Παιδιά πρόσφατα πήγα σε μέρος καθαρισμού αυτοκινήτων και είδα ότι μετά το ξέβγαλμα χρησιμοποιούσαν ένα πανί-πετσέτα καμμία σχέση με δέρματα και λαλακίες που υποτίθεται δεν αφήνουν στίγματα...
Εσείς έχετε καμμία πρόταση? Ευχαριστώ...
Παιδιά πρόσφατα πήγα σε μέρος καθαρισμού αυτοκινήτων και είδα ότι μετά το ξέβγαλμα χρησιμοποιούσαν ένα πανί-πετσέτα καμμία σχέση με δέρματα και λαλακίες που υποτίθεται δεν αφήνουν στίγματα...
Εσείς έχετε καμμία πρόταση? Ευχαριστώ...
καλησπερα φιλε μου...ειναι πανι μικροινων ετσι λεγετε
Πολύ σωστά.
Για στέγνωμα χρησιμοποιούμε πανιά μικροϊνών και για να μη χρησιμοποιούμε πολλά, μια μεγάλη πετσέτα μικροϊνών είναι ό,τι πρέπει.
Απορροφά πολύ νερό και πάνω απ'όλα δε δημιουργεί αράχνη στο χρώμα, όπως δέρματα, λεπίδες σιλικόνης κλπ, τα οποία πρέπει να αποφεύγονται.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Εδώ θα διαφωνήσω Άρη. Η λεπίδα σιλικόνης (και όχι η λαστιχένια που κάνει 5 ευρώ και γρατζουνάει) δεν πρόκειται ποτέ να κάνει ζημιά στο χρώμα του αυτοκινήτου. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Περιορίζει το χρόνο στεγνώματος στο 1/3 και δε πρόκειται ποτέ να προλάβουν να στεγνώσουν τα νερά πάνω στο αυτοκίνητο τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού μέχρι να το σκουπίσουμε εντελώς.
Συνεχίσουμε με μία πετσέτα μικρο-ίνων όπως προαναφέρθηκε.![]()
bmwcompactjohn (05-09-10), GIWRGOSPR (07-09-10)
Kώστα κι όμως, ακόμα και οι καλές λεπίδες όπως αυτή της autoglym, δημιουργούν ψιλή αράχνη στο χρώμα. Γι'αυτό δεν βγάζει καμία από τις μεγάλες εταιρείες πλην της autoglym.
Αν ψάξεις στο detailing world που είναι το μεγαλύτερο φόρουμ του χώρου, υπάρχουν πολλοί detailers που το αναφέρουν και ελάχιστοι χρησιμοποιούν.
Περισσότερα από το ελληνικό detailing forum: https://www.cardetailing.gr/phpBB3/v....php?f=24&t=91
Άλλωστε, αν το αμάξι πλένεται στον ίσκιο όπως πρέπει, δεν πρόκειται να στεγνώσουν τα νερά πάνω. Πόσο μάλλον αν είναι και καλά κερωμένο, όπου το περισσότερο νερό έτσι κι αλλιώς φεύγει και μπορεί να σκουπιστεί πολύ γρηγορότερα.
Σίγουρα η λεπίδα είναι πολύ πιο γρήγορη μέθπδος. Αλλά τα καλά miicrofibre παραμένουν ο πιο ακίνδυνος τρόπος στεγνώματος του αυτοκινήτου.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Και εγώ είμαι ένας από αυτούς Άρη. Και επιμένω ότι ΔΕΝ δημιουργεί αράχνες.
Επιπλέον αν ήταν να κάνει ζημιά, θα έκανε κάθετες γραμμές και όχι αράχνες μιας και δεν τη σέρνεις κυκλικά, απλά πηγαίνεις από πάνω προς τα κάτω απομακρύνοντας το νερό. Αράχνες δημιουργούν τα πανιά και γενικά η άτσαλη τριβή πάνω στο χρώμα. Επίσης, η χρήση λεπίδας μειώνει τη μετέπειτα τριβή (με πανιά) στο σκούπισμα, άρα και τις αράχνες.
Έχω την ίδια λεπίδα εδώ και 6 χρόνια που λογικά θα έπρεπε να έχει και κάποια φθορά 'κόπωσης', παρόλα αυτά είναι ΣΑΝ καινούρια, ενώ δεν μου έχει δημιουργήσει ΠΟΤΕ πρόβλημα ούτε στα σκούρα χρώματα.
Πίστεψέ με δεν έχω κανένα απολύτως όφελος που επιμένω. Ούτε πουλάω τις συγκεκριμένες, όπως και κανένα άλλο προϊόν περιποίησης.
![]()
Δεν αμφισβητώ την προσωπική σου εμπειρία Κώστα.
Μια δευκρίνιση όμως. Αράχνες δεν εννοώ απαραίτητα τις κυκλικές γραμμές αλλά και τις κάθετες, αφού ουσιαστικά η ζημιά στο χρώμα είναι παρόμοια. Το σχήμα αλλάζει μόνο.
Απλά, αν ήταν τόσο ακίνδυνη η λεπίδα (τουλάχιστον σε σχέση με τα καλά microfibre), πιστεύω πως θα είχε πολύ πιο ευρεία αποδοχή στο χώρο του detailing, μιας και το κόστος της μπροστά σε ορισμένες καλές πετσέτες είναι μηδαμινό και απαιτεί πολύ λογότερο κόπο στο στέγνωμα.
Επίσης, θα περίμενα να πουλούσαν κι άλλες εταιρείες και όχι μονο η AG.
Για όλους αυτούς τους λόγους δε δούλεψα ποτέ με λεπίδα και κατέφευγα σε μεγάλες πετσέτες μικροϊνών με τις οποίες δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Όσον αφορά αυτό που λες qiyama (Παναγιώτης αν δεν κάνω λάθος?), είναι μεγάλη αλήθεια και ισχύει ακόμα περισσότερο με τα πετσιά. Αν τύχει να πέσει κάτι πάνω στο χρώμα και μετά περάσουμε λεπίδα ή πετσί, τότε αυτόματα το σέρνουμε σε όλη την επιφάνεια. Αντίθετα, με μια παχιά πετσέτα ο κίνδυνος είναι μικρότερος (όχι ανύπαρκτος βέβαια), γιατί μπορεί να απορροφήσει ένα μέρος αυτού που θα πέσει.
Γι'αυτό, όποιος χρησιμοποιεί λεπίδα σε ανοιχτό χώρο πρέπει να προσέχει ιδιαίτερα ώστε το αμάξωμα να είναι απολύτως καθαρό.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Κώστα πήγα σήμερα σε ένα πλυντήριο και ξεμπέρδεψα με 5ε και σε 10 λεπτά.
Ενώ ήμουν μέσα στο αμάξι, το σαπούνωσαν όλο, προχώρησα στο τούνελ και το ξέπλυναν με πίεση, στην συνέχεια το στράγγισαν με λεπίδα σιλικόνης και το σκούπισαν στο τέλος με μικροίνες οι οποίες οπως πρόσεξα ήταν και πεντακάθαρες.
Φυσικά το μόνο μειον που δεν υπάρχει κερί, αλλά μετά την κότα χρειάζεται;
Τέλος, έχω ακούσει ότι η ισχυρή πίεση του νερού, ενδεχομένως να κάνει ζημιά, έχει κάποια δόση αλήθειας αυτό;
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
Όχι με τα τη κότα δεν χρειάζεται κερί μετά. Η ισχυρή πίεση με ζεστό νερό από πολύ κοντά βεβαίως και μπορεί να κάνει χοντρή ζημιά.
Σήμερα είχαμε για βάψιμο ένα Ε200 που ο Πακί του ξεφλούδισε το βερνίκι στο πορτ-μπαγκάζ επειδή το πυροβόλησε με το πιεστικό από πολύ κοντά.
Να είναι πάντα τουλάχιστον 40-50 εκ μακριά από αυτοκίνητο.
gant (06-09-10)