εσκισε κολλαρο και εφτυσε τα νερα...συμβαινουν αυτα!
εσκισε κολλαρο και εφτυσε τα νερα...συμβαινουν αυτα!
το σιγουρο ειναι πως δεν θελεις να εισαι καπου εκει κοντα! το νερο με την θερμοκρασια που εχει αποκτησει....ανετα σε στελνει με βαρια εγκαυματα....
το ανεβασα κυριως γιατι το βιντεο ειναι ακριβεστατο... στανταρ ειναι πολυ επικινδυνο!!!
παντως σαν να ειχε πολυ πιεση το κυκλωμα του ψυκτικου...![]()
ενας θερμοστατης να ειχε κολλησει...με την πιεση μεσα στο συστημα ψυξης, θα ειχε αυτα τα αποτελεσματα! παρολιγον να την παθω ασχημα...οταν για δευτερολεπτα αφου βγηκα κατω απο την ραμπα που μαστορευα, με το μοτερ να δουλευει....εσκασε η φλογερα του συστηματος ψυξης....! ετσι ακριβως πεταχτηκαν τα νερα....και ημουν πολυ τυχερος
Κατα την δικη μου αποψη δεν ειναι κολλαρο.Απλα εκαψε φλαντζα και η συμπιεση μπηκε στο κυκλωμα νερου και παπαλα.Νομιζω το αμαξι ηταν με στοκ τουρμπινα τσιτα στα 400+++ αλογα .
z3 2.2 (11-05-11)
εδω περα τι εγινε?
πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..
εδω οπως επαιζε ο προγραμματιστης εχασε, game over και μετα στο επομενο βιντεο θα κανει restart...δεν ειναι τπτ!
Στο πρωτο βιντεο παντως...
Τα γιαπωνεζικα εχουν ταπες ψυγειου που εκτονωνουν σε συγκεκριμενη πιεση, ασχετα με τη θερμοκρασια και στελνουν το νερο σε δοχειο διαστολης(το οποιο δεν ειναι υπο πιεση). Απο εκει το αντλουν με υποπιεση οταν αρχισει να πεφτει η θερμοκρασια.
Στο κυκλωμα νερου τους δλδ σταθερη ειναι η πιεση και οχι η ποσοτητα νερου οπως στα γερμανικα.
Αν θυμαμαι καλα οι ταπες ανοιγουν στα 1,1 bar εργοστασιακα.
Οταν βελτιωνουν βαζουν ταπες πιο "σκληρες". 1,3 bar η και περισσοτερο.
Και παλι ειναι ψηλο αδυνατο να σκασει κολλαρο ακομα και αν καψει φλαντζα και περασει τη συμπιεση μεσα. Θα το βγαλει το νερο απο την ταπα λογικα.
Ισως να ηταν απλα ξεραμενο το κολλαρο και να μην αντεξε. Φουλαρε και η τρομπα και σε καποια στροφη δεν αντεξε...
Αφού δούλευε 2.2 bar με μαμά τουρμπίνα τα ήθελε και τα έπαθε. Το καπάκι χαιρέτησε χρόνους.