Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: bmw m3/m4 2014 tests

  1. #1
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή bmw m3/m4 2014 tests

    ανοιγω αυτο το θεμα για να ξεφυγουμε απο spyshots και παραφιλολογια για το καινουργιο μ3/μ4...οποτε εδω θα μπουν ολα τα κανονικα tests για να βγει ενα ασφαλες πορισμα για το αμαξι..



    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 11-05-14 στις 05:43

  2. The Following 10 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    A8hnaios (11-05-14), aristent (11-05-14), Bazil Van Sinner (10-05-14), BILL007 (11-05-14), doctore (10-05-14), gant (10-05-14), m_power_lunatic (03-08-14), pilot (10-05-14), Vasilis M3 (14-05-14), Vassilis ///M (10-05-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή








    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  4. The Following 9 Users Say Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    A8hnaios (11-05-14), aristent (11-05-14), BILL007 (10-05-14), chief (10-05-14), doctore (10-05-14), gant (10-05-14), pilot (10-05-14), steliosm46 (10-05-14), Vassilis ///M (10-05-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Cool First drive: the new BMW M3 and M4

    There's a turbo under the bonnet for the first time - is the magic still there...?



    https://www.topgear.com/uk/car-news/...drive-2014-5-8



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  6. The Following 6 Users Say Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    aristent (11-05-14), Bazil Van Sinner (11-05-14), BILL007 (11-05-14), bill_m3 (11-05-14), doctore (11-05-14), nik200 (11-05-14)

  7. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 14-05-14 στις 17:17

  8. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    gant (14-05-14), Vasilis M3 (14-05-14)

  9. #5
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    στο τελευταιο video πραγματικα φαινεται αυτο που σχολιαζουμε τον τελευταιο καιρο....τι?

    οτι πολυ απλα η bmw δεν θα την βγαλει "καθαρη" με ενα ακομα conversion του τουρμπατου 3lt..m σημαινει ξεχωριστο μοτερ απο ολα τα υπολοιπα..που να το πουμε και τελειως εγωιστικα..ναι γιατι οι υπολοιποι δεν μπορουν να το εχουν αν δεν το πληρωσουν αναλογα!!!θα τολμαγε ο sutcliffe να πει τιποτα αν αντι αυτου του μοτερ ειχε ενα v10..με 450 αλογα (κομμενο απο γκαζι μ5 ε60)????ισα ισα δεν θα υπηρχε το mercedes...

  10. The Following 3 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (15-05-14), pilot (15-05-14), Vasilis M3 (15-05-14)

  11. #6
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μην περιμένεις πολλά Νικόλα..
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο teo21 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι ο ήχος του S54 δε συγκρίνεται με τίποτα!

  12. The Following User Says Thank You to Vasilis M3 For This Useful Post:

    nik200 (04-08-14)

  13. #7
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συντομα θα δουμε ολοι οπως ειδα πριν λιγες ημερες και συνοδηγησα τα νεα κτηνη.

    Οι φωτο λενε την μιση αληθεια,το youtube λεει παλι την μιση αληθεια,αν τα δειτε απο κοντα θα σας κοπει το αιμα.....ειδικα το Μ3 τετραπορτο μου φανηκε και λενε οι περισσοτεροι οτι ειναι ποιο ομορφο απο το Μ4,ετσι νομιζω και εγω.

    Απο ηχο????Το πιο κοντινο που μπορω να σκεφτω ειναι σαν 430 με εξατμιση με λιγοτερα decibel-θυμηθειτε με.

    Ποιοτητα???Κλασσικα σε συγκριση με την προηγουμενη γενια καθε φορα μοιαζει η Ε90/2 σαν ντενεκεδακι (λεμε τωρα).Εξοπλισμος α-π-ε-ι-ρ-ο-ς οπως και τα φρενα του σαν δισκοι του Ηφαιστου.

    Δεν πιεσαμε,καναμε μια βολτα και απλα εντυπωσιαστηκα,το τετραπορτο Μ3 το ερωτευτηκα,απο οπου και αν το δεις ειναι σαν μικρογραφια της Μ5 σχεδιαστικα ειδικα πισω.

    Εκανα εμετο μεσα στο στομα μου με την αναγραφη Μ4.......δεν ξερω πως γινεται να σνομπαρεις το πιο δυνατο product σου με τετοιο τροπο εν ψυχρω,νομιζω οτι οι γερμανοι θεωρουνε οτι μπορουνε να πουλησουνε τα παντα κατω απο την ομπρελα του σηματος,οντως αισθανονται και πιθανοτατα ειναι πολυ δυνατοι σαν εταιρεια και ρισκαρουνε και αντεχουνε για καποια ρισκα.

    Επισης εκανα εμετο με τους κινεζους και τους Αμερικανους που ειχανε κατακλυσει το Welt-το μουσειο και το εργοστασιο.Παραγγελνανε ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ τα παντα.Ζευγαρι Αμερικανων στα 30-35χρονων πηγαινανε απο το Μ3 στο Μ4 και παλι πισω και στο τελος καταληξανε στο Μ3 και ρωταγανε πως γινεται να το παραγγειλουνε....σαν donuts ενα πραμα...

    Μεσα σε ολα μου ζητησανε (αλλου οχι στο WELT και στην αντιπροσωπεια που πηγα για βολτα με το Μ3/4) για σαπιο Μ3 Ε30 γνησιο 9.000 ευρω και μου ειπανε να το δω και σαν ευκαιρια για restorattion.....(η σαπιλα εβγαινε απο μεσα προς τα εξω για οσους καταλαβαινουνε).

    Περισσοτερα μολις συνελθω απο το σοκ και την καταθλιψη,ευτυχως ειχα παει για δουλεια και εκλεισα μια σημαντικη συμφωνια (μου πιασανε τον κωλο ελαφρως, αλλα ευελπιστω για καλη συνεχεια) και παραλληλα εκανα και την βολτα μου στα γνωστα λημερια,περισσοτερα τον Σεπτεμβριο οπου εχω εκθεση κα θα ξαναπαω και ισως να εχω και καποιο στην διαθεση μου για καποιες ημερες αν μπορεσω.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 15-05-14 στις 11:23
    insane in the ///Midbrain

  14. The Following 4 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (15-05-14), EVERGET (15-05-14), pilot (15-05-14), vagmag (15-05-14)

  15. #8
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όντως το 4πορτο φαίνεται πιο όμορφο.
    Ακόμα και η 4πορτη 3αρα με ένα απλό sportline μου φαίνεται πανέμορφη.

  16. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το χρυσαφί είναι σκέτο σπέρμα...για την ακρίβεια μιλάμε για σπέρμα άσπρο και παχύ...

    όσο για τον ήχο, οκ...δεν θα ακούγεται απο μπροστά, αλλά με μια hard core έκδοση ακράπας σε συνδιασμό με το αντιλαγκ (δεν ξέρω αν η τεσσάρα έχει όπως έχει το πεντάρι), θα είναι κόλαση το μαμημένο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  17. #10
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συντομα θα δουμε ολοι οπως ειδα πριν λιγες ημερες και συνοδηγησα τα νεα κτηνη.

    Οι φωτο λενε την μιση αληθεια,το youtube λεει παλι την μιση αληθεια,αν τα δειτε απο κοντα θα σας κοπει το αιμα.....ειδικα το Μ3 τετραπορτο μου φανηκε και λενε οι περισσοτεροι οτι ειναι ποιο ομορφο απο το Μ4,ετσι νομιζω και εγω.

    Απο ηχο????Το πιο κοντινο που μπορω να σκεφτω ειναι σαν 430 με εξατμιση με λιγοτερα decibel-θυμηθειτε με.
    Όταν έξω από το Dingolfing πριν 3 μήνες πετύχαμε με Everget και φίλο κάτοχο Ζ4 Μ Coupe TESTWAGEN Μ4 και στην αλλαγή έκανε τρελλό ηχο καταλάβαμε κάτι λίγα... πόσο μάλλον εσύ που ήσουν εκεί και πήγες βόλτα!!
    Detailing Madness

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP