Παρήγγειλα ένα ανεμιστηράκι για το λαπτοπ μου νομίζοντας πως μπορεί να τοποθετηθεί πάνω στο heat sink του oem.
Δυστυχώς όμως τέτοιο πράγμα είνα αδύνατο και έτσι αποφάσισα σήμερα το πρωί να τους στείλω μέιλ με φώτο που τους εξηγούσα πως τελικά δεν είναι κατάλληλος για το δικό μου μοντέλο.
Διπλωματική η απάντηση τους :
ear customer,
We are really sorry about this.There are 2 different versions fan for this model. The item we sell is just like our pictures show. You may bought a wrong item. Sorry we only have this version now. But pls dont worry. If you don't need it, you can return it to us for refund. Thanks!
please help to pack the item well with the original package, write RMA No. LIU024 on the outside of the box and send it to the following address by royalmail:
-----------
Pls tell us a tracking No. so that we can track it easily and refund you in time.
Have a nice day!
Daisy
Αν καταλαβαίνω σωστά, ζητούν τραπεζικό λογαριασμό για επιστροφή χρημάτων?
Είναι θεμιτό να κάνω κάτι τέτοιο?
Η όλη ιστορία αν αφαιρέσω και τα έξοδα αποστολής μου είναι για 20ε περίπου.
Για την ιστορία, αριστερά ο μανίσιος και δεξιά αυτός που εστάλει.
![]()