Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 5 από 5

Θέμα: Land Rover Defender, with a twist

  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή Land Rover Defender, with a twist

    Land Rover Defender 90 powered by an M52 BMW motor, mated to an LT77 gearbox and an uprated transfer case and diffs. As far as I can tell these were only for the South African market, so pretty rare as they go. The M52 is straight out of an E36/E39/E38, and definitely has Vanos and the plastic intake.

    Προσφατα αγορασα ενα Ε46 330 in order to flip the parts οπως λενε και τα Αμερικανακια αλλα με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε κατι νουμερα που καλυτερα θα ειναι να το βαλω στο 90αρι μου και να το κρατησω στο τελος. Τωρα που εμαθα οτι βγαινανε με τετοια μοτερ με το 330 θα πηγαινει ακομα καλυτερα. Τελικα ειμαι μεγα αρρωστακι με τα BMW engine swaps!!!
    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 24-01-14 στις 12:00
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  2. The Following 6 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (24-01-14), BILL007 (24-01-14), ghost-rider (24-01-14), Kostas_1 (24-01-14), stefm5 (27-01-14), Vassilis ///M (24-01-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το Χ5 ειναι αρκετα πιο βαρυ απο το 90αρι και το 3,0 το παει μια χαρα. Οποτε στο 90αρι θα κανει παπαδες. Το 90αρι ειναι καπου στα 1650 με 1700kg και το Χ5 ειναι καπου στα 2100kg
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  4. The Following User Says Thank You to TSAF For This Useful Post:

    BILL007 (24-01-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δημήτρη προχώρα!!!
    Περιμένουμε νεότερα!
    Detailing Madness

  6. #4
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    θα σου ελεγα να μη το κανεις. Μια και σου αρεσουν τα swaps μια ειναι η λυση 8κυλινδρο 30αρι. Πουλα βιδα βιδα το 46αρι. Δωσε και το LR που εγω στη θεση σου δε θα εδινα. Προσωπικα αν ξαναεδινα φραγκα σε τετοια δουλεια μονο 8κυλινδρο 30αρι η 46αρι. Καλη επιτυχια οτι κι αν κανεις.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kplc16 : 24-01-14 στις 20:07

  7. The Following 2 Users Say Thank You to kplc16 For This Useful Post:

    BILL007 (24-01-14), paganis (24-01-14)

  8. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα σου ελεγα να μη το κανεις. Μια και σου αρεσουν τα swaps μια ειναι η λυση 8κυλινδρο 30αρι. Πουλα βιδα βιδα το 46αρι. Δωσε και το LR που εγω στη θεση σου δε θα εδινα. Προσωπικα αν ξαναεδινα φραγκα σε τετοια δουλεια μονο 8κυλινδρο 30αρι η 46αρι. Καλη επιτυχια οτι κι αν κανεις.
    Απιστευτο παντως που η LR εβγαζε τα 90/110 με BMW 2,8 μοτερ για την South Africa. Aμα θα εφτιαχνα το 30αρι μου θα εβαζα S54 η Ν54. Ο S62 παλιωσε για τα γουστα μου. Τωρα για το LR o 330 μια χαρα θα ειναι, τουλαχιστον δεν θα τον εχω "χαρισει" και αφου το εκανε και η μαμα εταιρια θα ειναι και official engine swap
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  9. The Following 4 Users Say Thank You to TSAF For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (24-01-14), BILL007 (24-01-14), DIMITr|S (24-01-14), Vassilis ///M (25-01-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP