Βαθιά στη 5η μέχρι να καταφέρει να περάσει. Και αναρωτιέμαι τι βελτίωση έχει (το Μ) ?
Και που να φορέσει και πρόγραμμα το ΤΤ......μιλάμε για πολύ κλάμα...
Βαθιά στη 5η μέχρι να καταφέρει να περάσει. Και αναρωτιέμαι τι βελτίωση έχει (το Μ) ?
Και που να φορέσει και πρόγραμμα το ΤΤ......μιλάμε για πολύ κλάμα...
Δυσκολευομαι να το πιστεψω Κωστα...
Εκτος και αν το Μ3 φοραει μονο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι...![]()
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels
Tuned by Ace Motorsport
καλα σταθηκε το Μ3.
αν ειχαν πατησει σε ελληνικο δρομο, ακομα θα μαζευε...
κωστα, αυτα δεν τα βλεπεις νομιζω.
εξαφανιζονται...![]()
Άσε γιατί σήμερα το πρωί είχαμε 'θέμα' στα φανάρια μου.....RS4 (το V6TT το station) vs MTM (530HP) vs E50 M5. Slingshot !!!!!
για πες...
Κωστα επειδη δοκιμαζω συχνα με αυτοκινητα του Group Vag θα σου πω πως το TT-RS ειναι ενα πολυ δυνατο αυτοκινητο σε στοκ μορφη αλλα οχι ικανο να περασει βελτιωμενο Μ3 εστω με μια ελαχιστη βελτιωση(μονο προγραμμα ή πχ μονο εξω προκαταλυτες).Ποσο μαλλον ενα Μ3 με εξατμιση και προγραμμα...
Αλλα θα τεκμηριωσω την αποψη μου αλλιως παραθετωντας ενα μικρο παραδειγμα.
Προσφατα εγω και ο συμφορουμιτης Lourbas παρουσιασαμε τα αυτοκινητα μας στο περιοδικο Power Techniques(θα τα δειτε στο τευχος Μαιου πρωτα ο Θεος!!!).Στις καθιερωμενες μετρησεις του περιοδικου,εκει που μετρανε ολα τα αυτοκινητα τα δικα μας(Ζ4 και Μ3)εκαναν παραπλησιους χρονους αφου ειναι γνωστο πως το αυτοκινητο του Lourba και το δικο μου πανε πανω κατω τα ιδια.Χρονους ακριβως δεν μπορω να δωσω,αλλα σε γενικες γραμμες μπορω να εγγυηθω πως ειμαστε περιπου ιδιοι με ενα ΤΤ-RS full πρωτο σταδιο οπως αυτο της γνωστης εταιριας Cargate Center που ειχε παρουσιαστει στο τευχος 144 του εν λογω περιοδικου.
Αν εξαιρεσεις τις επιδοσεις σε 400αρι και 0-100lm/h που το TT-RS ευνοειτε απο την τετρακινηση και γραφει 0-100 σε 4,26sec και ο-400m σε 12,45sec,γραφουμε(Ζ4,Μ3 και TT-RS)ιδους χρονους στο χιλιομετρο με ιδια ταχυτητα εξοδου.
Το συγκεκριμενο ΤΤ-RS ειναι 120 αλογα πανω απο το εργοστασιακο(συγκεκριμενα 466,8PS με 60,35 κιλα ροπης δυναμομετρημενο σε MAHA) με εισαγωγη Pipercross,προγραμμα Revo Stage 2 με σταθερη πιεση 1,4bar και 1,6bar overboost και full εχατμιση Milltek με αγωνιστικους καταλυτες).
Αν λοιπον κρινεις οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο κανει ιδιους χρονους με ενα βελτιωμενο Μ3(ισως το καλυτερο ατμοσφαιρικα βελτιωμενο στην Ελλαδα) σκεψου πως καθεται το εργοστασιακο με -120 αλογα.
Ο τροπος ειναι βεβαια λιγο μπακαλιστικος για να προσεγγισεις τις διαφορες,αλλα μπορω να διαβεβαιωσω πως ενα TT-RS ουδεμια σχεση εχει με ενα εργοστασιακο.Οσο δηλαδη ενας Ν54 μαμα με εναν βελτιωμενο![]()
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels
Tuned by Ace Motorsport
Μέχρι τη πεζογέφυρα που είδα, το audi ήταν μπροστά και άνοιγε δυνατά αλλά μετά έκοψαν. Μάλλον πρέπει να το χει δυναμώσει κι άλλο από τα 530 που δηλώνει.
Στο βιντεακι ηταν DCT το Μ3;;;
Αν ναι τοτε κατι παει παρα πολυ στραβα με τον οδηγο...
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels
Tuned by Ace Motorsport