Που το βρήκε αυτός τέτοιο τρελό εργαλείο ????![]()
![]()
Γνωρίζει κανείς υπποδύναμη ???
https://www.m3forum.net/m3forum/show...ght=E30+alpina
Που το βρήκε αυτός τέτοιο τρελό εργαλείο ????![]()
![]()
Γνωρίζει κανείς υπποδύναμη ???
https://www.m3forum.net/m3forum/show...ght=E30+alpina
Τωρα θα σου πω εγω. Αυτα ειναι στα 254 αλογα.
WRC is for boys
GROUP B was for men
254 καταλυτικο, 261 χωρίς καταλύτη.
Οτι θες θα το βρεις εδω για την Αlpina
WRC is for boys
GROUP B was for men
Εχω και εγώ ενα test του fast lane απο το 88 νομίζω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gnx : 26-07-10 στις 13:33
προκειται για το καλυτερο Ε30 που υπηρξε...
η αλπινα πηρε ενα Μ3 Ε30 και το ελεξιξε σε B6S...
ειναι το μοναδικο Μ που εβαλε χερι το μπουχλοε...
πολυ σπανιο και με μεγαλη αξια κομματι.
κατασκευαστηκαν ελαχιστα... αν θυμαμαι καλα, κατω απο 50...
θα διαφωνησω με το φιλο μου το δημητρη...
Η hartge ειναι βελτιωτης, η Αlpina κατασκευαστης...
υπαρχει μια μεγαλη διαφορα σε αυτο...
μπορει το H35-24v, ναι ειναι πιο γρηγορο ή πιο .... (οτι θες βαζεις), αλλα ειναι μετατροπη... της hartge μεν, αλλα μετατροπη δε....
το Αlpina ειναι αλλιως...![]()
Σταθη δεν συμφωνω. Οταν κατι το κανεις καλυτερο δεν παει να πει οτι ειναι μετατροπη. Γιατι με αυτη την νοοτροπια και το 6cyl της alpina εφοσον το τοποθετησαν σε καροτσι που απο το εργοστασιο εβγαινε μονο 4cyl τοτε μετατροπη εκαναν και οχι τιποτα το φοβερο. Εκεινη την εποχη η Alpina επαιρνε μοτερ της ΒΜW και τους αλλαζε τα εντοσθια ωστε να τα βελτιωσει η να τους δωσει κυβικα / αποδοση. Στην συγκεκριμενη περιπτωση η Hartge τοποθετησε ενα 6cyl μοτερ της ΒΜW στην Ε30 που μετα απο τοτε εγινε σημα κατατεθεν της εταιριας. Ακομα και σημερα η Hartge εχει την αναγνωριση που εχει λογο αυτου του engine swap. Tα γνησια Η35-24v εχουν τιμες πολυ μεγαλυτερες απο τα γνησια sport evo II που οπως γνωριζεις ειναι το αγιο δισκοποτηρο στα Μ. Αυτο νομιζω τα λεει ολα. Σου παραθετω παρακατω αντιστοιχo engine swap της Alpina για να καταλαβεις τι θελω να πω.
WRC is for boys
GROUP B was for men
BILL007 (26-07-10)