ο ανθρωπος γενικα βαριεται..γιαυτο και για να σπασει τη ρουτινα κανει χαζομαρες..ενας απο αυτους ειναι και ενα φιλαρακι μου, που για να μη βαριεται στη ζωη του, δεν του εφτανε ενα 2.5λτ μοτερ στο μαζντακι του αλλα ειπε ας κοτσαρουμε και μια 3076 garrett για να πηγαινει και λιγο...και καπως ετσι γενηθηκε το τερας της αποκαλυψης, γιατι 360 αλογα στο ταπεινο nc ειναι πανω απο τα διπλασια της καλης του εκδοσης...φυσικα ξεχναμε διαφορικα rx8-2lt μπλοκε καθως θα αντεχαν γυρω στους 3 μηνες...επισης ενα ενισχυμενο δισκο πλατο για να αντεξει και την ροπη (ευκολα 40-45 κιλα)...και παμε για δοκιμη..σημειωτεον το μοτερ ειναι στοκ σωθικα και το turbo αυστηρα 0.6-0.7 bar..αλλα δεν δειχνει να μασαει εδω και χρονια!!!μπραβο ford....!!!
Και τωρα εσεις θα αναρωτιεστε τι κανει αυτο το πραμα στο δρομο...την πρωτη την ξεχνας..εχει ροπη, δευτερα μολις παει 2500rpm αρχιζει ο πολεμος..τρως τα κιλα ροπης στο κεφαλι και το μαζντακι εκτοξευεται...αλλα εκει που λες θα σταματησει βαζεις 3η..τα ιδια..εισαι ηδη με καμια 100αρα, μεσα στα στενα, βαζεις 4η και ξανακοιτας το λεβιε καθως συνεχιζει να επιταχυνει..ωπα κατσε...θα γινουμε..σκεφτεσαι..και πεφτεις στα θηρια φρενα μπας και σωθεις....ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΤΟ ΔΩ ΩΡΕ???το kaaz διαφορικο κανει καταπληκτικη δουλεια..αλλα πιστεψτε με ειναι μικρο το αμαξι..και δεν θελει και να κατσει σε γωνια, δεν ειναι bmw...πρεπει να ξεστησεις το Miata για να κανει τα των bmw...παλι καλα που ο φιλος εχει βαλει και ανταπτορες για λιγη γωνια ακομα στο τιμονι..και τουλαχιστον θα σωσεις καπως το τετακε (με πολλα...)...μιλαμε για σοβαρο γκαζι και αμαξι..που ψαχνει αναλογο οδηγο..πρεπει να εχεις μεγαλη εμπειρια με αυτο για να το πας..και σιγουρα δε θα στριψει οπως ενα πιο ηπιο mx5....ναι θελει χερια και εξοικιωση αυτο το κτηνος..και εγω προσωπικα ναι θα το κραταγα για driftdays αντε και για κανενα αγωνα...τωρα στο δρομο δεν ξερω αν εχει καποιο νοημα να εχεις τοση δυναμη..ισως αμα σ αρεσουν οι κοντρες..προσωπικα οχι..ειναι ενα παιχνιδι οπως ολα τα παραλογα πραγματα στη ζωη..ε ναι γιατι αλλιως βαριομαστε!!!!