Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: 330 smg αξιζει?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-05-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    316
    Thanked
    114
    Rides
    1

    Προεπιλογή 330 smg αξιζει?

    Μια που ψαχνω για τροπετακι εχει κανεις γνωση απο 330 smg?Αξιζει μια τετοια μετατροπη ή θα μπλεξω?Ειναι δηλαδη σαν αυτο του Μ3 ή πιο αργο,ξερει κανεις αν βγαζει προβληματα?

  2. #2

    Προεπιλογή

    Αξίζει ...αλλά καλύτερα να μπουν να γράψουν παιδιά που το έχουν και το χρησιμοποιούν κάθε μέρα , και όχι εγώ η καποιος άλλος που καπως κάπου εχουμε οδηγήσει!
    Όσο για τις βλάβες θα σου πω «ότι δεν υπάρχει δεν χαλάει» δηλαδή έχουν ακουστεί από απλοί επαναπρογραμματισμοι μέχρι αντλίες !

    Μιλάς για το τροπετο που είναι στην Πατρα στον Γαλαριωτη ή καμία σχέση

  3. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (14-10-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.276
    Thanked
    14156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ακριβώς όπως τα είπε ο Σπύρος...


    Οσο για την υδραυλική αντλία του smg είναι γνωστό θέμα με λύση που αγγίζει το χιλιάρικο έτσι και σου την κάνει...



  5. #4
    Εγγραφή
    17-05-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    316
    Thanked
    114
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ακριβως για αυτη μιλαω Σπυρο.Μου αρεσει η ολη ιδεα τα 5000 ομως με χαλανε καπως

  6. #5
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο apovas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβως για αυτη μιλαω Σπυρο.Μου αρεσει η ολη ιδεα τα 5000 ομως με χαλανε καπως
    5000 τι;
    τοποθετημενο;
    τα δικα σου;

  7. #6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο apovas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβως για αυτη μιλαω Σπυρο.Μου αρεσει η ολη ιδεα τα 5000 ομως με χαλανε καπως
    παρε με τηλ!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    5000 τι;
    τοποθετημενο;
    τα δικα σου;
    αν του ειπε 5000 μιλησε μονο για αγορα...οχι ανταλλαγη.

  8. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    spar@ (17-10-10)

  9. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Eχω οδηγησει smg 330 ενος φιλου.
    Ειναι πιο αργο απο το smgΙΙ του Μ3.
    Λογικα πρεπει να ειναι το smgI.

    Για την ιπποδυναμη του αυτοκινητου δουλευε μια χαρα.

  10. #8
    Εγγραφή
    31-01-10
    Περιοχή
    Larisa
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    681
    Thanked
    281
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Tι αντλια λετε?Επειδη εχω το ιδιο πρεπει να ανησυχω πρωτη φορα ακουω οτι βγαζουν προβληματα...Απο θεμα αλλαγων ειναι λιγο πιο αργο απο το smg2 αλλα σε καμια περιπτωση αργο...

  11. #9

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merbeind Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tι αντλια λετε?Επειδη εχω το ιδιο πρεπει να ανησυχω πρωτη φορα ακουω οτι βγαζουν προβληματα...Απο θεμα αλλαγων ειναι λιγο πιο αργο απο το smg2 αλλα σε καμια περιπτωση αργο...
    το smg εχει μια αντλια (τρομπα) που συχνα πυκνα την ακουει...

  12. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    apovas (15-10-10)

  13. #10
    Εγγραφή
    29-09-10
    Περιοχή
    Λακωνια
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    124
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Eγω εχω να σου πω....μακρυα!!!Και αυτο γιατι το εχω οδηγησει,το εχω δει,το ξερω,γιατι πολυ απλα δεν εχει καμια σχεση με το smg του Μ3.Το Μ3 εχει + για ανεβασμα και - για κατεβασμα στα padlles του τιμονιου,το 3.30 εχει κι αυτο χειριστηρια στο τιμονι αλλα μπορεις να ανεβασεις κ να κατεβασεις και απο το αριστερο κ απο το δεξι.Δεν εχει ρυθμιση ευαισθησιας αλλαγης οπως το Μ3 και με λιγα λογια,οπως προειπα,καμια σχεση!Για να πω την αληθεια μου,ειμαι γενικως κατα του αυτοματου και ημιαυτοματου σασμαν,λογω τον προβληματων που βγαζουν και το κακο ειναι πως η επισκευη τους ειναι πανακριβη και η ευρεση τους σε μετ/σμενα ακομα πιο δυσκολη.Πες με λιγο πισω στην τεχνολογια,αλλα το ''γουδοχερι''και φτιαχνεται πιο φθηνα και αντικαθισταται ακομα πιο ευκολα.Τωρα αν δεν κανω λαθος(διορθωστε με) του 3.30 ειναι της magneti marelli και του Μ3 ειναι ZF ή GETRAG μου διαφευγει αυτη τη στιγμη!Απο 'κει και περα καταλαβαινεις μονο και μονο απο την μαρκα τι περιπου παιζει!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP