Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Θα αγοράζατε Jaguar;

Ψήφισαν
81. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • ΝΑΙ

    37 45,68%
  • ΟΧΙ

    44 54,32%
Σελίδα 1 από 11 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 102

Θέμα: Jaguar enthusiasts

  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή Jaguar enthusiasts

    Καθώς είδα υπάρχουν πολλοί-ές από σας που αγαπούν κσι άλλες μάρκες. Έτσι θέτω το ερώτημα:
    Θα αγοράζατε Jaguar αν οι τιμές ήταν χωρίς παράλογους φόρους, όχι τεκμήρια ή άλλες αηδίες και εφόσον υπάρχει επίπεδο ανάλογο επίπεδο service εν Ελλάδει;
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  2. The Following 3 Users Say Thank You to I_MNL For This Useful Post:

    alexandra (04-09-14), aristent (08-06-14), Ptboul (10-06-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φυσικά! Κάποτε η Jaguar είχε στη γκάμα της τις ομορφότερες λιμουζίνες: η σειρά XJ πάντα ξεχώριζε από τα τευτονικά δημιουργήματα των Γερμανών κατασκευαστών: Χαμηλές, σπορτίφ, δυνατές, πολυτελείς, και γεμάτες από τις κλασικές καμπύλες που ήταν τόσες δεκαετίες σήμα κατατεθέν....μέχρι που στην τελευταία γενιά η Jag αποφάσισε να τσακωθεί με την ιστορία της και να παρουσιάσει μία XJ που δεν μοιάζει με XJ. Πάντα θα θεωρώ άκρως επιθυμητή μία κλασική XJ (κατά προτίμηση V12) ή ένα cigar-shaped κουπέ από τη Jaguar.

    Aπό πιτσιρίκι πάθαινα πλάκα όταν έβλεπα κάτι τέτοιο στο δρόμο:



    Ακόμη θυμάμαι, πρέπει να ήμουν 5-6 ετών, όταν χάζευα μία XJ έξω από τη Mεγάλη Βρετανία: Με είχε δει ο γκρουμ/παρκαδόρος και μου την είχε ανοίξει να μπω μέσα!!! το δεύτερο αυτοκινητικό σοκ στη ζωή μου (το πρώτο ήταν όταν είχα δει ζωντανά countach....)

    Tέλος, θα ήθελα να σημειώσω πως για μένα η Jaguar 420g είναι μέχρι και σήμερα η ομορφότερη limo πολυτελείας ever:

    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. The Following 16 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    330Ci (06-09-14), A8hnaios (07-06-14), aggelosmk2 (27-12-14), aristent (08-06-14), Bazil Van Sinner (07-06-14), BILL007 (08-06-14), gant (09-06-14), I_MNL (07-06-14), jkourkoulis (10-06-14), nik200 (08-06-14), PANOS-E60 (07-06-14), Ptboul (10-06-14), tokiko (07-06-14), Vassilis ///M (07-06-14), Ε91 (07-06-14), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (08-06-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Όπως ακριβώς τα είπε ο everget.
    Και το 6κύλινδρο μοτέρ DOHC με τα 2ιπλά SU ήταν επίσης κόσμημα!

  6. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    EVERGET (07-06-14)

  7. #4
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2746
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για τα παλιά μοντέλα συμφωνώ, αλλά τα νεα δεν είναι πιά"Jaguar"...

  8. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    aggelosmk2 (27-12-14)

  9. #5
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θεωρώ ότι, για να απαντήσουμε στο αρχικό ερωτημα εάν θα αγοράζαμε Jaguar, πρέπει να διαχωρίσουμε τις εποχές-φάσεις που έχει περάσει η εταιρεία, μεταξύ της παλιάς εποχής που την καθιέρωσε ως έναν κατασκευαστή ιδιαίτερης σχεδίασης,κομψότητας και τεχνολογίας και της μετέπειτα εποχής της "Ford-οποίησης και της εξαγοράς από την ινδική Tata Motors,που δυστυχώς αλλοίωσε ανεπανόρθωτα τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και το britishness των αιλουροειδών.
    Σίγουρα οι εποχές αλλάζουν και οι κατασκευαστές πρέπει να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα,αλλά με σεβασμό στην ιστορία και την παράδοση.
    Για παράδειγμα,η ΒΜW, στις δύο πρώτες γενιές του σύγχρονου ΜΙΝΙ, έπαιξε πολύ έξυπνα,παρουσιάζοντας ένα ουσιαστικά δικό της δημιούργημα,αλλά σεβόμενη παράλληλα την παράδοση του κατασκευαστή που εξαγόρασε,εκσυγχρονίζοντα αλλά όχι μεταλλασσοντας την ιδιαίτερη ταυτότητά του και διατηρώντας τη γραμμή παραγωγής στην Οξφόρδη. Αφού καθιερώθηκε βέβαια,στην τρίτη γενιά του βλέπουμε έντονες τάσεις BMWδοποίησης, σχεδιαστικές και μηχανολογικές,που προσωπικά δε με βρίσκουν σύμφωνο.
    Καταλήγοντας,δεν θα αγόραζα μία σύγχρονη Jaguar,αλλά θα ήθελα μία E-type να κοσμεί τη συλλογή των ονείρων μου...

  10. The Following 7 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    aggelosmk2 (27-12-14), aristent (08-06-14), Bazil Van Sinner (09-06-14), BILL007 (08-06-14), Eleni (09-06-14), EVERGET (07-06-14), Ptboul (10-06-14)

  11. #6
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φυσικά! Κάποτε η Jaguar είχε στη γκάμα της τις ομορφότερες λιμουζίνες: η σειρά XJ πάντα ξεχώριζε από τα τευτονικά δημιουργήματα των Γερμανών κατασκευαστών: Χαμηλές, σπορτίφ, δυνατές, πολυτελείς, και γεμάτες από τις κλασικές καμπύλες που ήταν τόσες δεκαετίες σήμα κατατεθέν....μέχρι που στην τελευταία γενιά η Jag αποφάσισε να τσακωθεί με την ιστορία της και να παρουσιάσει μία XJ που δεν μοιάζει με XJ.
    Συμφωνώ απόλυτα.

    Ακόμα θυμάμαι το XJ X-300 που έβλεπα παρκαρισμένο στην πυλωτή της πολυκατοικίας δίπλα στην δική μας το 1996 κι έλεγα πως όταν κι εγώ γίνω "μεγαλο-κάτι" θα αγοράσω ένα τέτοιο! Και όταν είδα το 2002 στο σαλόνι στο Birmingham την πρώτη παρουσίαση του X-350, κυριολεκτικά το ερωτεύτηκα

    Τελικά "μεγαλο-κάτι" δεν έγινα. Απλά έμεινα στην Αγγλία και μπόρεσα και πήρα μεταχειρισμένο ένα XJ X-350 3.0 V6 SE....

    Μάλιστα ακόμα και στο www.jaguarforum.co.uk πάρα πολλοί (μεταξύ των οποίων κι εγώ) υποστηρίζουν πως τα X-350 και X-358 είναι ίσως τα τελευταία κλασσικά μοντέρνα Jaguar και πως η νέα γενιά X-351 είναι μια αποτυχημένη προσπάθεια της εταιρείας να εναρμονιστεί με τους καιρούς...
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  12. The Following 3 Users Say Thank You to I_MNL For This Useful Post:

    alexandra (04-09-14), EVERGET (07-06-14), Ptboul (10-06-14)

  13. #7
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προσωπικά μου αρέσουν και οι παλιές και οι καινούργιες .

    Απο etype , xj220 ,xjs , xkr , xj, μέχρι και xf , x-type , s-type , f-type .
    Ειναι όλες κούκλες .

    Αν μπορει καποιος να βάλει φωτογραφιες να χαζεύουμε παλιές και νέες jaguar ...

  14. The Following 2 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (09-06-14), BILL007 (08-06-14)

  15. #8
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    σας παρουσιαζω την xj 4.2 type 2 του 1975 παρεα με το ε30 μου...αυτη ειναι ο μεγαλος ερωτας του πατερα μου!
    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 08-06-14 στις 08:32

  16. The Following 11 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    A8hnaios (08-06-14), aristent (08-06-14), Bazil Van Sinner (09-06-14), BILL007 (08-06-14), chrisgiapz3 (08-06-14), EVERGET (08-06-14), gant (09-06-14), isou (08-06-14), PANOS-E60 (08-06-14), panose30 (09-06-14), Ptboul (10-06-14)

  17. #9
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    θα μπορουσα να σας γραψω πολλες σελιδες για jaguar, μιας και τυγχανει να μεγαλωσα με ενα τετοιo αλλα θα επικεντρωθω στα βασικα....

    1) παραμενει μεχρι σημερα το πιο ανετο αμαξι που εχω μπει και εχω οδηγησει...και αυτο περιλαμβανει και πολλες 7αρες, s-class οι οποιες δεν ειναι τοσο!

    2) το θεμα jaguar στην ελλαδα του 80 ηταν μια πολυ πονεμενη ιστορια...καθως ελαχιστοι αν οχι κανεις δεν ηξερε να τα φτιαχνει, με αποτελεσμα οσοι τα πηραν τοτε να χουν πληρωσει σε συνεργεια 2 φορες την αξια τους!!!!!...ηταν και η british leyland που μεταξυ συνδικατου και απεργειας, προ θατσερ εποχη, τα πλακωναν να φυγουν και τα αμαξια ειχαν τα χιλια μυρια οσα προβληματα....

    3) το xj 4.2 φοραγε δισκους παντου οπου οι πισω ηταν διπλα στο διαφορικο (σαν τις alfa 75), εν ετει 1970 βεβαια...επισης ηταν απο τα πρωτα αμαξια που ειχε ζωνες ασφαλειας...δυο ρεζερβουαρ-καθως ο τροπος που ρουφαγε την βενζινη ηταν επικος....

    4) τα v12 επισης γνωριζω οτι οταν τους εβαζες ελευθερες εξατμισεις..ακουγοντουσαν σαν ferrari!!!!!

  18. The Following 10 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    A8hnaios (08-06-14), aristent (08-06-14), Bazil Van Sinner (09-06-14), BILL007 (08-06-14), chrisgiapz3 (08-06-14), EVERGET (08-06-14), isou (08-06-14), I_MNL (08-06-14), PANOS-E60 (08-06-14), Ptboul (10-06-14)

  19. #10
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    αλλη μια φωτο...
    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 08-06-14 στις 20:48

  20. The Following 14 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    A8hnaios (08-06-14), aggelosmk2 (27-12-14), Alex_ (08-06-14), Bazil Van Sinner (09-06-14), BILL007 (08-06-14), EVERGET (08-06-14), gant (09-06-14), gnx (10-06-14), isou (08-06-14), I_MNL (10-06-14), Ptboul (10-06-14), Stunt Mike (11-06-14), vagmag (08-06-14), Δημήτρης Λέκκας (05-09-14)

Σελίδα 1 από 11 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP