Καταρχην εφοσον μιλαμε για αγωνες και οχι για ερασιτεχνικη χρηση,θεωρουμε δεδομενα αυτα που απαιτουν οι κανονισμοι και ειναι κοινα και στις 2 περιπτωσεις:κλουβι,μπακετ, ωνες,πυροσβεση κτλ...Απο κει και μετα το ντριφταδικο θελει αλλη ευθυγραμμιση
Μπροστα καμπερ οσο σε βολευει και αποκλιση τροχων(toe out)
Πισω καμπερ κοντα στο μηδεν και το ιδιο μηδενικο toe ενω καποια αυτοκινητα θελουν και αποκλιση πισω.
Απαραιτητα τα μακρυτερα ψαλιδια για μεγιστη γωνια και μπολικο καστερ για επαναφορα...
Επισης απαραιτητο το υδραυλικο χειροφρενο...Αυτες πιστευω ειναι οι βασικες διαφορες ενος
ντριφταδικου μ'ενα αμαξι για χρονους+το διαφορικο που εγραψε πιο πανω ο Νικος.
Ας προσθεσουν οι υπολοιποι διαφορες αλλες που εχουν τα αυτοκινητα πιστας,γιατι δεν γνωριζω για το στησιμο τους λεπτομερειες
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....