Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: Αφαίρεση EGR M43TU

  1. #1
    Εγγραφή
    22-08-19
    Περιοχή
    Penteli
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    16
    Rides
    0

    Προεπιλογή Αφαίρεση EGR M43TU

    Καλησπέρα,
    Για να αποφυγω τι μαυριλα στην πολλαπλή εισαγωγής σκεφτόμουν να καταργουσα την Βαλβίδα EGR με κάποιο Aftermarket kit (deleter).
    Το όχημα έχει LPG
    Το έχει κανει κάποιος, έχετε άποψη επι του θέματος όπως διάφορα κατανάλωσης κλπ. Ίσως φτωχά μίγματα στα χαμηλά που μπορεί να προκύψουν.

  2. #2
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.939
    Thanked
    8022
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Spyke Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα,
    Για να αποφυγω τι μαυριλα στην πολλαπλή εισαγωγής σκεφτόμουν να καταργουσα την Βαλβίδα EGR με κάποιο Aftermarket kit (deleter).
    Το όχημα έχει LPG
    Το έχει κανει κάποιος, έχετε άποψη επι του θέματος όπως διάφορα κατανάλωσης κλπ. Ίσως φτωχά μίγματα στα χαμηλά που μπορεί να προκύψουν.
    Σε ποια EGR αναφέρεσαι?

    Μήπως εννοείς την Secondary air pump που είναι για το cold start?
    Αν ναι,
    μπορείς να την καταργήσεις, έβγαζε για εξακύλινδρα ένα μικρό plate που βίδωνε στην βάση και την σφράγιζε.

    Γιατί να το κάνεις αυτό όμως, δεν μιλάμε για Diesel...

  3. The Following 2 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    BILL007 (05-09-19), Spyke (05-09-19)

  4. #3
    Εγγραφή
    22-08-19
    Περιοχή
    Penteli
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    16
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μάλλον μιλάμε για το ίδιο ναι, Part 11721708575 (Μπροστά από το ψευτοκάπακο).
    Σκεφτόμουν αν θα έχω όφελος στη συντήρηση της πολλαπλής εισαγωγής.

  5. #4
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.939
    Thanked
    8022
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Spyke Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλλον μιλάμε για το ίδιο ναι, Part 11721708575 (Μπροστά από το ψευτοκάπακο).
    Σκεφτόμουν αν θα έχω όφελος στη συντήρηση της πολλαπλής εισαγωγής.
    αυτό είναι η βαλβίδα, δεν ξέρω αν θα έχεις όφελος.

    Εγώ πάντως δεν θυμάμαι να είχα δει ποιο καθαρή εισαγωγή μετά την αφαίρεση...

    Αυτό θέλεις πάντως για τάπα

    https://www.ebay.co.uk/itm/623-Combi...3/173813863561

  6. The Following User Says Thank You to wheelman For This Useful Post:

    BILL007 (05-09-19)

  7. #5
    Εγγραφή
    22-08-19
    Περιοχή
    Penteli
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    16
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σε ευχαριστώ πολύ αυτό έψαχνα ακριβώς.
    Είμαι σε σκέψεις, σου δημιούργησε άλλα προβλήματα η κατάργηση της ή αύξηση κατανάλωσης;

  8. #6
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.939
    Thanked
    8022
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Spyke Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ευχαριστώ πολύ αυτό έψαχνα ακριβώς.
    Είμαι σε σκέψεις, σου δημιούργησε άλλα προβλήματα η κατάργηση της ή αύξηση κατανάλωσης;
    Μην σε πάρω στον λαιμό μου για την κατανάλωση,
    λογικά στα πολλά κρύα θα αργεί να ζεσταθεί το αυτοκίνητο.

    Εννοείτε υπάρχει σε γνήσια..

  9. The Following 2 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    BILL007 (05-09-19), Spyke (05-09-19)

  10. #7
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.696
    Thanked
    18797
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καμία διαφορά στην κατανάλωση. Το μόνο που κάνει είναι να προσθέτει οξυγόνο κατά την κρύα εκκίνηση, ώστε να διαβάζει ο λ φτωχό μιγμα. Δεν αρκεί να ταπωσεις την κυλινδροκεφαλή, όμως. Πρέπει να απενεργοποιήσεις την ηλεκτροβαλβιδα με πρόγραμμα.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    BILL007 (05-09-19), Spyke (06-09-19)

  12. #8
    Εγγραφή
    22-08-19
    Περιοχή
    Penteli
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    16
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λογικά με το πρόγραμμα δε χρειάζεται να κάνω την hardware δουλεια και τα εξοδα, τουλαχιστων για δοκιμη.
    Δουλεύω με το Reighnmod? (Απο την Στρογγιλη φίσα) και INPA στον ECU (BMS) με τη μέθοδο Download Configuration, Edit, Upload. Υπάρχει και μόνιμος Datalogger στο CAN αλλά δεν έχω δεδομένα για την EGR καθολου. Υπάρχει περιπτωση να έχετε κάνα λινκ σχετικό;

  13. The Following User Says Thank You to Spyke For This Useful Post:

    BILL007 (06-09-19)

  14. #9
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.939
    Thanked
    8022
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Spyke Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λογικά με το πρόγραμμα δε χρειάζεται να κάνω την hardware δουλεια και τα εξοδα, τουλαχιστων για δοκιμη.
    Δουλεύω με το Reighnmod? (Απο την Στρογγιλη φίσα) και INPA στον ECU (BMS) με τη μέθοδο Download Configuration, Edit, Upload. Υπάρχει και μόνιμος Datalogger στο CAN αλλά δεν έχω δεδομένα για την EGR καθολου. Υπάρχει περιπτωση να έχετε κάνα λινκ σχετικό;
    Για να αναφέρεις την μπροστινή φύσα υποθέτω είσαι πριν τον 6/2000?

    Νομίζω δεν ήταν σε όλα ενσωματωμένη η ροή της βαλβίδας πρωινής

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  15. The Following User Says Thank You to wheelman For This Useful Post:

    BILL007 (06-09-19)

  16. #10
    Εγγραφή
    22-08-19
    Περιοχή
    Penteli
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    16
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο wheelman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να αναφέρεις την μπροστινή φύσα υποθέτω είσαι πριν τον 6/2000?

    Νομίζω δεν ήταν σε όλα ενσωματωμένη η ροή της βαλβίδας πρωινής

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    Ναι και απο την μπροστινή μονο βλέπω τα modules ABS Φώτα κλπ απο την OBD στα πόδια του οδηγού μονο τον ECU (BMS42)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP