Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: Παράλληλος εγκέφαλος 320si

  1. #1
    Εγγραφή
    26-06-10
    Περιοχή
    Ηρακλειο-Κρητη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    499
    Rides
    1

    Προεπιλογή Παράλληλος εγκέφαλος 320si

    ψάχνοντας στο ebay έτσι γενικά και αόριστα έπεσαι το μάτι μου σε αυτόν εδώ τον παράλληλο εγκέφαλο.... https://www.ebay.com/itm/32104509094...84.m1423.l2649
    Έχει χρησιμοποιηθεί κάτι αντίστοιχο από κάποιον εδώ στο foroum να μου πει εντυπώσεις και αν κάνει τίποτα ή έστω να γνωρίζει από κάποιον άλλο φίλο του κάτι? Πάντως αυτό που παρατήρησα είναι ότι τα σχόλια πελατών του σε πλειοψηφία είναι θετικά....τι λέτε...αξίζει το κόπο να τοποθετηθεί κάτι τέτοιο?

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    κατι αναλογο που ειχαμε συζητησει παλαιοτερα για diesel, αλλα νομιζω δεν υπαρχουν διαφορες...

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=17275

  3. #3
    Εγγραφή
    26-06-10
    Περιοχή
    Ηρακλειο-Κρητη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    499
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οι γνώμες από ότι κατάλαβα διίστανται....το θέμα είναι αν το έχει κάποιος δοκιμάσει (σε βενζίνη κυρίως )ώστε να μας πει κάτι πιο σίγουρα...πέρα από την κατανάλωση που είναι κατά κάποιο τρόπο αναμενόμενο μιας και λογικά ανάλογα με το βάρος του ποδιού σου θα καίει....

  4. #4
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2746
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω αν αξίζει το ρίσκο ... είσαι ατμό σωστά ?

  5. #5
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Δε θα το έκανα

    Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk
    Nikos

  6. #6
    Εγγραφή
    26-06-10
    Περιοχή
    Ηρακλειο-Κρητη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    499
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω αν αξίζει το ρίσκο ... είσαι ατμό σωστά ?
    ναι ατμοσφαιρικος....αλλά δεν σκέφτομαι καθόλου λύσης για τουρμπισματα η κομπρεσορες...σε αυτό το μοτέρ πάντα....
    Όχι ότι με καίει για βελτιώσεις και τέτοια ,απλός στο κατιτίς ακόμα δεν θα έλεγα και όχι...καταλαβαίνεις πιστεύω....

  7. #7
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στο si δεν νομίζω οτι είναι καλό να πειραματίζεσαι.
    ένα νορμάλ μοτέρ 150 ίππων στο οποίο ήδη έχουν δώσει οι μηχανικοί της BMW με τις μετατροπές που έχουν κάνει μια άυξηση της ιπποδύναμης της τάξης των 23 ίππων.

    σε συνδιασμό με την ήδη αυξημένη κατανάλωση καυσίμου που έχει το θεωρώ λάθος ''μετατροπή''

    θα έδινα έμφαση σε καλύτερο στήσιμο βάζοντας μια μπάρα θόλων και λίγο καλύτερα αμορτισέρ απο τα μαμά Μ πακ

  8. #8
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΜΗ ΜΗ ΜΗ ΚΑΙ ΜΗ............... ΜΕ ΔΥΟ ΚΑΛΩΔΙΑΚΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ 23 ΑΛΟΓΑ........

  9. The Following 2 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    ghost-rider (16-05-14), stefm5 (16-05-14)

  10. #9
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2746
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tzanis320si Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι ατμοσφαιρικος....αλλά δεν σκέφτομαι καθόλου λύσης για τουρμπισματα η κομπρεσορες...σε αυτό το μοτέρ πάντα....
    Όχι ότι με καίει για βελτιώσεις και τέτοια ,απλός στο κατιτίς ακόμα δεν θα έλεγα και όχι...καταλαβαίνεις πιστεύω....
    καταλαβαίνω τι θέλεις... Αλλά από αυτό το μοτέρ δύσκολο το βλέπω...

  11. #10
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στα τουρμπακια αυτα τα σκατολοιδια παιζουν με την πιεση.
    Ειτε προκειται για βενζινη ειτε για πετρελαιο συνηθως κατι κερδιζεις αλλα ως επι το πλειστον δουλςυουν ατσαλα σε σχεση με ενα σωστο προγραμμα.
    Τσεκ, καταγραφες για εκτος χαρτη λειτουργια, εξωφρενικες καταναλωσεις, αυξημενες θερμοκρασιες καυσαεριων ειναι συνηθη κρουσματα.
    Τσιγκλανε αλλα οχι ολοκληρωμενα οπως μια σωστη αναχαρτογραφηση.

    Τωρα στα ατμοσφαιρικα μαλλον θα παιζει μονο με το νευρο του γκαζιου στις περισσοτερες περιπτωσεις, απ οσο γνωριζω.
    Δλδ θα κοροιδευει κ θα νομιζει οτι ζητας παραπανω απ οτι ζητας.
    Η αρχικη ψευδεσθηση ειναι οτι κερδιζεις.
    Η αληθεια ειναι οτι κανεις μια τρυπα στο νερο κ πλεον ειναι πολυ δυσκολο να κανεις πικονομικη πορεια. Το γκαζι θα γινει πολυ νευρικο.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP