Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8

Θέμα: Πρόβλημα Ε46 Ν42

  1. #1
    Εγγραφή
    22-05-11
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    14
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή Πρόβλημα Ε46 Ν42

    Καλησπέρα παιδιά, έχω τόν κινητήτα Ν42Β18Α και θα προσπαθήσω εν ολίγοις να σας περιγράψω και την δική μου εμπειρία και φυσικά να ζητήσω τίς συμβουλές σας. Αρχικά πρίν μία εβδομάδα και ενώ το αμάξι ήταν σε λειτουργία τα έφτυσε κάποιος πολλάπλασιαστής βρισκόμουν στήν Αθήνα ενώ είμαι απο επαρχία και το μόνο συνεργείο για bmw που ήξερα ήταν καποιο στήν ηρακλείου(εξειδικευμένο) το βάλαμε στο διαγνωστικό και βγάζει αφλογιστία στον Νο:3 κύλινδρο μέχρι εδώ όλα καλά, το ίδιο σκεφτόμουν και εγώ πρίν το πάω αλλάζουμε τον πολλαπλασιαστή και το αμάξι είχε ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με πρίν ,το ξαναβάζουμε στό διαγνωστίκο και πάλιέβγαζε τον Νο:3 κύλινδρο δοκιμάζουμε και άλλον και πάλι τα ίδια.Με τα πολλά εγώ κάποια στιγμή έφυγα από το συνεργείο γιατί είχα δουλειά και μου είπε ο μάστορας ότι θα το δεί.Μετά από κανά δίωρομε πήρε και μου είπε ότι τελικά έχει κάψει και τόν Νο:2 πολλαπλασιαστή του λέω να τούς αλλάξει μαζί με μπουζιά.Στήν συνέχεια παίρνω το αμάξι για να φύγω για την πόλη μου,στόν δρόμο όλα καλά δεν παρατήρησα κάποια ανωμαλία,την επόμενη μέρα που κυκλοφόρησα το αμάξι σε καποιά φάση το σβήνω και το αμάξι δεν ξαναπήρε ποτέ και εδώ αρχίζει ο γολγοθάς.Να σημειώσω ότι η μίζα γύρναγε κανονικά και τα όργανα έιχαν τρελαθεί δείχνανε ότι να ναι.Ο μηχανικός μου μου είπε ότι είναι συμπτώματα τρόμπας βενζίνης αλλά θα το κοιτάξουμε και πραγματικά επειδή και εγώ είμαι μηχανικός όχι αυτοκινήτων φυσικά, τσεκάραμε μαζί την τρόμπα και είδαμε ότι δουλεύει άν και με βγάλμένες φύσες καταλήξαμε ότι κάπου κάνει βραχηκύκλωμα εδώ να σημειώσω ότι το διαγνωστικό δέν το αναγνώριζε έβγαζε σφάλμα,με τα πολλά ήρθε ηλεκτρολόγος και βγάζοντας τόν εγκέφαλο είδαμε ότι κατά 99% ο εγκέφαλος είχε ανοιχτει στήν Αθήνα και η πλακέτα κάπου έκανς σώμα με τα καπάκια που έχει.Η ερώτηση μου είναι ότι η πλακέτα και απο τίς δύο μεριές έχει κάποια ειδική κόλλα χρώματος γκρί ακριβώς γι αυτόν το λόγο για να μήν βρίσκει πάνω στα προστατευτικά καπάκια,μπορώ να βρώ κάπου αυτήν την κόλλα γιατί τώρα για να δουλέψει του έχουμε κάνει κάποια ψιλομαιμουδιά και δέν είμαι σιγουρος.

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.262
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Διάβασε εδώ μπας και βρεις κάτι που μπορεί να βοηθήσει https://www.bimmerfest.com/forums/sh...d.php?t=451633



  3. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    reytr (02-07-16)

  4. #3
    Εγγραφή
    22-05-11
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    14
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπόν παιδιά επανέρχομαι στο θέμα γιατί ενω νόμιζα ότι βγάλαμε άκρη,τελικά φτού και από την αρχή και εξηγούμαι αμέσως. Η πάστα που ανέφερα παραπάνω αλλάχτηκε και το αυτοκίνητο έδειχνε ότι είναι κομπλέ δηλαδη έκανα μία απόσταση από Λιβαδειά-Αθήνα και πίσω σύν κάποια χλμ εντός πόλης και έδειχναν όλα φυσιολογικά.Μέχρι την επόμενη μέρα όπου πάρκαρα κάπου και το αμάξι πάλι δέν ξεκινούσε ενώ γύριζε κανονικά η μίζα και τα όργανα πάλι έδειχναν τρελά.Εβγαλα πάλι τις φύσες του εγκεφάλου και μετά απο κανά εικοσάλεπτο πήρε,την άλλη μέρα το πρωί πάλι τα ίδια χώρις όμως επιτυχία παρόλο που ξαναέβγαλα τίς φύσες.Στήν συνέχεια το παράτησα και μετα από κανά τρίωρο το αμάξι πήρε κανονικά.Τώρα έχω χαωθέι στο τι να ψάξω...
    Οποιαδήποτε πληροφορία ευπρόσδεκτη.

  5. #4
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6725
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όταν λες τα όργανα έδειχναν τρελά?? Μόνο τα όργανα? Μπαταρία έχεις καλή?

  6. #5
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δυναμό μέτρηςες????

  7. #6
    Εγγραφή
    22-05-11
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    14
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπόν παιδιά το πρόβλημα λύθηκε με επισκευή του εγκεφάλου σε έναν εξαιρετικό ηλεκτρονικό που μου προτείναν,ο εγκεφαλος είχε πρόβλημα τροφοδοσίας και είχε χασει κάποια δεδομένα.Ετσι για την ιστορία σε επίσημο bmw μου είχαν βγάλει βλάβη σε μοτέρ και αισθητήρα μεταβλητού όπως επίσης και αισθητήρα στροφάλου με κόστος 1058Ε και σε ερωτησή μου άν φταίει ο εγκέφαλος τι κάνουμε δεν είχαν απάντηση δηλ θα πλήρωνα τα 1058 και μετά θα μου λέγαν ξέρεις κάτι θές και εγκέφαλο.
    Σάς ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον.

  8. The Following User Says Thank You to reytr For This Useful Post:

    nikos valvetronic (25-07-16)

  9. #7
    Εγγραφή
    27-05-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    46
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο reytr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν παιδιά το πρόβλημα λύθηκε με επισκευή του εγκεφάλου σε έναν εξαιρετικό ηλεκτρονικό που μου προτείναν,ο εγκεφαλος είχε πρόβλημα τροφοδοσίας και είχε χασει κάποια δεδομένα.Ετσι για την ιστορία σε επίσημο bmw μου είχαν βγάλει βλάβη σε μοτέρ και αισθητήρα μεταβλητού όπως επίσης και αισθητήρα στροφάλου με κόστος 1058Ε και σε ερωτησή μου άν φταίει ο εγκέφαλος τι κάνουμε δεν είχαν απάντηση δηλ θα πλήρωνα τα 1058 και μετά θα μου λέγαν ξέρεις κάτι θές και εγκέφαλο.
    Σάς ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον.

    Χαίρομαι φίλος που ξεμπερδεψες γρήγορα, ένα p.m. με τα στοιχεία του ηλεκτρονικού θα μπορούσα να έχω; Ευχαριστώ

  10. #8
    Εγγραφή
    22-05-11
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    14
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο george.x82 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Χαίρομαι φίλος που ξεμπερδεψες γρήγορα, ένα p.m. με τα στοιχεία του ηλεκτρονικού θα μπορούσα να έχω; Ευχαριστώ

    Καλησπέρα Φίλε,
    Ο ηλεκτρονικός λέγεται Γιάννης Μελετίου και το κατάστημα του είναι στο χωριό Άρμα Βοιωτίας κοντάστήν Θήβα.

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP