Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 2 από 2

Θέμα: E36 320i διαφορικο και γνώσεις

  1. #1
    Εγγραφή
    28-08-25
    Μηνύματα
    1
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Question E36 320i διαφορικο και γνώσεις

    Χαιρετω ολη την ομαδα..
    Αγόρασα πρόσφατα ένα bmw e36 320i 1992 μαμα, το ηθελα καιρό και πλέον βρέθηκε ένα που θα ήθελα να το έχω στην κατοχή μου.
    Το αυτοκινητο το θελω για μερικες σβούρες και αν τύχει ακόμα πιο πολλές. Δηλαδη δεν θα βγαινει καθε ημέρα, αλλα ελαχιστες φορες το μήνα για απόλαυση.
    Δεν θέλω να το πειράξω μηχανικα εκτος μόνο αν παιζει ρόλο να αλλαξω το φίλτρο και την εξάτμιση.
    Ζητώ απο τους γνώστες επι του θέματος να μου προτείνουν
    1) Τι διαφορικο να βάλω ώστε να γλιστράει πιο ευκολα. Νομίζω φοράει 3.45 (δεν θυμαμαι αν εχει μικρη η μεγαλη κασα) και δεν θέλω να το κολήσω ωστε να ειναι τελειως μπλοκε.
    Υπόψιν πως δεν με ενδιαφερει η τελική ταχυτητα εξάλλου το αυτοκίνητο πιο πολύ για παιχνίδι το πήρα.
    2) Ο κινητήρας είναι απο τους πρώτους που δεν εχουν vanos, και θα ηθελα να μου πειτε τι να προσεξω κκαι γενικα τι προβληματα εβγαζε ωστε να γνωρίζω.

    Οτι αλλο χρήσιμο ευχαριστως να τα πούμε..
    Σας ευχαριστώ

  2. #2
    Εγγραφή
    12-02-18
    Περιοχή
    Αthens
    Μηνύματα
    265
    Thanked
    121
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    μικρη κασα 3,45 εχεις αν ειναι το εργοστασιακο του, βρες ενα μπλοκε 3,45 η 3,38 που παιζουν γυρω στο 500ρικο και κανε παιχνιδι...
    μην περιμενεις και πολλα ομως γιατι ειναι κουρασμενα απο τα 20 χερια που εχουν αλλαξει και γενικα δεν εχουν και την τρελη εμπλοκη ειδικα απο ενα αδυναμο μοτερ σαν το μ50β20.
    Τα διαφορικα αυτα ειναι 2way και οσο πιο πολυ ροπη εχει το μοτερ που τους δινει τοσο πιο πολυ μπλοκαρουν εως το 25% που δινουν εργοστασιακα παντα.
    Ειναι με 2 σετ δισκακια μεσα ενα ανα πλευρα και θα δεις το αποτελεσμα που θες μονο αν το κανεις ενα καλο σερβις αντικαθιστωντας αυτα καθως και τους κωνικους δισκους προφορτισης που εχει μεσα...αν θες μπορει να τα κανεις και 4 για να πας σε ακομα μεγαλυτερο ποσοστο εμπλοκης και καλυτερο δαγκωμα. Δινει η racing diffs ενα τετοιο κιτ που το ενισχυει κιολας για ακομα μεγαλυτερα αλογα, αλλα συνολικα θα φτασεις το χιλιαρικο ευκολα μαζι με την αγορα του μπλοκε.
    Εχω κανει ακριβως αυτο και ειναι η καλυτερη λυση καθως εχεις ενα μπλοκε που τα κανεις ολα
    Θα σε βοηθησει αλλα μην περιμενεις θαυματα, η ελλειψη δυναμης ειναι αυτη που φταιει. Θα παιρνεις μεγαλυτερες γωνιες και πιο ευκολα με καλυτερο ελεγχο αλλα μεχρι εκει.
    Καλυτερα να το κανεις 325 η 328 και ας εχεις ανοιχτο.
    Επισης αφου το θες μονο γι αυτο το σκοπο δοκιμασε και ενα κολλημενο δε χανεις κατι.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP