
Αρχικό μήνυμα απο
gyiama
λοιποοοοον επειτα απο 3 μερες σκληρης δουλειας τελειωσα το γυαλισμα του αυτοκινητου μου το οποιο ηταν μαυρο χαλι απο καποια μλκια που εκανα εγω μαλλον και εκανα ολο το αμαξι λες και το εβαλα σε συρματοβουρτσα!!!τελος καλο ολα καλα λοιπον αλλα εχω ενα ερωτημα!! δεν θυμαμαι καλα αμπορει να κανω και λαθος,αλλα νομιζω οτι το ειχα διαβασει οτι καλο ειναι να περναμε 2-3 χερια κερι το αμαξι!! και ερχομαι και ρωταω εγω τωρα!!!! εφοσων το αυτοκινητο ειναι κερωμενο αν περασω και αλλο χερι κερι αλλαζι κατι?βοηθαει στην διαρκεια του?η τζαμπα κοπος χρονος και χρημα?
Έστω και καθυστερημένα, το κερί καλό είναι να περνιέται δύο χέρια.
Αυτό συμβαίνει πρώτον, γιατί έτσι διασφαλίζουμε πως δεν έχουμε ξεχάσει κάποιο μικρό σημείο που δεν κερώθηκε (αφού μπορεί στο πρώτο χέρι να το παραλείψαμε καταλάθος) και δεύτερον, γιατί εξασφαλίζεται ομοιόμορφο πάχος κεριού σε όλο το αυτοκίνητο (αφού με το πρώτο χέρι ενδέχεται σε κάποιο σημείο να βάλαμε πολύ λίγο κερί και σε άλλο περισσότερο).
Γενικά, το βερνίκι του αυτοκινήτου μπορεί να αντέξει μέχρι ένα συγκεκριμένο layer (στρώμα) κεριού, οπότε και 10 χέρια να βάλουμε δεν πρόκειται να έχει διαφορά από τα 2, απλά το υπόλοιπο προϊόν θα μένει πάνω στο microfibre όταν το σκουπίζουμε.
Κατά συνέπεια, προτείνω μέχρι 2 χέρια κερί, τα οποία διασφαλίζουν την ομοιόμορφη εφαρμογή του σε όλο το αμάξωμα και ενδέχεται να προσφέρουν και λίγη παραπάνω προστασία από το ένα χέρι.
Σημαντικό όμως είναι να μην παραβιάζουμε το curing time (χρόνο επώασης) που χρειάζεται η κάθε στρώση και ανάλογα τα κεριά συνήθως ποικίλει.
Ένα sealant (συνθετικό κερί) για παράδειγμα έχει μικρό curing time και μπορούμε συνήθως μετά από 30-40 λεπτά να περάσουμε και δεύτερο χέρι.
Ένα φυσικό κερί όμως χρειάζεται περισσότερη ώρα και το ιδανικό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να περνάμε το δεύτερο χέρι την επόμενη μέρα, ιδίως για ακριβά κεριά με πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε carnauba.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong