Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: Αντλία vacuum φρένων Ν42

  1. #1
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή Αντλία vacuum φρένων Ν42

    Λίγα λόγια για την γ@μωαντλία: Είναι βιδωμένη πάνω στην κεφαλή και παίρνει κίνηση από τον

    εκκεντροφόρο.Παράγει υποπίεση και την στέλνει στο σεβρό των φρένων για να γίνει η

    υποβοήθηση στο πεντάλ.Στα περισσότερα μοτέρ η υποπίεση αυτή 'κλέβεται' από την πολλαπλή

    εισαγωγής.Στα ντίζελ όμως και σε κάποια βενζίνης (καλή ώρα ο Ν42/45) παράγεται από αυτήν την

    γ@μωαντλία.Το πρόβλημα ξεκινάει όταν χάσει την στεγανοποίησή της και ξερνάει λάδια έξω.Τα

    λάδια 'έρχονται' από το μοτέρ και την λιπαίνουν και όταν επέρχεται φθορά υπάρχει κίνδυνος ακόμα

    και να τα στείλει η αντλία στο σεβρό και να τα κλαίμε και τα δυο.Ορμώμενος από αντίστοιχο DIY

    στο bimmer (https://www.bimmerforums.co.uk/forum...repair-t89903/)

    είπα να την επισκευάσω μόνος μιας και ο αγγλάρας τα έδειχνε σχετικά εύκολα πρώτον

    και δεύτερον δεν είναι και ότι φθηνότερο (200-220 αγορά).Συνεχίζω...

  2. The Following 11 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (16-05-13), BILL007 (18-05-13), bill_m3 (13-01-13), Konstantinos E60 (16-05-13), kostas 325 (18-05-13), Kostas_1 (13-01-13), Panos 316T (15-05-13), S8N (16-05-13), Vassilis ///M (13-01-13), wheelman (13-01-13), zaharias (13-01-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θέλω να επισημάνω κάτι.Εγώ έκανα κάποια λάθη που θα τα εξηγήσω για όσους

    θέλουν να το επιχειρήσουν.Επίσης είναι κάτι που αφορά τα φρένα και κατ'επέκταση

    την ασφάλειά μας οπότε αν δεν είστε σίγουροι ότι το έχετε ΜΗΝ το ξεκινάτε.Τέλος

    δεν έχει νόημα η επισκευή αν έχει το μοτέρ σας πάνω από 200.000χλμ.Είναι φθαρμένη.

    Λύσιμο...



    Αφού βγάλετε όλα τα καπάκια του μοτέρ και την σκάφη του φίλτρου καμπίνας όπως δείχνει
    ο Άγγλος με torx 27άρι θα χρειαστείτε μια κοντή καστάνια με 10άρι καρυδάκι για να λύσετε
    την αντλία.Ψαχουλεύοντας θα τις βρείτε...Επίσης κόψτε και τον σφιχτήρα του κολλάρου...


  4. The Following 4 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (16-05-13), bill_m3 (13-01-13), Konstantinos E60 (16-05-13), Panos 316T (15-05-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτή είναι η πλευρά της αντλίας που βιδώνει στο μοτέρ η γλώσσα που κουμπώνει στον
    εκκεντροφόρο.



    Εκεί έχει και το πρώτο από τα δυο o-ring που πρέπει να αλλαχτούν.Φαίνεται η πατούρα
    κάτω στην βάση.Την γυρνάμε ανάποδα και λύνουμε το καπάκι της με torx 25.


  6. The Following 8 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (16-05-13), BILL007 (07-04-14), bill_m3 (13-01-13), Konstantinos E60 (16-05-13), Kostas_1 (13-01-13), Panos 316T (15-05-13), Vassilis ///M (13-01-13), zaharias (13-01-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτό είναι το εσωτερικό της αντλίας χωρίς τα έντερα της μέσα και το o-ring που
    στεγανοποιεί το καπάκι της.Από εδώ χάνει τα λάδια έξω.



    Αφού τα καθάρισα όλα καλά...


    Τοποθέτησα τα καινούργια o-ring...




  8. The Following 9 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (13-01-13), BILL007 (18-05-13), bill_m3 (13-01-13), Konstantinos E60 (16-05-13), Kostas_1 (13-01-13), Panos 316T (15-05-13), S8N (16-05-13), Vassilis ///M (13-01-13), zaharias (13-01-13)

  9. #5
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λάθος πρώτο...Τα o-ring που πήρα ήταν πιο χοντρά από όσο έπρεπε...Εγώ πήρα το μικρό
    53x3,5 και το μεγάλο 90x3,5. Οι διάμετροι είναι σωστοί αλλά πιστεύω έπρεπε να είναι
    3,2 ή 3,3 το πολύ το πάχος τους.Βάζοντας το καπάκι της αντλίας δεν φιλούσε καλά και
    εγώ σκέφτηκα να βάλω φλαντζόκολλα.Λάθος γιατί αν δεν πατάει καλά το καπάκι αυξάνει
    ο όγκος στον χώρο την αντλίας και δεν σηκώνει αρκετή πίεση στο ρελαντί και το πεντάλ
    είναι κούτσουρο κάτω από τις 1000 σ.αλ....



    Αφού την δέσουμε τελικά αποφεύγοντας τα λάθη μου την περνάμε πάνω με υπομονή και τύχη
    για να θυληκώσει η γλώσσα στον εκκεντροφόρο...Αφού ακουστεί το πολυπόθητο κλακ τότε
    με πολύ προσοχή ψαχουλεύουμε ξανά για να βιδώσουμε τις τρεις Μ6 βίδες.Εγώ έκανα το
    εξής τρικ.Κόλλησα πάνω στο καρυδάκι με λίγη μονωτική ταινία τις βίδες για μην μου πέσουν


  10. The Following 8 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (13-01-13), bill_m3 (13-01-13), Bitz (13-01-13), Konstantinos E60 (16-05-13), nikos1400 (16-05-13), Panos 316T (15-05-13), Vassilis ///M (13-01-13), zaharias (13-01-13)

  11. #6
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μετά κόπων και βασάνων η αντλία μας είναι επάνω στο μοτέρ.Λάθος τρίτο...Οι τρεις βίδες
    πρέπει να μπουν οποσδήποτε καινούργιες γιατί η μια σε μένα ήταν μάλλον κουρασμένη από
    τις θερμοκρασίες και αφούν τεντώθηκε από το σφίξιμο κόπηκε



    Μετά το κόψιμο της βίδας και αφού δεν είχα πεντάλ στο ρελαντί,δεν είχα άλλο κουράγιο
    να ασχοληθώ.Πήρα μια καινούργια και πήγα συνεργείο,μου έβγαλαν την βίδα
    και μου πέρασαν καινούργιες βίδες και την νέα αντλία.



    Ελπίζω να βοήθησα κάποιους με αυτό το post που πιάνονται με το αμάξι τους και το γουστάρουν όπως κι εγώ.Παθών και μαθών εγώ ελπίζω
    ο επόμενος να το κάνει the correct way!!
    Special thanx στον φίλο μας Καζάκο Χρήστο που μας βοηθάει σε ότι μ@λ@κια μας έρθει να κάνουμε!!!

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos valvetronic : 13-01-13 στις 16:41

  12. The Following 19 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    120ie87 (16-05-13), 320d (17-05-13), aristent (14-01-13), BILL007 (18-05-13), bill_m3 (13-01-13), GiannisRob (13-01-13), gyiama (13-01-13), Kazakos Garage (13-01-13), Konstantinos E60 (16-05-13), kostas 325 (18-05-13), Leonidas_E39 (13-01-13), nikos1400 (16-05-13), Panos 316T (15-05-13), S8N (16-05-13), sierra (13-01-13), steliosm46 (13-01-13), tokiko (13-01-13), Vassilis ///M (13-01-13), zaharias (13-01-13)

  13. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αρα τι diy ειναι αυτο που μας ποσταρες ρε πως να παμε το αυτοκινητο συνεργειο????αχαχαχαχ
    περα απο την πλακα Νικο δυστυχως με αυτη την βρωμοαντλια οτι και να την κανεις στο τελος πρεπει να την αλλαξεις και αυτο οχι γιατι χανει απ τα orings αλλα επειδη χανει απ το αξονακι που γυριζει η αντλια. τη δικη μου την επισκευασαμε κρατησε περιπου κανενα χρονο(σε ακινησισα το αυτοκινητο,ξερεις ποσο το δουλευω) και φετος την αλλαξαμε γιατι εχανε λαδι συνεχεια. οποτε απ το να βαζεις να βγαζεις την αλλαζεις απ την πρωτη στιγμη που αρχιζει να κανει νουμερα και τελειωνεις.καποιος ''μαστορας'' ειδημων γκουρου παντογνωστης γματος τυπος ''καπου αλλου'' πηρε και το σεβρο στο χερι.

  14. The Following 4 Users Say Thank You to gyiama For This Useful Post:

    BILL007 (18-05-13), Kazakos Garage (13-01-13), nikos valvetronic (13-01-13), S8N (16-05-13)

  15. #8
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μπράβο Νίκο! δεν πειράζει που έκανες και μια στραβή ρε συ..

  16. The Following 2 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    Kazakos Garage (13-01-13), nikos valvetronic (13-01-13)

  17. #9
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    αρα τι diy ειναι αυτο που μας ποσταρες ρε πως να παμε το αυτοκινητο συνεργειο????αχαχαχαχ
    περα απο την πλακα Νικο δυστυχως με αυτη την βρωμοαντλια οτι και να την κανεις στο τελος πρεπει να την αλλαξεις και αυτο οχι γιατι χανει απ τα orings αλλα επειδη χανει απ το αξονακι που γυριζει η αντλια. τη δικη μου την επισκευασαμε κρατησε περιπου κανενα χρονο(σε ακινησισα το αυτοκινητο,ξερεις ποσο το δουλευω) και φετος την αλλαξαμε γιατι εχανε λαδι συνεχεια. οποτε απ το να βαζεις να βγαζεις την αλλαζεις απ την πρωτη στιγμη που αρχιζει να κανει νουμερα και τελειωνεις.καποιος ''μαστορας'' ειδημων γκουρου παντογνωστης γματος τυπος ''καπου αλλου'' πηρε και το σεβρο στο χερι.
    Πάνο με επηρέασε ο άγγλος και πίστεψα ότι θα την έδινα λίγο παράτα ακόμα αλλά...κακαλί μαλία.
    Τουλάχιστον από το post μάθανε όσοι δεν γνώριζαν τι κάνει αυτή η αντλία!!

  18. #10
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και του γαμπρου μου η αντλια καπουτ, με Ν42. Τα εσκασε στο συνεργειο και ησυχασε.
    "You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP