Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 58

Θέμα: ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΠΝΟΣ -ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΟΣ !

  1. #1
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ + ΣΕΡΡΕΣ
    Μηνύματα
    778
    Thanked
    287
    Rides
    1

    Προεπιλογή ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΠΝΟΣ -ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΟΣ !

    Καλησπερα. μετα απο γενικο rebuild στο μοτερ κουζινετα πιστονι βαλβιδες κτλ το E46 320 DIESEL 2004 δεν επαιρνε προς και στην διαγνωση εβγαλε αισθητηρα στροφαλου..αφου αλλαχτηκε πηρε προς κανονικα με την πρωτη το δουλεψε ο μηχανικος για 1-2 λεπτα και δουλευε ρολοι. το εσβησε για να κουμπωσει βεντιλατερ και διαφορα περιφερειακα. μολις τελειωσε το εβαλε μπρος και μετα απο 2 λεπτα εσβησε . τωρα δεν παιρνει καθολου και βγαζει πολυ μαυρο καπνο απο την εξατμιση. το διαγνωστικο (gt1) δεν βγαζει καμμια βλαβη.
    εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να ειναι? μηπως εκανε το ρεκτιφιε καμια πατατα?

    Ριχτε καμια ιδεα γιατι το μυαλο μου εμενα παει σε θεμα συμπιεσης και ανησυχω...

    καθε βοηθεια δεκτη

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο καπνός μυρίζει πετρελαιϊλα;

    Μήπως έχεις το παλιό πετρέλαιο από τότε που έμεινε;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  3. #3
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ + ΣΕΡΡΕΣ
    Μηνύματα
    778
    Thanked
    287
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Nαι. Λες να φταιει αυτο? Εχω μισο τεποζιτο

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα, Κρυονέρι
    Μηνύματα
    1.132
    Thanked
    1055
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το διαγνωστικό συνήθως κατά 90% βλέπει τις ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές βλάβες.

    Η περιγραφή σου μου κάνει πιο πολύ για αέρα στο κύκλωμα τροφοδοσίας χαμηλής πίεσης. Τσεκάρετε όλους τους συνδέσμους και για τραυματισμούς στα σωληνάκια τροφοδοσίας (πριν την αντλία υψηλής πίεσης).

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Stefanos_Cool For This Useful Post:

    stratos (16-04-11), z3 2.2 (15-04-11)

  6. #5
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε το πετρέλαιο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο!Σχεδόν ένα χρόνο κάθεται το αυτοκίνητο σου!Πιστεύω πως πρέπει να το βγάλεις και να αλλάξεις και φίλτρο πετρελαίου!Αν δεν στρώσει μετά δες μπέκ και τέτοια!Ελπίζω να μην έγινε καμιά στραβή με το ρεκτιφιέ!

  7. #6
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    ΚΙΛΚΙΣ
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    900
    Thanked
    1109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    φανταζομαι οτι εχεις αλλαξει το φιλτρο πετρελαιου!!!!
    αυτα τα 2 λεπτα που δουλεψε......δουλεψε σωστα???...
    ακουσες καποιον περιεργο θορυβο??..η κατι που δεν σου αρεσε γενικα??
    οταν εχουμε μαυρο καπνο στο ντιζελ,μας λεει οτι δεν γινεται καλη καυση και στην ουσια
    ο μαυρος καπνος ειναι το υπολοιπο της καυσης του πετρελαιου...
    τωρα,αφου λες οτι δουλεψε για 2 λεπτα και μετα εσβησε.....η σκεψη μου ειναι οτι,εκαψε το πετρελαιο που ειχε μεσα στο φιλτρο πετρελαιου και για καποιον λογο δεν ξαναγεμισε,για να συνεχισει την λειτουργεια του......αν ειναι αυτο,κοιταξτε αν σας φερνει πετρελαιο στα μπεκ και αν ναι......αν η ποσοτητα ειναι αυτη που πρεπει.....
    αν δεν μπορειτε,πανε σε εναν μπομπατζη,μηπως θελει καποια ρυθμιση.....
    για το δευτερο που ειπες για το ρεκτιφιε,τιποτα δεν αποκλειεται....
    την ειχα ''φαει'' και εγω μια φορα παλιοτερα με λαθος φλατζα κεφαλης,οπου μολις πατουσα το γκαζι,εβγαζε υπερβολικο ντουμανι και εκαιγε τα αντερα του....
    στο δια ταυτα τωρα.....
    για αρχη πανε σε εναν καλο μπομπατζη,να ελεξει το συστημα ψεκασμου (μπεκ-αντλια-μτρητη μαζας αερα κλπ)........αν εισαι οκ απο εκει.....το πιθανοτερο ειναι να σε κατευθυνει αυτος.....που εχεις το προβλημα...
    ενημερωνε εδω σε οτι κανεις,μηπως μπορουμε να βοηθησουμε περισσοτερο!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη individual : 15-04-11 στις 06:53

  8. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το ρεκτιφιε δεν εχει (πιστευω ) να κανει με το προβλημα.
    Πολυ πιθανο οπως λενε και τα παιδια παραπανω να φταιει το πετρελαιο.
    Αν μπορεις αδειασε ρεζερβουαρ και ξαναδες.
    Ξεκινηστε απο τα απλα.
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  9. #8
    Εγγραφή
    20-03-10
    Περιοχή
    Ξάνθη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.727
    Thanked
    2862
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σχεδον το ιδιο επαθα με το μεγαλο το τρακτερ πριν κανα 2 βδομαδες
    δουλεψε λιγο και μετα δεν επαιρνε. μπηκε και στο προγραμμα ασφαλειας και πεταξε μαυρο ντουμανι.
    ανοιξα την νεροπαγιδα στο φιλτρο πετρελαιου, αντλησα χειροκινητα και πεταξε καθαρο νερακι! αν ειναι δυνατον! αλλαξε το φιλτρο σου! οπωσδηποτε!
    Μη τα συζητας αδερφε...

  10. The Following User Says Thank You to Tsakirakos For This Useful Post:

    stratos (16-04-11)

  11. #9
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ + ΣΕΡΡΕΣ
    Μηνύματα
    778
    Thanked
    287
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    λοιπον φιλτρο πετρελαιου δεν ειχα αλλαξει αλλα θα παρω ενα για αλλαγη... υπαρχει περιπτωση να φταιει η φλατζα κεφαλης δηλαδη να μην ειναι σωστη στα χιλιοστα και να ξαναχτυπησε βαλβιδες? απ οσο θυμαμαι ειχαμε παραγγειλει την μαμα.
    πιεση στα μπεκ εχει κανονικα και εχουν τσεκαριστει ολα τα κολαρα κτλ.
    θα αδειασω το πετρελαιο και θα βαλω αλλο να δω.
    εμενα δεν εχει νεροπαγιδα οποτε μονο το φιλτρο μου παει στο μυαλο.

    οταν εσβησε εκανε ενα γλουκ γλουκ σαν να χτυπαει πυρακια και εσβησε.

    και το αποτελεσμα το ιδιο..μαυριλα και μυρωδια πετρελαιου.

    εχω αγανακτησει παιδια θα το πεταξω στη θαλασσα!

  12. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρε συ μην τρελαίνεσαι.

    Στο λέω από δική μου εμπειρία.

    Όταν έχεις πολλά και σημαντικά να κάνεις είναι 101% σίγουρο ότι έχεις ξεχάσει κάποιο ΠΟΛΥ απλό που συνήθως δημιουργεί το πρόβλημα.

    Να χτύπησες βαλβίδες αν είναι σωστά χρονισμένο το βλέπω δύσκολο.

    Μετά όταν μίζαρες γύρναγε το μοτέρ; Το λέω για αποφυγή του λεγόμενου hydro lock (το οποίο πιθανώς να έγινε λόγω κάκιστου πετρελαίου). Αν έχεις την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ υποψία για το παραπάνω (δλδ το να γέμισαν οι θάλαμοι με πετρέλαιο το οποίο είναι ουσιαστικά σα νερό) καλό είναι να κάνεις μια εξαέρωση των θαλάμων ΠΡΙΝ προσπαθήσεις να ξαναβάλεις μπροστά.

    Προχώρα με τα απλά και αν δε δεις φως τότε να αγχωθείς, όχι από τώρα.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP