Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 26

Θέμα: Στήσιμο αυτοκινήτου για Drift και Time Attack!

  1. #1
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή Στήσιμο αυτοκινήτου για Drift και Time Attack!

    Αν και μικρός σε ηλικία και φανατικός σε ότι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο ήθελα επιτέλους να ξεχωρίσω λίγο στο μυαλό μου τις κυριότερες διαφορές στα 2 αθλήματα...ελπίζω να μην είμαι ο μόνος.

    Μου έχουν γεννηθεί αρκετές απορίες που μόνο άνθρωποι του χώρου που ασχολούνται και έχουν ξοδέψει ΠΟΛΛΑ λεφτά στον χώρο του Drift (nik200,Dr.Yamastura,Stunt Mike..κτλ) αλλά και του Time Attack (manos//3,socr12,chief..κτλ) μπορούν να μου τις λύσουν και γιατί όχι και οι υπόλοιποι..θα χαρώ ιδιαιτέρως

    Τι διαφορές μπορεί να έχουν:ένα αμάξι το οποίο προορίζεται για αγώνες Drift με ένα άλλο που προορίζεται για χρόνους στην πίστα?

    -Εκτός ότι και τα 2 είναι "σώβρακα" και "καγκελομένα" (roll cage) νομίζω ότι απο εκεί και πέρα τα πράγματα έχουν διαφορετικές κατευθήνσεις.

    -Τι ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης υπάρχουν?Το drift δεν χρειάζεται άλογα αλλά τεχνική και ένα καλό στήσιμο.Πως επιτυγχάνεται?Με ποιες επεμβάσεις και σε ποια σημεία?Ας πούμε για το drift παίζουν μεγάλο ρόλο τα camber στους τροχούς και και και...

    Εχω πελαγώσει κάπως με το όλο θέμα και αρχίζω να μπερδεύομαι.Νομίζω ότι είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον θέμα.

    Περιμένω τις απαντήσεις σας!!!

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Vasilis M3 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (16-04-13), nik200 (17-04-13), Panos 316T (17-04-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κανένας ρε παιδιά?

  4. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    ανοιγεις μεγαλο θεμα...

    αν και με 5 πραγματακια μπορουμε θεωρω να το καλυψουμε...

    καταρχην και στις δυο περιπτωσεις περα απο τα roll cage και την πονταρισμενη καροτσα...χρειαζομαστε μια φουλ ρυθμιζομενη αναρτηση..καθως και ρυθμιζομενα ψαλιδια...και ball joints ή αντε σινεμπλοκ πολυουρεθανης παντου...και απο κει και περα ρυθμιζεις αναλογα ειτε για drift ειτε για χρονο..στα της κρεμαγιερας..συνηθως μια γρηγορη ειναι επικερδης και για τα δυο αμαξια αν δεν εχει μια καλη απο την μανα τους..στα driftadika θελουμε και ψαλιδια για να "ανοιξουμε" τους τροχους παραπανω...στο θεμα του διαφορικου..παιζεται μεγαλο παιχνιδι...εκει χωριζονται οι σχολες οδηγησης...οι driftades κατι σε 2 way (cusco, kaaz κτλ κτλ)..ενω οι αλλοι..κατι σε 1-1.5way (quaife κτλ κτλ)..

    οσαναφορα τα αλογα...και στις δυο περιπτωσεις χρειαζεσαι μια ικανη ποσοτητα..με την εμφαση ομως και στις δυο περιπτωσεις στην ευκολια οδηγησης του συνολου..αρα στον τροπο αποδοσης της ροπης!!

    παντως μην πιστεψεις οτι ενα σωστο time attack αμαξι διαφερει πολυ απο ενα drift αμαξι...σε γενικες γραμμες..ολα θεμα στησιματος ειναι..απο κει και περα...

    τωρα για συγκεκριμενες ρυθμισεις αναρτησης ας μας πουνε και τα παιδια να συγκρινουμε..

  5. The Following 7 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (17-04-13), BILL007 (18-04-13), bill_m3 (18-04-13), nikos1400 (17-04-13), Panos 316T (17-04-13), Ptboul (17-04-13), Vasilis M3 (17-04-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πολύ ενδιαφέροντα ακούγονται...

    Ας πούμε ότι έχω ένα αμάξι που το θέλω να το βάλω πίστα να Driftάρω..

    Τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω στο Camber μπρος πίσω?Μπροστά αρνητικό κατα πόσες μοίρες?Και το πίσω?

    Θα χρειαστεί να πειράξω το μπροστά Caster?

    Σκληρές αντιστρεπτικές να φανταστώ?

    Στην ανάρτηση υπάρχει κάποια έξυπνη ρύθμιση για το rebound stiffness?

    Σόρρυ για τις πολλές ερωτήσεις αλλά έχω κολλήσει

  7. #5
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=16550

    Yπαρχουν και αλλα θεματα... ψαξε το
    Powered by

  8. The Following 2 Users Say Thank You to soc12r For This Useful Post:

    bill_m3 (18-04-13), Vasilis M3 (17-04-13)

  9. #6
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καταρχην εφοσον μιλαμε για αγωνες και οχι για ερασιτεχνικη χρηση,θεωρουμε δεδομενα αυτα που απαιτουν οι κανονισμοι και ειναι κοινα και στις 2 περιπτωσεις:κλουβι,μπακετ, ωνες,πυροσβεση κτλ...Απο κει και μετα το ντριφταδικο θελει αλλη ευθυγραμμιση
    Μπροστα καμπερ οσο σε βολευει και αποκλιση τροχων(toe out)
    Πισω καμπερ κοντα στο μηδεν και το ιδιο μηδενικο toe ενω καποια αυτοκινητα θελουν και αποκλιση πισω.
    Απαραιτητα τα μακρυτερα ψαλιδια για μεγιστη γωνια και μπολικο καστερ για επαναφορα...
    Επισης απαραιτητο το υδραυλικο χειροφρενο...Αυτες πιστευω ειναι οι βασικες διαφορες ενος
    ντριφταδικου μ'ενα αμαξι για χρονους+το διαφορικο που εγραψε πιο πανω ο Νικος.
    Ας προσθεσουν οι υπολοιποι διαφορες αλλες που εχουν τα αυτοκινητα πιστας,γιατι δεν γνωριζω για το στησιμο τους λεπτομερειες
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    nik200 (18-04-13), Vasilis M3 (18-04-13)

  11. #7
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ξεχασατε οτι στα ντριφταμαξα μπαινει τιμονι με ανταπτορα γρηγορης απασφαλισης, ετσι ωστε οταν περνατε απ την κερκιδα να χαιρετατε τις γκομινες με το τιμονι!

  12. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    Vassilis ///M (18-04-13)

  13. #8
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    παντως μην πιστεψεις οτι ενα σωστο time attack αμαξι διαφερει πολυ απο ενα drift αμαξι...σε γενικες γραμμες..ολα θεμα στησιματος ειναι..απο κει και περα...
    Mε αφορμη την αποψη του Νικου αναφερω μια συζητηση που ειχα με τον Παπαπασχο Θωμα το περασμενο Σαββατο.

    Τον ρωτησα πως με το ντριφταδικο silvia θα καταφερνε να κανει ικανο χρονο στη πιστα. Μου απαντησε χωρις δευτερη σκεψη πως ενα ντριφταδικο πρεπει πρωτα να ειναι ενα πολυ γρηγορο αυτοκινητο σε χρονους και μετα ερχεται η πλαγιολισθηση Επισης μου ειπε πως εκανε ελαχιστες αλλαγες ,κυριως στη ρυθμιση αναρτησης, για time attack.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  14. The Following 7 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    BILL007 (18-04-13), bill_m3 (18-04-13), chief (18-04-13), nik200 (18-04-13), nikos1400 (18-04-13), spar@ (18-04-13), Vasilis M3 (18-04-13)

  15. #9
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ακριβως ετσι Μανο...Με μια αλλαγη στην ευθυγραμμιση και εισαι ετοιμος για χρονο..Εκτος αν φορας κολλημενο διαφορικο,συνηθισμενο στο ντριφτ,οποτε θελει αλλαγη κι αυτο για χρονο πιστας.
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  16. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    nik200 (18-04-13), nikos1400 (18-04-13)

  17. #10
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ενα πολυ καλό ντριφταδικο αμαξι (οχι απ αυτα που νομιζουν πολλοι) δεν μπορει ευκολα και με μικρες αλλαγες να γραψει χρονο ανταξιο του βαρους και της ιπποδυναμης του Μανο.
    Οπως και το αντιθετο.

    Εκτος και αν ειναι ενα μετριο ερασιτεχνικο ντιφταδικο αμαξι που παιζει μονο με τα καμπερ και τα τοε.
    M3 CSL

  18. The Following 5 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    bill_m3 (18-04-13), manos///3 (18-04-13), nikos1400 (18-04-13), spar@ (18-04-13), Vasilis M3 (18-04-13)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP