Λίγα λόγια για την γ@μωαντλία: Είναι βιδωμένη πάνω στην κεφαλή και παίρνει κίνηση από τον
εκκεντροφόρο.Παράγει υποπίεση και την στέλνει στο σεβρό των φρένων για να γίνει η
υποβοήθηση στο πεντάλ.Στα περισσότερα μοτέρ η υποπίεση αυτή 'κλέβεται' από την πολλαπλή
εισαγωγής.Στα ντίζελ όμως και σε κάποια βενζίνης (καλή ώρα ο Ν42/45) παράγεται από αυτήν την
γ@μωαντλία.Το πρόβλημα ξεκινάει όταν χάσει την στεγανοποίησή της και ξερνάει λάδια έξω.Τα
λάδια 'έρχονται' από το μοτέρ και την λιπαίνουν και όταν επέρχεται φθορά υπάρχει κίνδυνος ακόμα
και να τα στείλει η αντλία στο σεβρό και να τα κλαίμε και τα δυο.Ορμώμενος από αντίστοιχο DIY
στο bimmer (https://www.bimmerforums.co.uk/forum...repair-t89903/)
είπα να την επισκευάσω μόνος μιας και ο αγγλάρας τα έδειχνε σχετικά εύκολα πρώτον
και δεύτερον δεν είναι και ότι φθηνότερο (200-220 αγορά).Συνεχίζω...