαγκανα μονο για καλυτερη κατανομη πεδησης.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  3. The Following User Says Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    m-power_01 (21-06-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το αγαπημενο μου θεμα.
    λοιπον!!
    θελεις να αντικαταστησεις τα μαμα μονοπιστονα φρενα με πολυπιστονα!!
    μιλωντας για δισκο 355 χιλιοστων σαφως μιλαμε για μεγαλες δαγκανες.
    απο οτι ξερω ομως το 39 εχει αρκετο κενο μεταξυ της δαγκανας και της ζαντας.ειναι πολυ πιθανο να μη χρειαστει να βαλεις αποστατες στους τροχους για να μπουν.
    παμε τωρα στους αποστατες.
    πραγματι οι αποστατες μεχρι ενος ποντου δεν δημιουργουν ιδιαιτερο προβλημα.
    να ξερεις ομως οτι με αυτο το τροπο "χαλας" τη γεωμετρια της αναρτησης σου,καθως το κεντρο του αμορτισερ ξεφευγει απο τη νοητη ευθεια με τη ζαντα σου.
    ετσι καταπονειται περισσοτερο το ψαλιδι κλπκλπ.
    πρακτικα παντως δεν θα αντιμετωπισεις προβλημα αφου στις μεγαλες ταχυτητες δεν θα εχεις τρεμουλο.
    τα παντα μπαινουν παντου.με τις καταλληλες μετατροπες.
    σαφως με τους καταλληλους φορεις δαγκανας,μπορεις να προσαρμοσεις τα μπροστα δαγκανοδισκοπλακα στους πισω τροχους.
    η ανα βαθμιση των πισω θα σου προσφερουν ενα πιο ισορροπημενο φρεναρισμα καθως τα μπροστα δε θα τρωνε τοσο ζορι.
    και οι δυο μαρκες ειναι εξαιρετικες.με τη brembo να πληρωνεις πολλα περισσοτερα λογω φιρμας.
    βςεβαια για θεωρειται και η κορυφαια.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  5. #4

    Προεπιλογή

    Τον μπροστά δίσκο σε BMW είναι πάρα πολύ δύσκολο να τον βάλεις πίσω!!! Ο λόγος είναι ο μηχανισμός του χειροφρένου. Δαγκάνα οκ βάζεις σχεδόν ότι θες με φτιαχτές βάσεις.

    Εκτιμώ ότι δεν θα χρειαστείς αποστάτες...Έχεις 8αρα ζάντα με offset 20. Δηλαδή έχεις περίπου 27χιλ παραπάνω inner clearance από ότι ενα 46αρι ή ενα 36άρι.

    Αυτό που περιγράφει ο φίλος Γιωργος από πάνω είναι το scrub radius.Αυξάνοντας το scrub radius αποκτάς καλύτερο turn in μεν, θυσιάζεις δε λίγη καταπόνηση και λίγο ''διάβασμα'' του δρόμου παραπάνω

  6. The Following 3 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    GEORGE316 (22-06-11), manos///3 (21-06-11), Panos 316T (22-06-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τον μπροστά δίσκο σε BMW είναι πάρα πολύ δύσκολο να τον βάλεις πίσω!!! Ο λόγος είναι ο μηχανισμός του χειροφρένου.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. #6
    Εγγραφή
    31-01-11
    Περιοχή
    Kalamata
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    312
    Thanked
    212
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εδω ειναι η πλακα, οτι βρισκω τις Brembo πιο φτηνες απο ApRacing βεβαια μεσω ενος γνωστου!

    brembo: 2,300
    galfer: 2,050
    Apracing: 3,100

  9. #7
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    apracing ειναι καταπληκτικα φρενα.καποια μοντελα ομως ειναι για αγωνιστικη χρηση μονο.
    προσεχε μην παρεις κανενα τετοιο σετ και για να δουλεψει πρεπει να ζεσταθουν τα φρενα...
    ο κολλητος μου τη πατησε ετσι.
    subaru wrx sti με τα 330 αλογα.μετα απο τρεις μηνες πηγαινει και αλλαζει τα μπροστα φρενα με ενα σετ αγωνιστικων.
    σε 5 μερες το παταει μια σεντρα επειδη δε δουλεψαν τα φρενα γιατι ηταν κρυα.
    εγω ειμαι fun της brembo παντως.
    παρεπιπτωντως.
    αν γνωριζει καποιος απο θεσσαλονικη που πορω να φτιαξω ανταπτορες για δαγκανες παρακαλω ας μου πει.
    M power...μεσα στο μυαλο μου εισαι ρε συ....
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  10. The Following User Says Thank You to GEORGE316 For This Useful Post:

    m-power_01 (22-06-11)

  11. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEORGE316 Εμφάνιση μηνυμάτων
    apracing ειναι καταπληκτικα φρενα.καποια μοντελα ομως ειναι για αγωνιστικη χρηση μονο.
    προσεχε μην παρεις κανενα τετοιο σετ και για να δουλεψει πρεπει να ζεσταθουν τα φρενα...
    ο κολλητος μου τη πατησε ετσι.
    subaru wrx sti με τα 330 αλογα.μετα απο τρεις μηνες πηγαινει και αλλαζει τα μπροστα φρενα με ενα σετ αγωνιστικων.
    σε 5 μερες το παταει μια σεντρα επειδη δε δουλεψαν τα φρενα γιατι ηταν κρυα.
    εγω ειμαι fun της brembo παντως.
    παρεπιπτωντως.
    αν γνωριζει καποιος απο θεσσαλονικη που πορω να φτιαξω ανταπτορες για δαγκανες παρακαλω ας μου πει.
    M power...μεσα στο μυαλο μου εισαι ρε συ....
    Αμα ειχε κανα τακακι τυπου DS3000 και τσαρουχωσε 2 λεπτα αφου εφυγε απο το σπιτι, πως να πιασει?

  12. #9
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GEORGE316 Εμφάνιση μηνυμάτων
    apracing ειναι καταπληκτικα φρενα.καποια μοντελα ομως ειναι για αγωνιστικη χρηση μονο.
    προσεχε μην παρεις κανενα τετοιο σετ και για να δουλεψει πρεπει να ζεσταθουν τα φρενα...
    ο κολλητος μου τη πατησε ετσι.
    subaru wrx sti με τα 330 αλογα.μετα απο τρεις μηνες πηγαινει και αλλαζει τα μπροστα φρενα με ενα σετ αγωνιστικων.
    σε 5 μερες το παταει μια σεντρα επειδη δε δουλεψαν τα φρενα γιατι ηταν κρυα.
    εγω ειμαι fun της brembo παντως.
    παρεπιπτωντως.
    αν γνωριζει καποιος απο θεσσαλονικη που πορω να φτιαξω ανταπτορες για δαγκανες παρακαλω ας μου πει.
    M power...μεσα στο μυαλο μου εισαι ρε συ....
    Στη Αιγαιου πανω απο την Εθνικης Αντιστασεως ανεβαινοντας για το παλιο κτελ χαλκιδικης πριν το μασουτη στο δεξι χερι.

    Αν δε βγαλεις ακρη πανε στο Συνοδακη(super hose) Πολιχνη στο φαναρι του κοκκορα.Οπως στριβεις για Ελπιδος σε εναν ακαλυπτο(θα χρειαστεις πυξιδα για τον ακαλυπτο)

  13. The Following User Says Thank You to kplc16 For This Useful Post:

    GEORGE316 (29-07-11)

  14. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ρε τζορτζ αν ζεσταθεί το φρένο τότε δεν πιάνει...δεν είναι λάστιχο που πρέπει να πιάσει θερμοκρασία...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP