Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 32

Θέμα: Συμπεριφορα TOY@TA

  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Thumbs down Συμπεριφορα TOY@TA

    Πραγματικη ιστορια....

    -Ντριιιννν: ναι??
    -Γεια σας ειμαστε απο υην TOY@TA..
    -Ναι πειτε μου?
    -Εχετε ενα iq με αριθμο ......
    -Ναι
    - Ξερετε εχετε υπερβει τον χρονο που επρεπε να ερθετε να κανετε το ετησιο
    σερβις, κατα 3 μηνες και θα εχετε προβλημα με την εγγυηση!!!!!!
    -Μα κυρια μου αφου στις 9000χλμ και οταν το αμαξι ηταν 7μηνων το εφερα για αλλαγη λαδιων και φιλτρων!!!!!!!
    - Ναι το βλεπω, αλλα αυτο δεν ηταν ΕΠΙΣΗΜΟ!!!!!
    -Τι λες κοπελα μου!!! εισαι με τα καλα σου??? ο χρονος που λες μετραει πλεον μετα την αλλαγη που εκανα!!!! και αμα το παμε και με χλμ θελω ακομα 8000 για το σερβις αφου αλλαξα στα 9000!! (τωρα εχω 15000)
    -Δε ξερω τι μου λετε.....θα εχετε προβλημα με την εγγυηση.....
    -να σου πω κατι κοπελα μου......απο μονη σου με πηρες η εχεις απλα καποιον καταλογο και κοιτας και καλεις οσους νομιζεις οτι δεν εχουν αλλαξει λαδια???
    -Απο μονη μου κυριε.....
    -Ε τοτε σαλτα και ΓΑΜΗΣ@Υ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΜΕ ΠΗΡΕΣ ΝΑ ΖΑΛΙΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΠΑΡ!Α.....


  2. The Following 16 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    aristent (29-04-11), bill_m3 (29-04-11), georgepap (29-04-11), GiannisRob (29-04-11), katsaraios (30-04-11), Konstantinos E60 (29-04-11), Lefteris116 (29-04-11), Leonidas_E39 (29-04-11), nik200 (30-04-11), nikos1400 (29-04-11), Nino (29-04-11), pilot (29-04-11), S8N (29-04-11), Stathis (30-04-11), stratos (30-04-11), Vasilis (29-04-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.926
    Thanked
    3248
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χα χα χα!

    Ωραίοι αυτοί στην Toyota, αλλά δεν είναι οι μόνοι... Ακόμα δεν μπορώ να ξεχάσω το τηλέφωνο που μας κάνανε από τα κεντρικά της Volvo, να ρωτήσουν αν ήμουν ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση του local dealer όταν πήγα το αυτοκίνητο για service, κανα δύο μέρες αφ'ότου τους έστειλα εξώδικο, λόγω αδυναμίας τήρησης των όρων της εγγύησης από μέρους τους, και 20ήμερη ταλαιπωρία...

    Μεταξύ σοβαρού και αστείου, όμως, στους όρους της εγγύησης κάθε εταιρίας, γράφουν ακριβώς τι θεωρούν σέρβις και τι όχι, ώστε να είναι 100% καλυμμένοι σε περίπτωσεις όπως αυτή που περιέγραψες...

  4. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    Z4 DCT (29-04-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χα χα χα!

    Ωραίοι αυτοί στην Toyota, αλλά δεν είναι οι μόνοι... Ακόμα δεν μπορώ να ξεχάσω το τηλέφωνο που μας κάνανε από τα κεντρικά της Volvo, να ρωτήσουν αν ήμουν ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση του local dealer όταν πήγα το αυτοκίνητο για service, κανα δύο μέρες αφ'ότου τους έστειλα εξώδικο, λόγω αδυναμίας τήρησης των όρων της εγγύησης από μέρους τους, και 20ήμερη ταλαιπωρία...

    Μεταξύ σοβαρού και αστείου, όμως, στους όρους της εγγύησης κάθε εταιρίας, γράφουν ακριβώς τι θεωρούν σέρβις και τι όχι, ώστε να είναι 100% καλυμμένοι σε περίπτωσεις όπως αυτή που περιέγραψες...
    Ελα ομως πουεγω οταν πηγα στα 9000 ζητησα το σερβις των 15000!!! δηλαδη του χρονου...

  6. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Ου μπλεξεις...εγω αυτο ξερω!

    κ ο μονος που θα σε ξεμπλεξει (απο ιδιαν πειρα) ειναι να τους ''ενημερωσεις'' οτι στελνεις φαξ στην μαμα εταιρια στην εκαστοτε χωρα φυσικα!


    εχει γινονται λιγο χεσμεντεν κ αρχιζουν τα κυριε, κ δεν ειπα ετσι κ ειναι αλλιως κ εχετε δικιο κ πρασινα ατια...
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  7. #5
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.926
    Thanked
    3248
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ελα ομως πουεγω οταν πηγα στα 9000 ζητησα το σερβις των 15000!!! δηλαδη του χρονου...
    Δεν νομίζω να έχουν κάποιο βάσιμο επιχείρημα τότε.

    Ωστόσο, όλοι οι dealers έχουν σαν στόχο το κέρδος, και συχνά όταν σε πάρουν με στραβό μάτι, όπως τώρα που σου λέγανε για προβλήματα στην εγγύηση, άντε να ξεμπλέξεις μετά. Όχι επειδή φταις εσύ, αλλά είτε επειδή αυτοί είναι ανίκανοι να κάνουν σωστά τη δουλειά τους (όλοι έχουμε αρκετά τέτοια παραδείγματα), είτε γιατί προσπαθούν να σε πιάσουν κότσο και να βγάλουν κάτι παραπάνω από σένα.

    Και στις δύο περιπτώσεις, είναι απαράδεκτοι!

  8. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ρε φιλε......να κατηγορηθει ο Γιαννης για ελλειπη συντηρηση αυτοκινητου......μλκ θα πεθανω!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχα
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  9. The Following 13 Users Say Thank You to z3 2.2 For This Useful Post:

    aristent (29-04-11), bill_m3 (29-04-11), katsaraios (30-04-11), Kostas_1 (29-04-11), Monsta (29-04-11), nikos1400 (29-04-11), Nino (29-04-11), Ptboul (29-04-11), S8N (29-04-11), Stathis (30-04-11), stratos (30-04-11), Vasilis (29-04-11), Z4 DCT (29-04-11)

  10. #7
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12383
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιάννη, μάλλον το περιστατικό οφείλεται σε κάποια ανόητη υπάλληλο ... και καλά έκανες την έχ@σες.

    Το after sales της Toyota μάλλον είναι άνετα το κορυφαίο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Το λέω από προσωπική εμπειρία αλλά και από φίλους και γνωστούς οι οποίοι το μόνο παράπονο που έχουν εκφράσει είναι οι αλμυρές τιμές των επίσημων συνεργείων σε ανταλλακτικά και εργασία.

    Εχουμε στην οικογένεια Yaris 1,3 vvti του 2001 με 95.000 αθηναϊκά χλμ σήμερα. Οσο ήταν στην εγγύηση (6 χρόνια) πήγαινε σε συνεργεία της αντιπροσωπείας και δεν βγήκαμε χαμένοι. Εχει αλλάξει με κάλυψη της εγγύησης τα εξής "κουφά" : δισκόπλατο (Ναι !) στις 55.000 χλμ διότι κάποια περίοδο είχε παραπονεθεί αρκετός κόσμος γιά σκορτσαρίσματα στο ξεκίνημα στα 1.300αρια - μπαταρία στις 30.000 χλμ (καλύπτεται από 2ετη εγγύηση) και δεν εξαιρέθηκε παρότι το αμάξι φορούσε ενισχυτή γιά τα πίσω ηχεία - γρύλο παραθύρου οδηγού - τσιμούχα παραθύρου οδηγού - αισθητήρα στροφάλου (βγήκε ανάκληση 2 μήνες προτού λήξει η εγγύηση και μας πήραν τηλέφωνο στο κινητό μου - επισκευή (τορνίρισμα) στις δισκόπλακες όταν παραπονεθήκαμε γιά τέμουλο στο φρενάρισμα πάνω από τα 120km/h ...

    Εννοείται ότι ουδέποτε χρειαστήκαμε κάτι (π.χ. τάπες ζαντών) και μας είπαν "συγγνώμη, δεν υπάρχει, θα παραγγείλουμε". Απλά έχουν τα πάντα.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    Ptboul (29-04-11), Stathis (30-04-11)

  12. #8
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τώρα που "στριμώξανε" οι κώλοι άρχισαν τα τηλέφωνα περάστε για service
    Σε κανά χρόνο θα μας κάνουν δώρο και κανένα από τα μωρά που βάζει ο Ptboul!!

  13. The Following 3 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    bill_m3 (29-04-11), Ptboul (29-04-11), Vasilis (29-04-11)

  14. #9
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εννοείται ότι ουδέποτε χρειαστήκαμε κάτι (π.χ. τάπες ζαντών) και μας είπαν "συγγνώμη, δεν υπάρχει, θα παραγγείλουμε". Απλά έχουν τα πάντα.
    4.5 ευρώ η 4άδα στη BMW!!!
    ΕΛΕΟΣ!!

  15. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιάννη, μάλλον το περιστατικό οφείλεται σε κάποια ανόητη υπάλληλο ... και καλά έκανες την έχ@σες.

    Το after sales της Toyota μάλλον είναι άνετα το κορυφαίο στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Το λέω από προσωπική εμπειρία αλλά και από φίλους και γνωστούς οι οποίοι το μόνο παράπονο που έχουν εκφράσει είναι οι αλμυρές τιμές των επίσημων συνεργείων σε ανταλλακτικά και εργασία.

    Εχουμε στην οικογένεια Yaris 1,3 vvti του 2001 με 95.000 αθηναϊκά χλμ σήμερα. Οσο ήταν στην εγγύηση (6 χρόνια) πήγαινε σε συνεργεία της αντιπροσωπείας και δεν βγήκαμε χαμένοι. Εχει αλλάξει με κάλυψη της εγγύησης τα εξής "κουφά" : δισκόπλατο (Ναι !) στις 55.000 χλμ διότι κάποια περίοδο είχε παραπονεθεί αρκετός κόσμος γιά σκορτσαρίσματα στο ξεκίνημα στα 1.300αρια - μπαταρία στις 30.000 χλμ (καλύπτεται από 2ετη εγγύηση) και δεν εξαιρέθηκε παρότι το αμάξι φορούσε ενισχυτή γιά τα πίσω ηχεία - γρύλο παραθύρου οδηγού - τσιμούχα παραθύρου οδηγού - αισθητήρα στροφάλου (βγήκε ανάκληση 2 μήνες προτού λήξει η εγγύηση και μας πήραν τηλέφωνο στο κινητό μου - επισκευή (τορνίρισμα) στις δισκόπλακες όταν παραπονεθήκαμε γιά τέμουλο στο φρενάρισμα πάνω από τα 120km/h ...

    Εννοείται ότι ουδέποτε χρειαστήκαμε κάτι (π.χ. τάπες ζαντών) και μας είπαν "συγγνώμη, δεν υπάρχει, θα παραγγείλουμε". Απλά έχουν τα πάντα.



    α...κ ξεχασε ο Πανουλης να σας πει

    οτι ειναι μεγαλο-μετοχος της Toyota



    πλακα κανω φυσικα...

    κ εμενα ο αδερφος μου με το RAV ειναι απο τους πολυ ευχαριστημενους πελατες της!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  16. The Following User Says Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    PANOS-E60 (29-04-11)

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP