Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: Turbo σε bmw E46 coupe 1.9

  1. #1
    Εγγραφή
    06-12-15
    Μηνύματα
    30
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή Turbo σε bmw E46 coupe 1.9

    Καλησπερα σας θα ηθελα γνωμες και συμβουλες απο τους παλαιοτερους bmwδακηδες του φορουμ,εχω μια Ε46 κουπε 1.9,και εχω ξεκινησει να ψαχνω για να την τουρμπισω.Το αυτοκινητο εχει ειδη πολλα πραγματα πανω εκκεντροφορια,αφραφο κτλπ.Θα ηθελα τα φωτα σας αξιζει?Εγω πιστευω ναι.Τι πρεπει να προσεξω?Ξερουμε κανενα καλο μαστορι που να εχει ξανακουρδισει καλα μπεμπα και οταν λεμε καλα ενοουμε καλα?Οποιος εχει εμπειρια και αποψη και προπαντων ορεξη ας απαντηση,ευχαριστω πολυ.

  2. The Following User Says Thank You to BMW FOR EVER For This Useful Post:

    mr incredible (14-06-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-03-16
    Μηνύματα
    285
    Thanked
    250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα.... Όχι ότι δεν τοποθετείται, αλλά το σύνηθες είναι να μπαίνει supercharger (κομρπέσσορας) και όχι turbo. Έχεις κάποιο ιδιαίτερο λόγο που θες να βάλεις turbo?

  4. The Following User Says Thank You to Panagiotise46 For This Useful Post:

    BMW FOR EVER (11-06-16)

  5. #3
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Μια χαρα μπαινει αν μιλαμε για Μ43 απο οτι καταλαβαινω.

    Μιλας για κλειστο μοτερ?


    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

  6. The Following 2 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    BILL007 (11-06-16), BMW FOR EVER (11-06-16)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    15 χρονια πισω..., κουπε Ε46 1.6 Μ43 καινουργιο του κουτιου.
    Μετα τα 1000 χλμ του στρωσιματος καταλαβα οτι ειναι μονο για ισωμα και κατηφορες!!!
    Εαν χρειαζοταν να σταματησω σε ανηφορα με 4 ατομα, μετα ηθελα δισκο...
    Το τουρμπισα στα 1800 χλμ, 0,7 πιεση κλειδωμενη και μεχρι τα 35000 χλμ που το πουλησα δεν ασχοληθηκα ξανα.
    Ο επομενος αγοραστης το εδωσε με 80000 χλμ και αυτος χωρις προβληματα.
    Το κιτ τοποθετηθηκε στο Αργος, περιελαμβανε τουρμπινα Garrett 25 - φλαντζα κεφαλης - μπεκ - ιντερκουλερ - εξατμιση - επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου.
    Η αποδοση ειχε ανεβει απο τους 105 hp στους 173 hp και σε σχεση με το 2λιτρο εξακυλινδρο Ε46 ηταν αρκετα πιο δυνατο.
    Κοστος μετατροπης το 2000, 1 εκατομμυριο 600 χιλιαδες δραχμες.

    Στο 1.8 Μ43 με το ιδιο κιτ η ιπποδυναμη ανεβαινε στους 200 HP.

  8. The Following 24 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    A8hnaios (11-06-16), BILL007 (11-06-16), BMW FOR EVER (11-06-16), dark knight (11-06-16), Dimimav (11-06-16), diosak (11-06-16), gant (11-06-16), georggge46 (12-06-16), isou (11-06-16), Kazakos Garage (11-06-16), Konstantinos E60 (13-06-16), Kostas Maras (12-06-16), Laggispower (12-06-16), Lykouras (11-06-16), mark e92 (11-06-16), Moufas E46 (12-06-16), nikos e46 (11-06-16), pilot (11-06-16), tasos.kamv (11-06-16), turbodog (11-06-16), VanVIC (26-01-21), Vassilis ///M (11-06-16), wheelman (11-06-16), zaharias (12-06-16)

  9. #5
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Πολυ ενδιαφερον αυτο Αλεξη. Θα μπορουσε δηλαδη να γινει το ιδιο και στο Ε36 316 μοντελο 98 που εχουμε στην Ελλαδα με κινητηρα 1.6 λτ Μ43 επισης 105 ιππων!?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη I_MNL : 11-06-16 στις 09:45
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  10. The Following User Says Thank You to I_MNL For This Useful Post:

    BMW FOR EVER (11-06-16)

  11. #6
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.956
    Thanked
    8072
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο I_MNL Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολυ ενδιαφερον αυτο Αλεξη. Θα μπορουσε δηλαδη να γινει το ιδιο και στο Ε36 316 μοντελο 98 που εχουμε στην Ελλαδα με κινητηρα 1.6 λτ Μ43 επισης 105 ιππων!?
    Εσενα φοραει τον προγονο
    και να θα μπορουσε να γινει.

    Ασε που εχεις κ κατι μπιελες "να" με το συμπαθειο.

    Πολυ ποιο ανθεκτικες απο του TU...

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

  12. The Following 2 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    BILL007 (11-06-16), BMW FOR EVER (11-06-16)

  13. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο I_MNL Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολυ ενδιαφερον αυτο Αλεξη. Θα μπορουσε δηλαδη να γινει το ιδιο και στο Ε36 316 μοντελο 98 που εχουμε στην Ελλαδα με κινητηρα 1.6 λτ Μ43 επισης 105 ιππων!?
    Aνετα γίνεται



  14. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    BMW FOR EVER (11-06-16), I_MNL (11-06-16)

  15. #8
    Εγγραφή
    06-12-15
    Μηνύματα
    30
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλησπερα παιδια ναι για κομπρεσορα μιλαω το αμαξι ειναι 1.9 με κεφαλαρι ιs αφραγο εγκεφαλο,προγραμμα εκκεντροφορους κτλπ.Πιο πολυ θελω να βαλω κομπρεσορα για την δυναμη απο τα χαμηλα και απο οτι εχω μιλησει μου ειπαν οτι θα γινει αλλο αυτοκινητο εντελως,το θεμα ειναι αν αξιζει τον κοπο και τα χρηματα βεβαιως γυρω στα 3000 ευρω μου ειπαν πανω κατω τι γνωμη εχετε?

  16. #9
    Εγγραφή
    06-12-15
    Μηνύματα
    30
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Επισης εχει χταποδι καταλυτη 400 κυψελων και εξατμιση lw διπλομπουκη,M43 ειναι και ειναι η παλια μηχανη οχι η βλαβετρονικ.Εχει ανακατασκευη κινητηρα πριν 8000 χιλιομετρα και ειναι ειδη αρκετα ζωντανο και ροπατο,απλα αν εχεις το μικροβιο της βελτιωσεις δεν σταματας ποτε.Θα ηθελα τα φωτα των παλαιοτερων απο εμενα,σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον και τον χρονο σας.Οποιος ξερει κανενα καλο μαστορι ας μου στειλει σε πμ λεπτομερειες.

  17. #10
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.559
    Thanked
    2763
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τουρμπο δαγκωτο,υπαρχει πλεον η τεχνογνωσια για αυτο το μοτερ.αφου εχεις κανει και ανακατασκευη δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα. Ο κομπρεσσορας στα ιδια αλογα θα σου δωσει χαμηλοτερες επιδοσεις

  18. The Following User Says Thank You to dark knight For This Useful Post:

    BMW FOR EVER (11-06-16)

Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP