Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: οποιος γνωριζει

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    05-02-13
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    8
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Cool οποιος γνωριζει

    καλημερα σε ολους θα θελα οποιος γνωριζει,να με διαφωτισει σχετικα με bmw 316 E90 αν καποιος που το εχει ειναι ικανοποιημενος γενικα καθοτι θελω να προβω σε αγορα και φυσικα 316 λογω τεκμηριων κλπ.ευχαριστω

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Σύντομα και χοντρικά:

    Η 316i Ε90 ξεκίνησε το λανσάρισμα της το 2005 και έβγαινε σε 3 πακέτα εξοπλισμού (δεν τα θυμάμαι, dynamic, comfort και κάποιο άλλο).

    Απέδιδε 115 ονομαστικούς ίππους (114 ήταν κανονικά)

    Το 2007 βελτιώνεται κάπως η κατάσταση αισθητικά και ξεκινά το f/l μοντέλο το λεγόμενο lci και εφίσιεντ νταϊνάμικς ένεκα του start/stop συστήματος (το οποίο ευτυχώς μπορείς να το θέσεις εκτός λειτουργίας). Αυτό απέδιδε 122 ονομαστικά (119 πραγματικά).

    Οι εκδόσεις που έβγαινε ήταν πάλι 3: Lifestyle, Σπορ και Exclusive.

    Οι βασικές διαφορές του με το τότε απερχόμενο μοντέλο είναι οι κάτωθι:

    Πηγή: autotriti
    5 ίπποι περισσότεροι
    10 Nm ροπής περισσότερα
    1,8 λτ./100 χλμ. χαμηλότερη κατανάλωση
    0,6 δλ. πιο γρήγορη στα 0-100 χλμ./ώρα
    0,9 δλ. και 1,2 δλ. πιο γρήγορη στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 5η ταχύτητα
    2,4 δλ. και 2,6 δλ. πιο γρήγορη στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η και 6η ταχύτητα
    2,1db (κατά μέσο όρο) πιο θορυβώδης

    Τα κλασσικά πλέον θέματα του Ε90 είναι: πολλαπλασιαστές (ένα €600 ρι εύκολο), κολώνα τιμονιού (ένα 400 ρι πανεύκολο), πλεξούδα (500 υποθέτω) και γενικά παίζει πολύ λαμπιόΝι. Χρήμα να χεις να σκας και μη σκας.

    Συμπληρώστε, βοηθήστε, διορθώστε.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  3. The Following 11 Users Say Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    bill_m3 (06-02-13), doctore (07-02-13), Eleni (08-02-13), fanisk (06-02-13), ghost-rider (06-02-13), GiannisRob (08-02-13), Konstantinos E60 (06-02-13), Kostas_1 (06-02-13), Nino (07-02-13), Panos 316T (07-02-13), S8N (07-02-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    05-02-13
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    8
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Smile οποιος γνωριζει

    σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου καταρχην.να υποθεσω τα τελευταια αναφερεσαι σε ζημιες.σχετικα με τα μοντελα απο 2008 και επειτα μπορεις να με διαφωτισεις¨?

  5. #4
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Βολος-Αθηνα
    Μηνύματα
    211
    Thanked
    140
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos124 Εμφάνιση μηνυμάτων
    σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου καταρχην.να υποθεσω τα τελευταια αναφερεσαι σε ζημιες.σχετικα με τα μοντελα απο 2008 και επειτα μπορεις να με διαφωτισεις¨?
    Φανταζομαι ο φιλος λεει για τα φεισλιφτ μοντελα γιατι τα προφεισλιφτ δεν ειχαν τοσα προβληματα βασικα πριν τους efficientdynamics
    Υ.Γ Οι εκδοσεις ηταν 4 Confort-Dynamic-Advantage-Exclusive μεχρι το 2008 περιπου μετα βγαλαν τις εκδοσεις που λεει ο φιλος και εριξαν και καλα τις τιμες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GanKostas-E90 : 06-02-13 στις 12:49
    ΚΩΣΤΑΣ

  6. The Following 2 Users Say Thank You to GanKostas-E90 For This Useful Post:

    Ptboul (06-02-13), S8N (07-02-13)

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos124 Εμφάνιση μηνυμάτων
    σχετικα με τα μοντελα απο 2008 και επειτα μπορεις να με διαφωτισεις¨?
    Εδώ έχει ένα αρθράκι για την f/l.

    Βαριά καρότσα , 1425 κιλά, φορτωμένο ξεπερνάει τα 1600 οπότε το δύσκολο έργο του κινητήρα μεταφράζεται σε αυξημένη κατανάλωση και νοχελικές ρεπρίζ.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  8. #6
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Βολος-Αθηνα
    Μηνύματα
    211
    Thanked
    140
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νομιζω παντως οτι διαφορα με τους 2 κινητηρες δεν υπαρχει η μαλλον δεν το ειπα σωστα δεν ειναι αισθητη οπως και για την καταναλωση επισης ειναι μονο νουμερα.Επισης θα σου πω την εμπειρια μου απο το δικο μου ειναι 316 του 2007/8ο κανει αξιοπρεπες ταξιδι αλλα δεν περιμενεις πολλα απο γκαζια για να εξηγουμαστε εχω οδηγηση αμαξια με περισσοτερα αλογα απο το δικο μου και δεν τρελαθηκα Αλφα 159 1.8 σαν παραδειγμα που οταν ηταν να παρω το Ε90 ηταν υποψήφιο μην φανταστεις καμια διαφορα τρελη πιστευω οτι οι μηχανικοι τις Bmw εχουν κανει καλη δουλεια και στο 316 ακομα βεβαια ειναι λυση οριακη λογω βαρους
    ΚΩΣΤΑΣ

  9. #7
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σύντομα και χοντρικά:

    Η 316i Ε90 ξεκίνησε το λανσάρισμα της το 2005 και έβγαινε σε 3 πακέτα εξοπλισμού (δεν τα θυμάμαι, dynamic, comfort και κάποιο άλλο).

    Απέδιδε 115 ονομαστικούς ίππους (114 ήταν κανονικά)

    Το 2007 βελτιώνεται κάπως η κατάσταση αισθητικά και ξεκινά το f/l μοντέλο το λεγόμενο lci και εφίσιεντ νταϊνάμικς ένεκα του start/stop συστήματος (το οποίο ευτυχώς μπορείς να το θέσεις εκτός λειτουργίας). Αυτό απέδιδε 122 ονομαστικά (119 πραγματικά).

    Οι εκδόσεις που έβγαινε ήταν πάλι 3: Lifestyle, Σπορ και Exclusive.

    Οι βασικές διαφορές του με το τότε απερχόμενο μοντέλο είναι οι κάτωθι:

    Πηγή: autotriti
    5 ίπποι περισσότεροι
    10 Nm ροπής περισσότερα
    1,8 λτ./100 χλμ. χαμηλότερη κατανάλωση
    0,6 δλ. πιο γρήγορη στα 0-100 χλμ./ώρα
    0,9 δλ. και 1,2 δλ. πιο γρήγορη στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 5η ταχύτητα
    2,4 δλ. και 2,6 δλ. πιο γρήγορη στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η και 6η ταχύτητα
    2,1db (κατά μέσο όρο) πιο θορυβώδης

    Τα κλασσικά πλέον θέματα του Ε90 είναι: πολλαπλασιαστές (ένα ¤600 ρι εύκολο), κολώνα τιμονιού (ένα 400 ρι πανεύκολο), πλεξούδα (500 υποθέτω) και γενικά παίζει πολύ λαμπιόΝι. Χρήμα να χεις να σκας και μη σκας.

    Συμπληρώστε, βοηθήστε, διορθώστε.
    800αρι εφτασε στον ασσο (Ε87)

  10. The Following User Says Thank You to ntinos For This Useful Post:

    Ptboul (08-02-13)

  11. #8
    Εγγραφή
    05-02-13
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    8
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παιδια σας ευχαριστω.απο οτι καταλαβαινω το θεμα ειναι οι επιδοσεις.λογικα τα προβληματα στα μετα 08 μοντελα ειναι λιγοτερα να υποθεσω.απο σερβις τι παιζεται και γενικα πασης φυσεως πληροφορια ευπροσδεκτη.

  12. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Προσωπικά αποφεύγω τα εξουσιοδοτημένα για αρκετούς λόγους και προτιμώ τα εξειδικευμένα συνεργεία (bmw specialists). Ούτως ή άλλως χαμένος από χέρι είσαι οπότε ας το φας λίγο φθηνότερα.

    Σέρβις: Για λάδια η πενβέ λέει κάθε 20K, αν το πεις όμως εδώ θα σε κράξουμε οπότε άλλαζε κάθε 10Κ.

    Αν είσαι πολύ τυχερός και αν δεν ξεπερνάς τις 20Κ τον χρόνο υπολόγιζε ένα 300ρι τον χρόνο έξοδα για σέρβις.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  13. The Following User Says Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    bimmerm (06-02-13)

  14. #10
    Εγγραφή
    27-11-11
    Μηνύματα
    420
    Thanked
    469
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παντως το φεισλιφτ ειναι απο τα πιο ωραια σχεδια.

  15. The Following 2 Users Say Thank You to bimmerm For This Useful Post:

    GanKostas-E90 (06-02-13), Ptboul (06-02-13)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP