Χαιρετω ολα τα μελη..σκεφτομαι να κανω αγορα αναμεσα στα 2 μοντελα..οποιος μπορει ας βοηθησει με τα + και τα -
Χαιρετω ολα τα μελη..σκεφτομαι να κανω αγορα αναμεσα στα 2 μοντελα..οποιος μπορει ας βοηθησει με τα + και τα -
Καλημερα φιλε!Οι τιμες και των δει εχουν ξεφτιλιστει τελειως ειδικα των 330 που βρισκεις πια και με 12-13 χιλιαρικα!Αν το αντεχεις οικονομικα το 330 (τελη-τεκμηρια) τοτε ειναι μονοδρομος!Στην καταναλωση αν πας νορμαλ ειναισ τα ιδια επιπεδα!
τα τελη και τα τεκμηρια ειναι ο μοναδικος λογος(ενταξει δυο ειναι!!) να μην παρεις το 330.
σαφως και τα δυο ειναι μια χαρα.αλλα σιγουρα το 330 εχει το γκαζι που πρεπει να εχει ενα bmw.
παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....
ΚαλωσόρισεςΑν έχεις θέμα (όπως προανέφεραν τα παιδιά με τέλη και τεκμήρια) βρες ένα καθαρό Ε46 με τον εξακύλινδρο Μ54Β22 (2200cc) και όλα τα άλλα είναι τυπική διαδικασία στο να γίνει 3λιτρο.
. Τώρα όσο αναφορά στο ερώτημά σου για τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα ουσιαστικά το ίδιο αμάξι παίρνεις (είτε 320 είτε 330) απλά ο κυλινδρισμός αλλάζει, υπάρχουν αρκετοί με 46άρια στο forum που θα σε ενημερώσουν
. Με το καλό να αγοράσεις αυτό που θέλεις
![]()
ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις παιδες..απο καταναλωση η διαφορα ειναι μεγαλη?και γω το μονο που σκεφτομαι ειναι λιγο μεγαλυτερα εξοδα λογο κυβικων,αλλα φοβαμαι πως το 320 θα ειναι ψοφιο και θα το βαρεθο ευκολα..απο τιμες πανω κατω στα ιδια κιμαινονται..
Και η καταναλωση πανω κατω στα ιδια κυμαινεται...
Βλεποντας τις τιμες των μεταχειρισμένων, θα σου προτεινα το ετοιμο 330.
Αξιζει.
Βλεποντας τελη-τεκμηρια-τιμη καυσιμου καθως και μια πολυ μεγαλη αβεβαιοτητα για το τι θα ξημερωσει αυριο...
Δεν παιρνεις ενα 320?
Οπως και να χει θα σαι λιγο πιο ήσυχος.
Κ εγω αυτο εχω!
Καλως όρισες!
Παρε ενα 330 υπαρχει και σε καμπριο ασημι εδω στο φορουμ.
αν αντεχεις τεκμηρια-ασφαλειες-τελη παρε 330....και αν βρεις κανα 320 μετατροπη σε 330(καλη μετατροπη οχι οτι να νε) ακομα καλυτερα.
θα εχεις 330 με τα εξοδα ενως 320!