Καλησπέρα,
Μετά από επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για διάγνωση ενός Ε87 116i, διαπιστώθηκε το πρόβλημα 'Ρύθμιση πίεσης λαδιού κινητήρα στη λειτουργία έκτακτης ανάγκης, διότι πίεση λαδιού κινητήρα στη χαρτογραφημένη λειτουργία πολύ χαμηλή' και προτάθηκαν οι παρακάτω αλλαγές:
- Αντικατάσταση διακόπτη πίεσης λαδιού
- Αντικατάσταση υδραυλικής βαλβίδας ρύθμισης πίεσης λαδιού
Ήθελα να ρωτήσω εάν έχει παρουσιαστεί το συγκεκριμένο θέμα και σε κάποιον άλλο ή εάν γνωρίζει κάποιος κατά πόσο οι παραπάνω αντικαταστάσεις είναι απαραίτητες και πόσο περίπου κοστίζουν
Ευχαριστώ!