Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 7 από 7

Θέμα: Βελτίωση ανάρτησης Ε90

  1. #1
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή Βελτίωση ανάρτησης Ε90

    καλημέρα και Χρόνια πολλά σε όλους.

    θα ζητήσω τη βοήθειά σας σε τεχνικό θέμα.

    εχθές πήγα και άφησα το αυτοκίνητό μου για service (Ε90 Μ πακ) και ως αυτοκίνητο αντικατάστασης μου έδωσαν ένα Ε46 compact. (δεν ξέρω ούτε χρονολογία ούτε κυβικά αν και απο τη δύναμή του το κόβω για 1600 ή το 1800 με τα 115 άλογα)

    η πρώτη εντύπωση απο ένα αυτοκίνητο με 195.000 ΧΛΜ ήταν θετικότατη θυμίζοντάς μου τα καλά BMW των προηγούμενων εποχών. το αμάξι σου έδινε την αίσθηση του αυτοκινήτου που είναι στιβαρό, πολλά κιλά, που πατάει άριστα, που φρενάρει όποτε και όσο πρέπει, που στο σταμάτημα δεν κάνει κούνια ή τη λεγόμενη βάρκα αλλά κοκαλώνει. στις δε λακούβες το ένιωθες οτι είναι σκληρό αλλά σε καμία περίπτωση δεν κοπάναγε μέσα απορροφώντας τους κραδασμούς άψογα.

    με έτρωγε η περιέργεια και λέω δεν μπορεί, τόση διαφορά απο το δικό μου? Πραγματικά το 'ενιωθα στο δρομο πολύ πιο ασφαλές!

    σήμερα το πρωί λοιπόν ενώ πάρακαρα κοίταξα τα αμορτισέρ και είδα μπρος πίσω κίτρινες μπουκάλες bilstein. ελατήρια δεν ξέρω αν είχε αλλάξει μιας και ήταν μαύρα.

    η ερώτηση μου είναι λοιπόν τι μπορώ να αλλάξω όταν θα έρθει ή ώρα στο δικό μου (σύντομα) για να έχω παρόμοια συμπεριφορά χωρίς να ξεφύγω οικονομικά δίνοντας χιλιάρικα σε διάφορα πακέτα.

    μπορώ να κρατήσω τα μαμα Μ ελατήρια μου και να παίξω μόνο με αμορτισέρ? και αν ναι ποιά είναι αυτά? μπορώ να αλλάξω και κάτι άλλο? πχ συνεμπλόκ?

    δεν θέλω να χαμηλώσει το αμάξι άλλο απόσο είναι τώρα γιατί σε μερικά σημεία ήδη βρίσκει στη δουλειά μου.

  2. #2
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    έχω δει βελτίωση σε φρενάρισμα και εξάλειψη του φαινομένου της βάρκας στο σταμάτημα τραβώντας ένα κλικ το χειρόφρενο στο προηγούμενο Ε36 που είχα.
    λογικά πρέπει να πάιζει ρόλο το πόσο καλά πιάνουν και τα πίσω φρένα?
    πάντως στο σέρβις μου είπαν τωρα οτι τα πίσω τακάκια θέλουν άλλαγμα μιας και ήταν στο όριο στο Ε90 μου

  3. #3
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στα Ε90 τα τακακια τα βλεπεις και απο τον αισθητηρα φρενων, αυτος τι χλμ σου εδινε;; ενδεικτικα να αναφερω οτι σε εμενα οταν μου ελεγε οτι εχω ακομα 2.000χλμ για την αλλαγη τακακιων στον πισω αξονα εγω εκανα τουλαχιστον καμια 12.000-13.000χλμ βεβαια σε μεγαλα ταξιδια.
    απο την αλλη, το φαινομενο που περιγραφεις "βαρκα" δεν το παρουσαιζει η δικη μου Ε90 που ειναι η απλη και οχι η μ σπορ οπως η δικη σου, και αυτο μπορουν να το επιβεβαιωσουν και καποια παιδια που εχουν μπει μεσα. φυσικα, οταν ενιωσα καπως περιεργο το εμπρος μερος στα πολλα rounabouts του λονδινου αλλαξα το εμπρος ζευγος με οεμ sachs. μηπως εσυ τα εχεις καιρο λοιπον επανω; ποσα χλμ εχει το αμαξι σου και τι φοραει τωρα;
    ενδεικτικα να αναφερω οτι μπορεις να κρατησεις ελατηρια και να πας για τα κιτρινα σπορτ που δεν ειναι για χαμηλωμα (δεν θεωρω και χαμηλωμα τον 1.5 εκ της μ πακ αναρτησης) αλλιως υπαρχουν και τα κιτρινα σπριντ που ειναι για χαμηλωμα και ακομα πιο σκληρα. εγω θα εβαζα οεμ φρεσκα sachs παντως
    E90 N46B20 montego blue

  4. #4
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lefterisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    στα Ε90 τα τακακια τα βλεπεις και απο τον αισθητηρα φρενων, αυτος τι χλμ σου εδινε;; ενδεικτικα να αναφερω οτι σε εμενα οταν μου ελεγε οτι εχω ακομα 2.000χλμ για την αλλαγη τακακιων στον πισω αξονα εγω εκανα τουλαχιστον καμια 12.000-13.000χλμ βεβαια σε μεγαλα ταξιδια.
    απο την αλλη, το φαινομενο που περιγραφεις "βαρκα" δεν το παρουσαιζει η δικη μου Ε90 που ειναι η απλη και οχι η μ σπορ οπως η δικη σου, και αυτο μπορουν να το επιβεβαιωσουν και καποια παιδια που εχουν μπει μεσα. φυσικα, οταν ενιωσα καπως περιεργο το εμπρος μερος στα πολλα rounabouts του λονδινου αλλαξα το εμπρος ζευγος με οεμ sachs. μηπως εσυ τα εχεις καιρο λοιπον επανω; ποσα χλμ εχει το αμαξι σου και τι φοραει τωρα;
    ενδεικτικα να αναφερω οτι μπορεις να κρατησεις ελατηρια και να πας για τα κιτρινα σπορτ που δεν ειναι για χαμηλωμα (δεν θεωρω και χαμηλωμα τον 1.5 εκ της μ πακ αναρτησης) αλλιως υπαρχουν και τα κιτρινα σπριντ που ειναι για χαμηλωμα και ακομα πιο σκληρα. εγω θα εβαζα οεμ φρεσκα sachs παντως

    έχω τη μαμά ανάρτηση με 45.000 ΚΜ απο το 2006

  5. #5
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χμ, αρα δεν την εχεις αλλαξει ποτε αλλά τα χλμ σου απο την αλλη ειναι σχετικα λιγα. εγω να σκεφτεις αλλαξα τα μπροστινα αμορτισερ στα 71-72κ χλμ και αυτο γιατι αρχιζα να νιωθω το μπροστινο μερος πιο μαλακο κ οτι επαιρνε λιγο περισσοτερες κλισεις απ'οτι εκανε το αμαξωμα αρχικα..τωρα εχω μολις 80κ χλμ και τα πισω ειναι ακομα σε παρα πολυ κατασταση. γενικα απο κτεο κλπ μου εβγαιναν ολα κομπλε (αν κ γνωμη μου ειναι οτι μια αμορτισερομετρηση δεν δειχνει κατι, μονο ο οδηγος ή και ο συνοδηγος μπορει να καταλαβει τι παιζει οταν το αμαξι κινειται) αλλα δεν με ικανοποιουσε η συμπεριφορα του μπροστινου μερους.
    αν θυμαμαι καλα, σε διαφημιση της η εταιρεια monroe ελεγε οτι πρεπει να αλλαζουμε αμορτισερ καθε 40κ-50κ χλμ ή 4 χρονια, πραγμα που μπορει καποιος να το παρει ως μπουσουλα αλλα οχι και να το δεσει κιολας.
    ειχα αμαξι που το εδωσα με μανισια αμορτισερ κ ηταν ακομα τουμπανο. ειχα αμαξι που αλλαξα 4αδα πριν τα 40κ χλμ γτ ειχαν βγει τελειως off ενω ιδιο μοντελο κ χρονολογιας αμαξι που εχουμε ακομα στην οικογενεια εχει βγαλει σχεδον 80κ χλμ με την μανισια και ειναι ακομα μια χαρα...οποτε ειναι και τι ζορι εχουν τραβηξει, ποσο φορτωμα εχουν φαει, ποσο λακουβες κλπ κλπ.
    εσυ κρινεις και αν θυμασαι οτι το 90αρι σου ηταν πολυ καλυτερο αποτι ειναι τωρα προχωρα αμεσα για αλλαγη αμορτισερ.

    κ μετρα σε παρακαλω μηκος ελατηριων οταν το ξεμονταρεις, γτ προσπαθησα να βρω μ πακ ελατηρια αλλα τα εβρισκα με ιδιο κωδικο με τα δικα μου και δεν ξερω αν εχουν διαφορετικο μηκος ή οχι (φοραω D3 μπροστα και αυτα που μου πουλουσαν ως μ-πακ ηταν παλι D3 αλλα δεν μου ελεγαν το μηκος τους). ευχαριστω
    E90 N46B20 montego blue

  6. #6
    Εγγραφή
    06-02-15
    Μηνύματα
    810
    Thanked
    796
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φιλε εγω μπηκα με πλαισιο στη bmw και ειδα οτι φοραγε σετ αμορτισερ ελατηρια m technik.
    Επειδη ειχαν πεσει αποφασισα να αφησω τα ελατηρια και να βαλω τετραδα bilstein sprint χοντροκαλαμα με αντιστοιχο κωδικο της m κατοπιμ συμβουλης φιλου με καταστημα tuning στο π.φαληρο.
    Ευτυχως που τον ακουσα.μιλαμε το αμαξι εσφιξε δεν γερνει αλλα ουτε κοπαναει παρολο που φοραει 19αρες.
    Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν τα φυσιγγια της m.μιλαμε για λεπτα σε αντιθεση με τον χαρακτηρα της.
    Για μενα βαλε τα ιδια και δεν θα το μετανοιωσεις.

  7. #7
    Εγγραφή
    19-10-10
    Μηνύματα
    558
    Thanked
    214
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η Mack είναι για πεταμα


    Sent from my iPad using Tapatalk

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP