Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 7 από 7

Θέμα: Μετατροπή σε φυσικό αέριο CNG (Χ3)

  1. #1
    Εγγραφή
    07-11-13
    Μηνύματα
    13
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή Μετατροπή σε φυσικό αέριο CNG (Χ3)

    Kαλησπέρα φίλοι,
    ειμαι ενας πολύ ευχαριστημένος κάτοχος μίας Χ3 του 2006(αγοράστηκε καινούριο), σκέφτομαι για την μετατροπη σε φυσικό αέριο (CNG), πρόσφατα αγόρασα ένα vw ecoup! αι διαπίστωσα πόσο οικονομικότερο είναι, το μόνο αρνητικό του είναι η έλλειψη πρατηρίων στην Αττικη.

    Έχει κάποιοε φίλος κανει ανάλογη μετατροπή?

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο john_l Εμφάνιση μηνυμάτων
    Kαλησπέρα φίλοι,
    ειμαι ενας πολύ ευχαριστημένος κάτοχος μίας Χ3 του 2006(αγοράστηκε καινούριο), σκέφτομαι για την μετατροπη σε φυσικό αέριο (CNG), πρόσφατα αγόρασα ένα vw ecoup! αι διαπίστωσα πόσο οικονομικότερο είναι, το μόνο αρνητικό του είναι η έλλειψη πρατηρίων στην Αττικη.

    Έχει κάποιοε φίλος κανει ανάλογη μετατροπή?
    Δεν εχω ακουσει να εχει κανει καποιος τετοια μετατροπη στο φορουμ, αλλα ακουγεται πολυ ενδιαφερον το cng?

    Νομιζω οτι κοστιζει ακριβοτερα απο το υγραεριο, και υπαρχει ενα θεμα, στο οτι πρεπει να υπαρχει χωρος για τις μπουκαλες ε??
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  3. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λογικα θα σου καταστρεψει πολυ οφελιμο χωρο στο πορτ μπαγκαζ...

    Απο ενα γρηγορο ψαξιμο , βρηκα αυτα....


    Τοποθέτηση δεξαμενών

    Ένα από τα πρακτικά εμπόδια που συναντώνται κατά την μετατροπή ενός αυτοκινήτου με συστήματα CNG, είναι το γεγονός ότι η δεξαμενή ή η συστοιχία δεξαμενών πρέπει να είναι 3,2 φορές μεγαλύτερη από την αντίστοιχη του υγραερίου και 3,7 φορές μεγαλύτερη από την αντίστοιχη της βενζίνης, για να επιτευχθεί ισοδύναμη αυτονομία. Αυτό προκύπτει λόγω της δυσκολίας υγροποίησης του φυσικού αερίου, για την οποία η κρίσιμη θερμοκρασία είναι οι -162οC. Πρακτικά , αυτό σημαίνει ότι σε μία δεξαμενή φυσικού αερίου, όγκου 50 λίτρων, η οποία ζυγίζει 49 kg , συμπιέζονται 11 mᵌ φυσικού αερίου, σε πίεση 200 bar . Αυτή η ποσότητα φυσικού αερίου, ισοδυναμεί περίπου, με 11 λίτρα βενζίνας . Με την παραπάνω ποσότητα αερίου καυσίμου, ένα αυτοκίνητο 2000 CC , διανύει περίπου 90 ÷ 110 χλμ . Από την παραπάνω ιδιομορφία των δεξαμενών φυσικού αερίου, συνεπάγεται η σημαντική μείωση στον ωφέλιμο χώρο των αποσκευών του αυτοκινήτου.




    Τύποι δεξαμενών

    Για την αποθήκευση του CNG στα οχήματα διαφόρων κατηγοριών (επιβατικά, φορτηγά, λεωφορεία), χρησιμοποιούνται κυλινδρικές δεξαμενές με αυστηρές προδιαγραφές κατασκευής.

    Υπάρχουν 4 βασικοί τύποι κυλινδρικών δεξαμενών:

    Αποτελούνται από 100% μέταλλο ως υλικό κατασκευής, που μπορεί να είναι χάλυβας ή αλουμίνιο. Αποτελούν τον πιο κοινό τύπο φιάλης.
    Τα υλικά κατασκευής τους είναι: ο εσωτερικός πυρήνας της κυλινδρικής επιφάνειας από συνθετικό υλικό (45% του βάρους) και η εξωτερική του επένδυση από μέταλλο (55% του βάρους).
    Τα υλικά κατασκευής τους είναι: εξωτερική μεταλλική λεπτή επένδυση (20% του βάρους), συνθετικό υλικό (80% του βάρους).
    Αποτελούνται 100% από συνθετικό υλικό (κύλινδρος από 100% ανθρακονήματα και επένδυση από άνθρακα η πλαστικό). Πρόκειται για ελαφριά αλλά κοστοβόρα δεξαμενή.

    Αν ειναι διαφημιση , ας το αφαιρεσει το λινκ καποιος mod

    https://www.tsopelogiannisautogas.gr/cng
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  4. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    BILL007 (01-02-15)

  5. #4
    Εγγραφή
    07-11-13
    Μηνύματα
    13
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομιζω οτι κοστιζει ακριβοτερα απο το υγραεριο, και υπαρχει ενα θεμα, στο οτι πρεπει να υπαρχει χωρος για τις μπουκαλες ε??
    την προηγούμενη εβδομάδα είχε 0,72 το κιλό...

  6. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο john_l Εμφάνιση μηνυμάτων
    την προηγούμενη εβδομάδα είχε 0,72 το κιλό...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  7. #6
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λογικα θα σου καταστρεψει πολυ οφελιμο χωρο στο πορτ μπαγκαζ...

    Απο ενα γρηγορο ψαξιμο , βρηκα αυτα....


    Τοποθέτηση δεξαμενών

    Ένα από τα πρακτικά εμπόδια που συναντώνται κατά την μετατροπή ενός αυτοκινήτου με συστήματα CNG, είναι το γεγονός ότι η δεξαμενή ή η συστοιχία δεξαμενών πρέπει να είναι 3,2 φορές μεγαλύτερη από την αντίστοιχη του υγραερίου και 3,7 φορές μεγαλύτερη από την αντίστοιχη της βενζίνης, για να επιτευχθεί ισοδύναμη αυτονομία. Αυτό προκύπτει λόγω της δυσκολίας υγροποίησης του φυσικού αερίου, για την οποία η κρίσιμη θερμοκρασία είναι οι -162οC. Πρακτικά , αυτό σημαίνει ότι σε μία δεξαμενή φυσικού αερίου, όγκου 50 λίτρων, η οποία ζυγίζει 49 kg , συμπιέζονται 11 mᵌ φυσικού αερίου, σε πίεση 200 bar . Αυτή η ποσότητα φυσικού αερίου, ισοδυναμεί περίπου, με 11 λίτρα βενζίνας . Με την παραπάνω ποσότητα αερίου καυσίμου, ένα αυτοκίνητο 2000 CC , διανύει περίπου 90 ÷ 110 χλμ . Από την παραπάνω ιδιομορφία των δεξαμενών φυσικού αερίου, συνεπάγεται η σημαντική μείωση στον ωφέλιμο χώρο των αποσκευών του αυτοκινήτου.




    Τύποι δεξαμενών

    Για την αποθήκευση του CNG στα οχήματα διαφόρων κατηγοριών (επιβατικά, φορτηγά, λεωφορεία), χρησιμοποιούνται κυλινδρικές δεξαμενές με αυστηρές προδιαγραφές κατασκευής.

    Υπάρχουν 4 βασικοί τύποι κυλινδρικών δεξαμενών:

    Αποτελούνται από 100% μέταλλο ως υλικό κατασκευής, που μπορεί να είναι χάλυβας ή αλουμίνιο. Αποτελούν τον πιο κοινό τύπο φιάλης.
    Τα υλικά κατασκευής τους είναι: ο εσωτερικός πυρήνας της κυλινδρικής επιφάνειας από συνθετικό υλικό (45% του βάρους) και η εξωτερική του επένδυση από μέταλλο (55% του βάρους).
    Τα υλικά κατασκευής τους είναι: εξωτερική μεταλλική λεπτή επένδυση (20% του βάρους), συνθετικό υλικό (80% του βάρους).
    Αποτελούνται 100% από συνθετικό υλικό (κύλινδρος από 100% ανθρακονήματα και επένδυση από άνθρακα η πλαστικό). Πρόκειται για ελαφριά αλλά κοστοβόρα δεξαμενή.

    Αν ειναι διαφημιση , ας το αφαιρεσει το λινκ καποιος mod

    https://www.tsopelogiannisautogas.gr/cng
    Δηλαδη θες 3χ50 = 150 κιλα δεξαμενες τουλαχιστον εξτρα βαρος??

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  8. #7
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ακριβότερα κοστίζει σαν μετατροπή .
    Σαν κόστος καυσίμου ειναι το οικονομικότερο δυνατό αυτη την στιγμή .

    Αν ρωτήσεις, ενημέρωσε μας ....

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP