Λογω ελλειψης ρεζερβας στο αυτοκινητο και λογω του οτι τα λαστιχα μου δεν ειναι ραν φλατ αγορασα αυτο https://www.3lines.gr/index.php?page...mid=94&lang=el.Οπως ισχυριζεται στις οδηγιες του εχει την ιδιοτητα εκτος του να επισκευαζει προσωρινα το τρυπιο λαστιχο να το φουσκωνει κιολας την ιδια στιγμη, ωστε να παμε μεχρι το βουλκανιζατερ.Λεει οτι αφου το τοποθετησουμε στο λαστιχο κτλ κτλ κανουμε καμια 15 χλμ και στη συνεχεια συστηνεται να γινει ελεγχος του αερα στο λαστιχο.Αυτο που με προβληματιζει ειναι το αν απαιτειται και η χρηση αντλιας αερα 12v για να ελεχθει η πιεση, καθως δεν το αναφερει πουθενα.Εχετε εμπειρια απο παρομοιο προιον?Σε περιπτωση που δεν εχετε ρεζερβα οπως εγω τι λυσεις εχετε εφαρμοσει για την περιπτωση σκασμενου ελαστικου?![]()









Απάντηση με παράθεση
Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν θα βασιζόμουν απόλυτα πάνω του, μιας και όλες οι περιπτώσεις δεν είναι ίδιες (φίλος πάτησε ολόκληρη ταβανόπροκα) οπότε δεν είναι για πάσα νόσο. Καλύτερα να έχεις ρεζέρβα ή αν δεν έχεις και έχει τουλάχιστον χώρο να αγορασεις μια 



