καρντασι,επειδη σε βλεφαριαζω για πολυ μπανικο τυπακι,σου λεω τα εξης...
το διαφορικο σιγουρα θα ζοριζεται,οχι ομως σε βαθμο που θα το παρεις στο χερι.
το μπλοκε διαφορικο αυτο που κανει ειναι να "βοηθαει" να κρατιουνται οι κλισεις,να γινεται πιο πεχνιδιαρικο το αυτοκινητο,παραλληλα δε βοηθαει και στις εκκινησεις και εν μερει παιζει το ρολο του αντισπιν(τα 36ρια κατι 328 τερατα που δεν ειχαν αντισπιν ειχαν μπλοκε)
ζορι θα φαει πολυ οταν βρισκεσαι σε καλο οδοστρωμα με πολυ καλη προσφυση,αριστα ελαστικα και μια και το μοτερ σου εχει μια καποια δυναμη σε ακκινησεις,σε μπαντηλικωματα κλπ να τρωει και καμμια σφαλιαρα...
κατα τα αλλα ισως θα ηταν καλο να σηκωσεις λιγο το ποδι απο το γκαζι και για οικονομια και για ασφαλεια και για να εχεις για πολλα χρονια ακομα το διαφορικο
!!!
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....