Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 28

Θέμα: Αναζητηση Ε92 325 η 335 ?

  1. #1
    Εγγραφή
    07-07-14
    Μηνύματα
    528
    Thanked
    623
    Rides
    0

    Προεπιλογή Αναζητηση Ε92 325 η 335 ?

    Καλησπερα παιδια ...
    Η αποφαση για το σκαφος εχει κλειδωσει ...
    Το ερωτημα ειναι 325 η 335 ?
    Στα 12-13 κ βρισκω 325 (2.5 ψαχνω μονο) με 100-120k km και στα 20k 335 με τα ιδια χλμτρα πανω κατω.

    Τα ερωτηματα εχουν να κανουν με :
    Μελλοντικη μεταπωληση
    Προβληματα
    Καταναλωση

    Καθε απαντηση ευπροσδεκτη
    Ευχαριστω και καλο Πασχα ...

    Υγ MarkE92 ξερω θα με βρισεις αλλα τα ζυγιζω ολα πολυ σφαιρικα ...

  2. #2
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2746
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δύσκολη απόφαση...
    Για τα 325 λένε ότι είναι απροβληματιστα... Για τα 35αρια τα προβλήματα τα γνωρίζεις, ότι και αν διαλέξεις καλή επιτυχία σου εύχομαι.

  3. #3
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εφοσον τα παγια εξοδα,ειναι σχεδον τα ιδια,η συντηρηση του 335 ακριβοτερη λογω τουρμπο,η καταναλωση του το ιδιο αλλα απο την αλλη εχουν και 80-100hp διαφορα,το θεμα ειναι κατα ποσο εσυ εχεις αναγκη να κυκλοφορεις με ενα αυτοκινητο 300+hp ή οχι.....Σιγουρα τα 8000 ευρω διαφορα δεν ειναι και λιγα αλλα μπορεις να βαλεις ενα κομπρεσορα στο 325 με τα μισα απο αυτα και να προσθεσεις κι αλλα καλουδια στο 325 οπως μπλοκε και αναρτηση με τα ρεστα!Εξαρταται λοιπον τι ακριβως θες και τι τυπος οδηγου εισαι....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    A8hnaios (13-04-15), Bitz (12-04-15)

  5. #4
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μην ξεχνάς την υπερδιπλάσια τιμή του φόρου πολυτελείας που έχει το 335...
    Detailing Madness

  6. #5
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην ξεχνάς την υπερδιπλάσια τιμή του φόρου πολυτελείας που έχει το 335...
    Τα 325 Ε90 μετα το 2006-2007 ειναι 3λιτρα Stef.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  7. #6
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    η συντηρηση του 335 ακριβοτερη λογω τουρμπο,η καταναλωση του το ιδιο
    Πως ορίζεις ότι λόγω τούρμπο έχει ακριβότερη συντήρηση?
    Το 325 καίει λιγότερο από το 335?

    Αν βρεις ένα καλό 335 με γνήσια χιλιόμετρα και περασμένο από τις ανακλήσεις δε θα έχεις θέμα.

  8. #7
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πως ορίζεις ότι λόγω τούρμπο έχει ακριβότερη συντήρηση?
    Το 325 καίει λιγότερο από το 335?

    Αν βρεις ένα καλό 335 με γνήσια χιλιόμετρα και περασμένο από τις ανακλήσεις δε θα έχεις θέμα.
    η συντηρηση ενος αυτοκινητου,δεν ειναι μονο η βενζινη.....Καποια στιγμη χρειαζονται service ή και αντικατασταση οι τουρμπινες,εχει πολυπλοκοτερο συστημα ψυξης,ενω εχει και περισσοτερα θερμικα φορτια σε ολο το μηχανικο του συστημα+τα μεγαλυτερα φορτια στην μεταδοση που μακροχρονα θα βγαλουν νωριτερα ζημιες απο ενα απλο 325....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    A8hnaios (13-04-15), pilot (13-04-15), ΜΙΧΑΛΗΣ (13-04-15)

  10. #8
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ με την απάντησή σου και μιλώντας για μεταχειρισμένο αυξάνονται οι πιθανότητες, δεν είναι απαραίτητο όμως ότι θα χρειαστούν αλλαγή οι τουρμπίνες.
    Πιστεύω ότι μπορεί να βρεθεί κάποιο καλό.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tokiko : 12-04-15 στις 23:53

  11. #9
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμφωνω....απλα γενικως μιλωντας,εχοντας το ιδιο σασι με ενα τουρμπατο μοτερ κι ενα με ατμοσφαιρικο μοτερ και κανεις απο καινουριο πχ 500.000χλμ,το τουρμπατο εχει πιο υψηλη συντηρηση......Ειτε τις αλλαξεις,ειτε τις επισκευασεις ειναι ενα κοστος που το ατμοσφαιρικο δεν το εχει+τα παρελκομενα τους+το εξτρα ζορι που τρωει γενικως.....Οπως λενε και οι Αμερικλανοι:Οτι δεν υπαρχει δεν χαλαει!!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  12. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    A8hnaios (13-04-15), pilot (13-04-15), tokiko (13-04-15)

  13. #10
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έτσι είναι απλά νόμιζα ότι αναφερόσουνα σε καθημερινά προβλήματα...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP