Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 45

Θέμα: bmw m3 e93

  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-13
    Μηνύματα
    21
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή bmw m3 e93

    Καλησπέρα παιδιά!Εδώ και καιρό μου αρέσει το bmw m3 e92-93 και μιας και είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο λέω αν η οικονομική μου κατάσταση είναι καλή μετά το καλοκαίρι να κάνω το μεγάλο βήμα και να το αγοράσω μεταχειρισμένο.Θέλω να με διαφωτίσετε σε μερικές απορίες μου.
    Έχω ακούσει ότι το συγκεκριμένο m3(μετά το 2007 δηλαδή e92-e93)παρουσίαζε πρόβλημα στον κινητήρα με τον 5ο κύλινδρο.Ισχύει κάτι τέτοιο?Είναι πιθανό να μου τύχει?Εκτός από αυτό το πρόβλημα έχει παρουσιαστεί κάποιο άλλο?
    Με μερικά πατήματα υπάρχει περίπτωση να εμφανίσει κατευθείαν πρόβλημα?
    Μέχρι πόσα χιλιόμετρα λειτουργεί αυτή του η μηχανή χωρίς να παρουσιάσει ζημιές?(Χιλιόμετρα κανονικά με μερικά πατήματα εννοώ και όχι συνεχώς λιώσιμο)
    Μιας και είμαι νέο παιδί σκέφτομαι να το αγοράσω cabrio.Μπορεί να παρουσιάσει τρίξιμο ή όταν είναι κλειστό να μην έχει καλή μόνωση,ηχομόνωση από το coupe?
    Eπειδή το cabrio είναι βαρύτερο η διαφορά στις επιδόσεις θα είναι αισθητή?
    Τέλος τι προτείνετε?Το cabrio στις μέρες μας μήπως είναι ξεπερασμένο,καγκουριά κ.λ.π?

  2. #2
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προσωπική που άποψη χωρίς να έχω Μ3, όλα παίζουν ρόλο απ το αμάξι που θα βρεις σε τι κατάσταση είναι κ αυτός που το είχε τι χρήση του έκανε. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις το αμάξι πας να πάρεις fun to drive κλπ, δηλαδή αυτός που το αγόρασε για συγκεκριμένο λόγο-χρήση, οπότε πρόσεξε τι θα διαλέξεις απ αυτά που υπάρχουν στην αγορά. Από ένα τέτοιο αμάξι όλα να τα περιμένεις κ να είσαι έτοιμος για την κάθε ενδεχόμενη Πιθανή ζημιά. Αν δεν είσαι κάφτης δε πιστεύω να σου βγάλει σοβαρά προβλήματα κ επίσης μη μπερδεύεις την αναρία με τη φθορά. Αν ήμου στη θέση σου θα έπαιρνα ένα αμάξι σε καλή κατάσταση, θα το συμάζευα κ θα άλλαζα τα μέταλλα προληπτικά κ θα φρόντιζα να είχα κάτι στην άκρη για παν ενδεχόμενο. Για το κάμπριο αν είσαι γκαζάκιας κ ψάχνεις το απόλυτο απλά άφησέ το. Αν θέλεις όμορφες βολτούλες απλά πάρτο κ μην ακούς κανέναν, κ κάτι να πάθει απλά πας κ το φτιάχνεις. Μη ξεχνάς τα κάμπριο είναι ακριβότερα κ ποιο λίγα στην ελληνική αγορά. Γνώμη μου πάρε αυτόματο κιβώτιο, για την ανάρτηση δεν έχω άποψη.

    Γενικά αν είσαι τρελαμέμος πας σε χειροκίνητο με κάρμπον οροφή, χειροκίνητο, ανάρτηση απλή ώστε να πας σε ρυθμιζόμενη μετά, εξατμίσεις κ 1002 άλλα πράγματα.

    Αν είσαι χαλαρός πας σε κάμπριο αυτόματο κ ηλεκτρονική ανάρτηση κ απλά γουστάρεις τις βολτούλες σου. Αυτά απο μένα, περισσότερα απ τους κατόχους Μ3 Ε92 όπου υπάρχουν στο φόρουμ.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  3. #3
    Εγγραφή
    09-01-13
    Μηνύματα
    21
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ μαζί σου φίλε μου ότι παίζει ρόλο ο προηγούμενος κάτοχος του αυτοκινήτου τι χρήση του είχε κάνει.Λες να βρω καμία ευκαιρία που να το είχε κανένας μπάρμπας που να το πήγαινε μέχρι 3000rpm?Το χειροκίνητο θέλω να πάρω αν και ξέρω ότι το αυτόματο έχει lanch control 7 σχέσεις κ.α.Το αυτοκίνητο αυτό το θέλω και για γκάζι αλλά και για βόλτα.Για αγορά από Γερμανία τι λέτε αξίζει?Επίσης Μέχρι πόσα χιλιόμετρα λειτουργεί αυτή του η μηχανή χωρίς να παρουσιάσει ζημιές?(Χιλιόμετρα κανονικά με μερικά πατήματα εννοώ και όχι συνεχώς λιώσιμο)
    Το cabrio στις μέρες μας μήπως είναι ξεπερασμένο,καγκουριά κ.λ.π?

  4. #4
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Προσωπικά θα πήγαινα σε αυτόματο, για γερμανία δεν αξίζει λόγω σκοτωμένης ελληνικής αγοράς, εκτός αν δε βρίσκεις αυτό που θες κ θα αναγκαστείς να το πληρώσεις διπλά. Το κάμπριο ήταν, είναι κ θα είναι μόδα. Παίζει ρόλο ποιος το οδηγάει κ που το ανοίγει. Αν το ανοίγεις μέρα μεσημέρι μπροστά στις καφετέριες ναι είναι καγκουριά. Φαντάσου νυχτερινές γρήγορες βολτούλες, ανοιχτός ενοείται κ να ακούς τα μπουριά να τσιροκοπάνε...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  5. The Following 3 Users Say Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (18-06-14), KalpasM3 (11-08-14), Vassilis ///M (11-08-14)

  6. #5
    Εγγραφή
    09-01-13
    Μηνύματα
    21
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εννοείτε πως θα ανοίγει βράδυ περισσότερο.Η τρέλα του cabrio μου έχει κολλήσει από ένα γνωστό που είχε το 320i e93 cabrio.Φοβερό απλά.Πόσο μάλλον το m3.Για Γερμανία το αναφέρω διότι να βρω cabrio λευκού χρώματος me κόκκινο full δέρμα έως 70-80000km full extra +edc σε καλή κατάσταση και μέχρι 40.000 δύσκολο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη billspeed : 18-06-14 στις 02:08

  7. #6
    Εγγραφή
    01-06-11
    Περιοχή
    Κυπρο
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    355
    Thanked
    497
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Αν σκεφτεσαι τις ζημιες απο τωρα μην το παρεις καν
    Ασχετο με πως το βρισκεις σε ελκυστικη τιμη τωρα μην ξεχνας οτι ηταν 100 χιλιαρικα καινουργιο οποτε καθε εξαρτημα στοιχιζει
    Εγω θα το παιρνα μονο σε coupe και dct
    Τα καμπριο εχουν τριγμους και λιγοτερη σπορτ αισθηση απο το coupe

  8. #7
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.548
    Thanked
    2755
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    να απαντησω οσον αφορα το σκελος της ερωτησης που αφορα τα καμπριο. το καμπριο είναι 2 αυτοκίνητα σε ένα και κυριως στο ε93 που με την οροφη κλειστη γινεται κανονικο κουπε. σε μια χωρα που τουλάχιστον 8 μηνες το χρονο μπορεις να το ανοίγεις(ακομα και μια ηλιολουστη κυριακη στο χειμωνα βαζοντας θερμαινόμενα απολαμβανεις μια βολτα στην εξοχη). είναι τελειως διαφορετικη αισθηση στο ταξιδι και στη κάθε διαδρομή. οσον αφορα την διαφορα στις επιδοσεις(μικρη ) ,αυτή δημιουργείται λογω διαφορας βαρους και όχι λογω ακαμψιας , η οποια στα συγχρονα αυτοκίνητα είναι αμελητεα πλεον. οσον αφορα το ερωτημα σου αν είναι καγκουρια το καμπριο? οι οδηγοι είναι καγκουρες ,όχι τα αυτοκίνητα. κατά την γνωμη μου αξιζει να χασεις και μερικα δεκατα για το 0-200. αυτό που θα σου δωσει το καμπριο θα σε αποζημιωσει πλήρως.

  9. The Following 7 Users Say Thank You to dark knight For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (18-06-14), chrisgiapz3 (18-06-14), HLIAS - E36 (11-08-14), KalpasM3 (11-08-14), mark e92 (18-06-14), Ptboul (12-08-14), Vassilis ///M (18-06-14)

  10. #8
    Εγγραφή
    09-01-13
    Μηνύματα
    21
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το ξέρω πως κάθε εξάρτημα κοστίζει.Το cabrio full extra έκανε κάπου στα 150χιλιάρικα.Έχω ακούσει ότι τα cabrio έχουν τριγμούς αλλά το m3 πιστεύω δεν είναι ένα απλό cabrio.Μπορεί ένα τέτοιο αμάξι να έχει τριγμούς?

  11. #9
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.548
    Thanked
    2755
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ολα τα καμπριο εχουν λιγο πολυ τριγμους. οχι κουδουνιστρα βεβαια. αυτο ειναι κατι που θα πρεπει να συμβιβαστεις. καλυτερα θα ηταν να οδηγησεις ενα για να βγαλεις τα συμπερασματα σου. βεβαια εκτος απο ακριβο ειναι και σπανιο το Μ3ε93 και δεν ειναι χιλιαρακι που προσφερεται για τεστ-drive αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα

  12. #10
    Εγγραφή
    09-01-13
    Μηνύματα
    21
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Από μόνωση και ηχομόνωση ισχύουν τα ίδια πράγματα και στα δύο?Το cabrio παρουσιάζει απώλειες?

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP