Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Θέμα: Ε46 αίσθηση λεβιέ

  1. #1
    Εγγραφή
    16-01-16
    Μηνύματα
    25
    Thanked
    22
    Rides
    0

    Προεπιλογή Ε46 αίσθηση λεβιέ

    Καλησπέρα στην ομάδα! Δεν ξέρω αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα, αλλά στην 328 μου, ο λεβιές ταχυτήτων έχει μια λαστιχένια αίσθηση, συχνά κουμπώνει με δυσκολία η πρώτη κι επιπλέον - κάποιες φορές - όταν το αφήνω στο νεκρό ο λεβιές κάθεται ελαφρώς αριστερά... Το σασμάν είναι κλασικό πεντάρι. Καμιά λύση για να βελτιωθεί η κατάσταση? Σημειωτέον πως στην Ε36 που είχα παλιότερα, το αντίστοιχο πεντάρι ήταν πιο σφιχτό, αλλά πολύ πιο ακριβές!

  2. #2
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μηπως λογο κρυου? Αμα ξεκινησεις και ζεσταθει παλι το ιδιο κανει?
    quattro ist fur sissies

  3. #3
    Εγγραφή
    16-01-16
    Μηνύματα
    25
    Thanked
    22
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Όταν είναι παγωμένο, το φαινόμενο είναι λίγο πιο έντονο, αλλά γενικώς έτσι λειτουργεί...

  4. #4
    Εγγραφή
    24-03-16
    Μηνύματα
    285
    Thanked
    250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το έχω και εγώ στο δικό μου όταν είναι κρύο κυρίως τπ αυτοκίνητο. Η λύση που μου είπαν, αλλαγή ρουλεμάν στην επομενη αντικαταστάση συμπλέκτη....

  5. The Following User Says Thank You to Panagiotise46 For This Useful Post:

    Lykouras (17-12-16)

  6. #5
    Εγγραφή
    16-01-16
    Μηνύματα
    25
    Thanked
    22
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αλλαγή ρουλέμαν συμπλέκτη? Τί σχέση έχει με την αίσθηση του μοχλικού?

  7. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με παρόμοια προβλήματα κάποτε στο 46άρι (ο μοχλός προς τα δεξιά δεν είχε καμία αντίσταση), για εμένα δυο πράγματα κάνε αρχικά:
    1) Άλλαξε λάδια στο κιβώτιο με ΟΕΜ.
    2) Είναι κάτι εμβολάκια στο σύστημα του gearshift που θέλουν αλλαγή, αμα πεις στο μηχανικό σου θα γνωρίζει.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 17-12-16 στις 20:12



  8. #7
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.816
    Thanked
    7295
    Rides
    2

  9. The Following 3 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (17-12-16), katsaraios (20-12-16), nikos valvetronic (19-12-16)

  10. #8
    Εγγραφή
    16-01-16
    Μηνύματα
    25
    Thanked
    22
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ πολύ!

  11. #9
    Εγγραφή
    04-08-14
    Μηνύματα
    11
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αφού αλλάξεις σε πρώτη φάση τις βαλβολίνες (αν έχουν κάνει πάνω από 30-40000km - για τις συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας, το life time το ξεχνάς) με oem ή pentosin αν βγάζει για το συγκεκριμένο σασμάν (μην μπλέξεις με άλλες, τα έχω δοκιμάσει όλα - αμερικάνικες, αντιτριβικά κτλ - τσάμπα ο κόπος και τα λεφτά), στη συνέχεια αντικατέστησε το συνεμπλοκάκι (λαστιχένιος σύνδεσμος) της βάσης του λεβιέ (στο σημείο που βιδώνει πάνω στο σασμάν) και τα pins (αν δεν κάνω λάθος έτσι λέγονται και είναι αυτά που "ευθύνονται" για την χαλαρότητα του λεβιέ όταν είναι στη θέση νεκρά). Έπειτα βρες και ένα σωστό short shift (αν υπάρχει για το δικό σου bmw performance, προτίμησέ το) και θα με θυμηθείς. Αυτά έχω κάνει στο δικό μου (E46 M3 σασμάν) και είναι όπως ακριβώς το ήθελα. Σφιχτό δηλαδή, αντρικό όπως λέμε , με μικρές διαδρομές και πολύ ακριβές. 6802141478_de0ace80cb_z.jpg

  12. #10
    Εγγραφή
    04-08-14
    Μηνύματα
    11
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    σχ. σημ.: Το σινεμπλοκάκι που αναφέρω πιο πάνω, πρέπει να αντικατασταθεί με άλλο σκληρότερο ώστε να εξαλειφθεί η λαστιχένια αίσθηση στο τερμάτισμα της διαδρομής του λεβιέ.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP