Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 46

Θέμα: BMW E36 2,5 VANOS ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ?

  1. #1
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή BMW E36 2,5 VANOS ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ?

    Γεια σας! Θα ηθελα λιγη βοηθεια απο ατομα που ειναι γνωστες κι εχουν προσωπικη εμπειρια στο αντικειμενο καθως γνωριζω οτι τα αλογα της ατμοσφαιρας κοστιζουν πολυ!!

    Το αμαξι μου ειναι ενα απλο 1ο σταδιο. Εχει φιλτρο ελευθερας, εξατμιση χειροποιητη απο καταλυτες και πισω (μαμα ε36 325 καταλυτες) με διπλη σωληνα και τελικο καζανακι χειροποιητο (κατηργησα το μεσαιο καζανακι) και προγραμμα που στροφαρει μεχρι γυρω στις 6.900 σ.α.λ. ! Γενικα το αυτοκινητο εχει σημειωσει διαφορα σε σχεση με πριν που ηταν μαμα κυριως στην αποκριση και στη ροπη (κ εννοειται στον ηχο!!!). Απο αλογα κυμαινεται γυρω στα 202 αλογα απο 192 που ηταν μαμα (δυστυχως μας βασανιζει η ατμοσφαιρα στη βελτιωση!!) και σε κοντρα παει περιπου 2 αμαξια πιο γρηγορα απο μαμα.

    Χρειαζομαι λιγη βοθεια απο ατομα που εχουν εμπειρια στο ιδιο μοτερ.

    Εχω βρει χταποδι supersprint σε αρκετα καλη τιμη, αξιζει?? Και μια γνωμη για πιο αγριους εκκεντροφορους...αξιζει να τους αλλαξεις η πολλα φραγκα για τ τιποτα??

    να προσθεσω οτι εχω στα υποψην μου για λυσεις 6πεταλουδου, τουρμπο/ κομπρεσορα κλπ και δν ενδιαφερομαι (σπανε τ μοτερακι δυστυχως!!)

    Περιμενω τις γνωμες σας..

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη AlexDK : 14-01-15 στις 22:40

  2. #2
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    967
    Thanked
    961
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ναι στα χταπόδια, όχι στο 6πετάλουδο.
    Ίσως στους εκκεντροφόρους. Στα μοτέρ μας βάζουνε από Αμερικάνικο Μ3.

  3. The Following 3 Users Say Thank You to PetrosD For This Useful Post:

    AlexDK (15-01-15), compactM3 (15-01-15), Kazakos Garage (17-10-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι στα χταπόδια, όχι στο 6πετάλουδο.
    Ίσως στους εκκεντροφόρους. Στα μοτέρ μας βάζουνε από Αμερικάνικο Μ3.
    Με χταποδι ειδες διαφορα και στον ηχο?? Επισης μου ειπαν για καποιον που φτιαχνει τους μαμα εκκεντροφορους, αλλαζει μοιρες κλπ...

  5. #4
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    967
    Thanked
    961
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Όχι, δεν έχω αλλάξει εγώ, απλά έχω καταλήξει εκεί μετά από έρευνα.
    Κι εγώ έχω ακούσει για αυτόν, ο Μπούμπης είναι, αν θυμάμαι καλά, δεν ξέρω τιμές.

  6. #5
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μοτερ Μ50Β25 σπαει με τουρμπισμα η κομπρεσαρισμα???Ποιος σου'πε κατι τετοιο?Ειναι απ'τα λιγα μοτερ που αντεχουν 1bar ακομα και με κλειστο μοτερ!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  7. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    andreas_R (15-01-15), Kazakos Garage (17-10-15), pilot (15-01-15)

  8. #6
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    967
    Thanked
    961
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ένα;;; Μισό μου είχες πει τις προάλλες!
    Άμα είναι για ένα, το βάζω αύριο!

  9. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    ΧΙΟΣ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    433
    Thanked
    220
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλημερα επειδη εχω ο ιδιο μοτερακι, υπαρχουν κομπρεσσορες πχ VF,που δουλευουν με χαμηλη πιεση ωστε να αντεχει το μοτερ και αποδιδουν πολυ καλυτερα απο εκκεντροφορους και ολα τ αλλα.
    (δεν εχω βαλει ακομα πανω ομως)

  10. #8
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ένα;;; Μισό μου είχες πει τις προάλλες!
    Άμα είναι για ένα, το βάζω αύριο!
    0.5bar με εργοστασιακο εγκεφαλο σου'χα πει....Σαν μοτερ ομως αντεχει παραπανω...αν βαλεις κιολας και μπουζονια στο καπακι+μια παχυτερη φλαντζα,δουλευει φουλ αξιοπιστο στο 1bar...Ακομα και για πιστα.
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  11. #9
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    967
    Thanked
    961
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ναι, σωστά. Θυμήθηκα.

  12. #10
    Εγγραφή
    31-10-12
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    39
    Thanked
    8
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όχι, δεν έχω αλλάξει εγώ, απλά έχω καταλήξει εκεί μετά από έρευνα.
    Κι εγώ έχω ακούσει για αυτόν, ο Μπούμπης είναι, αν θυμάμαι καλά, δεν ξέρω τιμές.
    ναι αυτος! 400 μ εχουν πει.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μοτερ Μ50Β25 σπαει με τουρμπισμα η κομπρεσαρισμα???Ποιος σου'πε κατι τετοιο?Ειναι απ'τα λιγα μοτερ που αντεχουν 1bar ακομα και με κλειστο μοτερ!!
    Εχω ακουσει παρουσιαζουν ριγμα στο καπακι και προσωπικα δεν ειμαι για πολλα συνεργεια θελω αξιοπιστια απο το αμαξι γι αυτο αντι για τουρμπο θα προτιμουσα μ3 !

    δλδ εσυ λες οτι με μια κινεζικη τουρμπινα και 0.7 βαρ ελαχιστη πιεση θα δουλευε χωρις προβλημα το μοτερ? δν θα ηθελε καποια ενισχυση?

    Αρχικό μήνυμα απο vasilis e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημερα επειδη εχω ο ιδιο μοτερακι, υπαρχουν κομπρεσσορες πχ VF,που δουλευουν με χαμηλη πιεση ωστε να αντεχει το μοτερ και αποδιδουν πολυ καλυτερα απο εκκεντροφορους και ολα τ αλλα.
    (δεν εχω βαλει ακομα πανω ομως)

    βασιλη τι τιμες εχεις βρει σε κομπρεσορες ολο το κιτ και για ποσα αλογα πανω μιλαμε?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη AlexDK : 16-01-15 στις 16:25

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP