τη χρειαζεται για να μπει το διαφορικο του m3 e46 στο δικο μου αμαξι ε46 1900cc και αν μπαινει.εχουν το ιδιο βημα η μετα αν μπαινει θα γινει πιο μακρη η πιο κοντο
τη χρειαζεται για να μπει το διαφορικο του m3 e46 στο δικο μου αμαξι ε46 1900cc και αν μπαινει.εχουν το ιδιο βημα η μετα αν μπαινει θα γινει πιο μακρη η πιο κοντο
Θα ειναι φουλ κοντό αλλα μπαίνει κόψε ραψε
Κεντρικό με τα ιμιαξονια βέβαια μαζι !!!
Βασικα βρες μια γέφυρα κομπλε και ειναι πολυ πιο
Εύκολο
μπαινει !!!!
το εχουμε κανει θελει ομως ολοι τη γεφυρα!
νομιζω με ιμιαξονια απο 330 γινετε δουλεια δεν ειμαι 100% σιγουρος
τωρα αν βρεις κομλπε γεφυρα ειναι πιο ευκολο!!!
δεν αξίζει να το κανεις ειδικά σε 316 θέλει πολύ δουλειά + πατέντα στ κεντρικό για να μπει αν το θες μόνο για μπλοκε κ πιο κοντό βήμα βαλε ένα έτοιμο γκρουπ, κορόνα κτλ για τ δικό καβούκι κ τέλος ή ακόμα καλύτερα ψάξε για έτοιμο μεταχειρισμένο 5 λεπτά υπόθεση θα ναι
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ziaba : 03-07-13 στις 13:28
Παντως αν βαλης διαφορικο απο μ3 και θα πηγαινη καλυτερα διοτι ειναι μαμα μπλοκε (θα μπαινης στις στροφες αερατα Πατημενος) αλλα + θα εχεις και καλυτερη τελικη διοτι εχει οντως πιο μακρυ βημα
Λοιπόν:
1) Διαφορικό απο Μ3 δεν μπαίνει αν δεν συνοδευτεί απο όλη την γέφυρα ολόκληρη, διότι οι υποδοχές που θα βιδωθεί πάνω στη γέφυρα είναι διαφορετικές απο τα 316 εως 330...
2) Δεν μπαίνει διότι τα ημιαξόνια είναι διαφορετικά στα απλά 3άρια σε σχέση με αυτά του Μ3 οπότε θα χρειαστείς και ημιαξόνια...
3) Δεν μπαίνει γιατί αν χρειαστείς ημιαξόνια θα θέλεις και άκρα-ψαλίδια απο Μ3γιατί στα δικά σου (ακρα-ψαλίδια) δεν κουμπώνουν του Μ3...
4) Κεντρικό θα πειράξεις ΜΟΝΟ αν στην υποδοχή που κουμπώνει στο διαφορικό δεν έχεις μπιλιοφόρο....
Το μήκος δεν παίζει ρόλο μιας και δεν θα πειράξεις σασμάν οπότε στο ίδιο μήκος είσαι και πάλι....
Μην ακούς κόψε ράψε...
Akis 330Ci (03-07-13)