Όλοι λίγο πολύ τα ξέρετε....
Θα ήθελα λοιπόν να μάθω και εγώ αναλυτικά τι και πως!
Πως το κολλάς,
τι επιπτώσεις έχεις,
τι αντοχή έχει,
αξίζει να χεις 100% μπλοκαδούρα με μηδαμινό κόστος σε σχέση με το να δώσεις ένα σκασμό λεφτά να το πάρεις έτοιμο?
Όλοι λίγο πολύ τα ξέρετε....
Θα ήθελα λοιπόν να μάθω και εγώ αναλυτικά τι και πως!
Πως το κολλάς,
τι επιπτώσεις έχεις,
τι αντοχή έχει,
αξίζει να χεις 100% μπλοκαδούρα με μηδαμινό κόστος σε σχέση με το να δώσεις ένα σκασμό λεφτά να το πάρεις έτοιμο?
χωρις να'χω οδηγησει με τετοιο, Μητσο, απο οτι ξερω για το δρομο δεν κανει.
σε μανουβρες με μικρη ταχυτητα ταλαιπωρουνται λαστιχα-ημιαξονια και τα λοιπα περιφερειακα.
υγ. μην ξεχνας το ebay
αν δεν κανω λαθος η Ε34 5αρα εχει το 188αρι καβουκι οπως τα μεγαλα Ε36/Ε30 σωστα ?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 26-05-11 στις 23:04
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Νίκο επειδή είδα τι έκανε ένα σήμερα στον δρόμο (είχα πάει σε συνεργείο ενός φίλου) ήρθα σπίτι και άλλαξα μπλούζα γιατί γέμισε σάλια!
Και απο ότι μου είπε την ακούνε ημιαξόνια ΜΟΝΟ ΑΝ έχεις πολύ φορτωμένο το αμάξι σε ανηφόρες ειδικά.....
Υ.γ. Νομίζω ναι αλλά δεν κοιτάω να αγοράσω προς το παρών.... Θέλω να μάθω τι παίζει περι κολλημένων και βλέπουμε....
Jimmakos (27-05-11)
Όταν το αυτοκίνητο εκτελεί κυκλική κίνηση ή και απλή καμπύλη αυτομάτως δουλεύει το διαφορικό, με αποτέλεσμα ανάλογα τη φορά της στροφής οι τροχοί να μην έχουν την ίδια ταχύτητα ταυτόχρονα. Αυτό συμβάλει στην οδηγική συμπεριφορά και την ασφαλή οδήγηση του αυτοκινήτου. Τώρα αν είναι τύπου Dragστεράδικη χρήση δεν γνωρίζω. Είμαι σίγουρος ότι δεν σε καλύπτω με αυτό, απλά και εγώ προσπαθώ να καταλάβω, γιατί κάποιος θα τοποθετούσε ένα κολλημένο διαφορικό (έναν απλό άξονα δλδ) για να μεταφέρει την κίνηση σε ένα καθημερινό αμάξι...?
Ηλεκτρόδιο μπλέ χρωμονικελιούχο, πολλά αμπέρ και κολλάς τους πλανήτες μεταξύ τους. Το αυτοκίνητο χαζοσπινιάρει για πλάκα, δεν μπορεί να στρίψει σε μικρές γωνίες και τρώει τα λάστιχα. Καλό για φτηνή λύση για πίστα μικρή και drift και για τίποτα άλλο
λοιπον..
το θεμα κολλημενο ειναι αρκετα παρεξηγημενο...και αυτο που λενε οτι το αμαξι δεν κανει για καθημερινο φυσικα και δεν ισχυει..ναι ειναι λιγο πιο κουραστικο αλλα ιδιως στα bmw ειναι μια χαρα..τωρα οσοαναφορα το δεν στριβει..στριβει αλλα θελει συνηθεια...το αμαξι γινεται πολυ πιο αποτομο και τονιζει πολυ τις αντιδρασεις του..ειτε αυτες ειναι υποστροφη ειτε υπερστροφη...με μια γκαζια ομως η υποστροφη γινεται υπερστροφη...οποτε απο κει και περα εξοικιωνεσαι...φυσικα δεν ειναι για να στριβεις με παραπανω απο 150...εγω παντως στην εθνικη δεν το βρηκα πολυ κακο..το περιμενα πολυ χειροτερο..προσοχη..δεν κολλαμε ποτε διαφορικο αν δεν φτιαξουμε πρωτα μια σωστη αναρτηση...ουτως ωστε το αμαξι να μην ειναι ατσουμπαλο..στις αντιδρασεις του που θα ειναι σαφως πιο ακαριαιες τωρα...τωρα το θεμα ημιαξονια εχει να κανει καθαρα με το μεγεθος τους...εμενα πχ..εχω σπασει γυρω στα 3 ημιαξονια στα 3 χρονια με πολυ πιστα...και τα ημιαξονια μου ειναι απο 1.2λτ..τα μεγαλα ημιαξονια δεν καταλαβαινουν τιποτα..οπως και τα μεγαλα καβουκια διαφορικου bmw θεωρουνται αθανατα αμα κολλησεις το διαφορικο..απο κει και περα θελει εναν ελεγχο στα λαδια του διαφορικου καθε 2-3χιλ χιλιομετρα,καθως το κολλημενο εχει την ταση να τα τρωει πιο ευκολα...παντα οταν γινονται τα χιλιομετρα με το πλαι...
το κολλημενο ειναι μια καλη πατεντα για καποιον που δεν εχει αρκετα αλογα..πραγματικα κερδιζεις αλογα απο το κολλημενο..αλλα χανεις πολυ σε προοδευτικοτητα στην παντα..και η οδηγηση του γινεται πολυ απαιτηκη και απαιτει εμπειρια και σεβασμο..στο γκαζι...για καποιον που θελει να αρχισει το drift το θεωρω πολυ καλη λυση καθως το να κολλησεις ενα μαμα διαφορικο αντε να κοστισει 80-100ευρω..
ενα απο τα επικινδυνα σημεια του κολλημενου ειναι οτι το αμαξι δεν σταματαει την παντα οταν παψουμε να παταμε γκαζι αλλα συνεχιζει για λιγο ακομα...κατι που ενισχυεται πολυ στην βροχη...εκει πραγματικα με το κολλημενο θελει παρα πολυ συνεση..και εμπειρια..
το κολλημενο εν ολιγοις θελει οπωςδηποτε να μπεις πιστα..για να καταλαβεις τι ακριβως κανει...ενω στο δρομο μπορει να σου προσφερει μεγαλοπρεπεις παντες, με την ιδια ευκολια μπορει και να σε πουλησει...καθως η δυναμη μεταφερεται περιεργα στους πισω τροχους..και θελει συνηθεια και σιγα σιγα στην αρχη..και παντα καλα λαστιχα μπροστα γιατι το κολλημενο "σπρωχνει" πολυ το μπροστινο μερος...και πολλοι εχουν φυγει ετσι...στην αρχη τουλαχιστον....
Jimmakos (27-05-11), Panos 316T (27-05-11)
Όπως τα είπε ο Στράτος. Μόνο για ντριφτ κανει (βέβαια είναι λουκούμι), αλλά μετά το αυτοκίνητο γίνεται άχρηστο σε στροφές, δεν παρκαρει και αρκετά επικίνδυνο ειδικά στο βρεγμένο είναι θάνατος, ασε που αργά ή γρήγορα θα σπάσει. Ξέχνα το Δημήτρη απλά. Βρες ένα μεταχειρισμένο καλό μαμα μπλοκε τώρα που έχουν πέσει οι τιμές 200-300Ε και θα το απολαύσεις!!
Μα ερώτηση κάνω να δώ τι παίζειΕπειδή είδα οτι γίνεται μπαλαρίνα το αμάξι για πλάκα λέω αμα αξίζει ας το κάνουμε....
Δηλαδή με λίγα λόγια το κάνεις σε αυτοκίνητα drift και πίστα.... Δεν αξίζει για δρόμο
θα είναι πολύ κουραστικό, θα σου βγαίνει η ψυχή για να παρκάρεις, θα σου σπάνε τα νεύρα που θα παρκάρεις και θα τσιρίζουν τα λάστιχα. Σε στροφές θα πηγαίνεις με λιγότερα(βέβαια πιο απολαυστικά γιατι θα πηγαίνεις παλεύοντας) και είναι και επικίνδυνο κατ εμε. Ειδικά σε εθνική δεν θα έχει πλάκα να κάνει κράου. Φίλου μου που έσπασε το κολλημένο, από τον κραδασμό κούνησε μέχρι και ο μεσαίος καθρεύτης.....χαχαχαχα
Ούτε καν για πίστα..... μονο για ντριφτ και πάλι με συμβιβασμό λόγο του κόστους ενος ντριφτάδικου.
BILL007 (29-05-11), Jimmakos (27-05-11), Stefanos_Cool (28-05-11)