Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: M50B25 vanos vs M52B23 vanos

  1. #1
    Εγγραφή
    21-01-11
    Περιοχή
    athens
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    465
    Thanked
    332
    Rides
    1

    Προεπιλογή M50B25 vanos vs M52B23 vanos

    θελω τα φωτα σας!!!!ποιο νομιζετε οτι ειναι καλυτερο σαν μοτερ!!γενικοτερα απο θεμα αξιοπιστιας καταλαλωσεις κλπ

  2. #2
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το δευτερο που ειναι "νεοτερο" εχει καλυτερη καταναλωαη σιγουρα.

    Γενικα για τον ιδιο λογο θα βρεις πιο ευκολα τετοιο σε καλη κατασταση.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  3. #3
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.556
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το δευτερο θα διαλεγα.πιο συγχρονο σε ολους τους τομεις.

  4. #4
    Εγγραφή
    08-04-10
    Περιοχή
    κρητη
    Μηνύματα
    165
    Thanked
    106
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το δευτερο με κλειστα ματια!!!!Πιο αθορυβο,πιο καινουριο,με καλυτερη ροπη χαμηλα!!!!!

  5. #5
    Εγγραφή
    29-09-10
    Περιοχή
    Λακωνια
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    124
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το δευτερο σιγουρα,πιο νεος και φρεσκος κινητηρας.....

  6. #6
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Γιατι υπαρχει 2.300 κυβικα Μ52? Εννοεις Μ52Β25 φανταζομαι,καλυτερο απ' το αλλο..

  7. #7
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο E60_Arkadia Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι υπαρχει 2.300 κυβικα Μ52? Εννοεις Μ52Β25 φανταζομαι,καλυτερο απ' το αλλο..
    Το Μ52Β23 ηταν το 323 που ομως ειχε 2500 κυβικα και 174 αλογα....το ονομασε η BMW 323 γιατι ενω ειχε τον ιδιο κυβισμο,εβγαζε λιγοτερα αλογα απ'το Μ50Β25....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    E60_Arkadia (12-02-11)

  9. #8
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    m52b25 ήταν απλά έμπαινε σε 323 κ ήταν 170 άλογα αλλά με την ίδια ροπή με το m52b25 του 325 λογο φορολογίας έγινε αυτό γιατί σε σωστές χώρες τα αυτοκίνητα φορολογούν με τα άλογα κ όχι με τ κυβικά

  10. The Following User Says Thank You to ziaba For This Useful Post:

    E60_Arkadia (12-02-11)

  11. #9
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    m52b25 ήταν απλά έμπαινε σε 323 κ ήταν 170 άλογα αλλά με την ίδια ροπή με το m52b25 του 325 λογο φορολογίας έγινε αυτό γιατί σε σωστές χώρες τα αυτοκίνητα φορολογούν με τα άλογα κ όχι με τ κυβικά
    Δικιο εχεις φιλε οντως Μ52Β25 λεγοταν ο κινητηρας ενω τα αυτοκινητα ειχαν την ονομασια 323,523!

  12. #10
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP