το αγαπημενο μου θεμα.
λοιπον!!
θελεις να αντικαταστησεις τα μαμα μονοπιστονα φρενα με πολυπιστονα!!
μιλωντας για δισκο 355 χιλιοστων σαφως μιλαμε για μεγαλες δαγκανες.
απο οτι ξερω ομως το 39 εχει αρκετο κενο μεταξυ της δαγκανας και της ζαντας.ειναι πολυ πιθανο να μη χρειαστει να βαλεις αποστατες στους τροχους για να μπουν.
παμε τωρα στους αποστατες.
πραγματι οι αποστατες μεχρι ενος ποντου δεν δημιουργουν ιδιαιτερο προβλημα.
να ξερεις ομως οτι με αυτο το τροπο "χαλας" τη γεωμετρια της αναρτησης σου,καθως το κεντρο του αμορτισερ ξεφευγει απο τη νοητη ευθεια με τη ζαντα σου.
ετσι καταπονειται περισσοτερο το ψαλιδι κλπκλπ.
πρακτικα παντως δεν θα αντιμετωπισεις προβλημα αφου στις μεγαλες ταχυτητες δεν θα εχεις τρεμουλο.
τα παντα μπαινουν παντου.με τις καταλληλες μετατροπες.
σαφως με τους καταλληλους φορεις δαγκανας,μπορεις να προσαρμοσεις τα μπροστα δαγκανοδισκοπλακα στους πισω τροχους.
η ανα βαθμιση των πισω θα σου προσφερουν ενα πιο ισορροπημενο φρεναρισμα καθως τα μπροστα δε θα τρωνε τοσο ζορι.
και οι δυο μαρκες ειναι εξαιρετικες.με τη brembo να πληρωνεις πολλα περισσοτερα λογω φιρμας.
βςεβαια για θεωρειται και η κορυφαια.
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....