Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: Οι Σουηδοί σηκώνουν κεφάλι...Volvo S60 Polestar

  1. #1
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    51
    Thanked
    105
    Rides
    0

    Προεπιλογή Οι Σουηδοί σηκώνουν κεφάλι...Volvo S60 Polestar










    Volvo S60 Polestar vs Audi RS4 and BMW M3...video

    https://www.youtube.com/watch?featur...=zA88iWj2lLk#!



    Πιστή στις υποσχέσεις της, η Volvo αποκάλυψε την ισχυρότερη εκδοχή του S60 με την μορφή ενός concept car το οποίο φέρει την υπογραφή του εσωτερικού βελτιωτικού της οίκου, Polestar.

    Αν και ορίζεται ως concept, το Volvo S60 Polestar βρίσκεται ουσιαστικά μισό βήμα μακριά από την παραγωγή και την τελική έκδοση του αυτοκινήτου που θα βρεθεί απέναντι σε προτάσεις όπως η BMW M3 και η Mercedes-Benz C 63 AMG.

    Αξιοποιώντας μια αναβαθμισμένη εκδοχή του “inline-six” υπερτροφοδοτούμενου T6 βενζινοκινητήρα της σουηδικής φίρμας το S60 Polestar αποδίδει 515 ίππους και 575 Nm ροπής. Τη μετάδοση της θηριώδους ισχύος αναλαμβάνει ένα επίσης αναβαθμισμένο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με πιο κοντές σχέσεις σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης Haldex 4ης γενιάς που διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

    Οι παραπάνω αναβαθμίσεις του σουηδικού sedan μεταφράζονται, πολύ απλά, σε χρόνο επιτάχυνσης 3,9 δευτερόλεπτων για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα, και σε τελική ταχύτητα που σύμφωνα με τη Volvo ξεπερνά 300 χλμ./ώρα.

    Προκειμένου, να αντεπεξέλθει στη νέα ισχύ του το Volvo S60 Polestar διαθέτει ενισχυμένα φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo και αεριζόμενους δίσκους μπροστά και ενισχυμένα δισκόφρενα με την υπογραφή της Polestar, στους πίσω τροχούς.

    Αναβαθμισμένο, όπως είναι αναμενόμενο είναι και το πλαίσιο του Volvo S60 Polestar, το οποίο έχει αυξήσει το μήκος των μετατροχίων του κατά 2,0 εκατοστά μπροστά και 4,0 εκατοστά πίσω για περισσότερη σταθερότητα.

    Αντιθέτως, αλλά για τους ίδιους λόγους, μειωμένη είναι η απόσταση από το έδαφος κατά τρία εκατοστά, χάρη στην εντελώς νέα, sport ανάρτηση που στο βιογραφικό της περιλαμβάνει και αμορτισέρ Ohlins.

    Την επιπλέον ισχύ υπογραμμίζουν αισθητικά, ο νέος και ενδεικτικός του προσανατολισμού της έκδοσης, μπροστινός προφυλακτήρας, ενώ ο πίσω έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες φιλοξενίας του νέου συστήματος εξαγωγής Ferrita 3,5 ιντσών.
    Παράλληλα, προς όφελος της καλύτερης αεροδυναμικής του αμαξώματος που έχει αυξήσει τις διαστάσεις του κατά δύο εκατοστά σε πλάτος, έχει προστεθεί ένα ανθρακονημάτινο spoiler πίσω.

    Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα νέα καθίσματα με την υπογραφή της Polestar τα οποία προσφέρουν καλύτερη στήριξη ενώ η παρουσία του δέρματος Alcantara τόσο στα καθίσματα όσο και στον επιλογέα ταχυτήτων και το τιμόνι είναι μια επιλογή, που αν και λίγο παράξενη, μηδενίζει σχεδόν την πιθανότητα να… γλιστρήσει το χέρι σας. Στην ίδια sport κατεύθυνση, εντάσσεται και το ταμπλό που τοποθετείται ελαφρώς χαμηλότερα για καλύτερη εργονομία.

    Πηγή:auto.in.gr

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Christos2002 : 29-10-12 στις 22:35

    "Αν μπορούσες στο αδυσώπητο λεπτό του χρόνου να δώσεις την αξία που έχουν 60" σ'έναν αγώνα δρόμου...''

  2. The Following 8 Users Say Thank You to Christos2002 For This Useful Post:

    A8hnaios (29-10-12), aristent (30-10-12), BILL007 (29-10-12), bmwcompactjohn (29-10-12), katsaraios (29-10-12), Ptboul (30-10-12), S8N (29-10-12), sierra (29-10-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    133
    Thanked
    70
    Rides
    0

    Προεπιλογή




    Δεν ξερω βεβαια κατα ποσο εγκυρο ειναι το test..παντως αξιζει να το δειτε.Εγω και παλι τη Μ3 θα προτιμουσα εαν και οφειλω να ομολογησω οτι το Volvo ειναι πανεμορφο και αποτελεσματικο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 29-10-12 στις 23:20

  4. The Following 4 Users Say Thank You to vasilis e46 For This Useful Post:

    aristent (30-10-12), BILL007 (29-10-12), bmwcompactjohn (29-10-12), S8N (30-10-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.926
    Thanked
    3248
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και σε αγωνιστικό για το DTM παρακαλώ:





    Από προσωπική εμπειρία, να πω ότι τα σουηδικά άλογα είναι κ@υλιάρικα

  6. The Following 3 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    BILL007 (29-10-12), bmwcompactjohn (29-10-12), Ptboul (30-10-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    21-01-11
    Περιοχή
    athens
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    465
    Thanked
    332
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πολυυ ομορφο και πααρα πολυ ωραιος ηχος!!!Τωρα για το βιντεακι νομιζω υπερβολικο να εχει 5 δευτερολεπτα διαφορα και απο τα 2 μαλλον το παρακαναν για να υποστηριξουν το αμαξι τους(αμα δεν παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει) αλλωστε και ο οδηγος της Volvo ειναι και δεν εδειξαν καν στιγμιοτυπα απο τους γυρους για να δουμε το ρυθμο. . .Βεβαια ισως και να εχω αδικο θα το μαθουμε οταν γινουν και αλλα συγκριτικα οπως και να χει για πρωτο αυτοκινητο της volvo για αυτη την κατηγορια νομιζω εντυπωσιακο!!!!!

  8. #5
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    51
    Thanked
    105
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Έχω την αίσθηση πως με το χρήμα από τους Κινέζους να ρέει άφθονο ( και κατά συνέπεια με το...παρόν της εταιρείας διασφαλισμένο ) , οι Σουηδοί έχουν την πολυτέλεια να επικεντρωθούν στην κατασκευή μοντέλων και σε κατηγορίες από τις οποίες μέχρι πρότινος απείχαν.Εξάλλου μετά την πώληση της από την ford στην Geely ( το 2010) , είναι η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη premium φίρμα τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως.

    Οι πωλήσεις της Volvo στην Ελληνική αγορά σημείωσαν αύξηση 56,4% το 2011, σε σχέση με το 2010. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, η Σουηδική μάρκα το 2011 ταξινόμησε στην Ελλάδα 1.445 επιβατικά οχήματα, έναντι 924 οχημάτων το 2010! Εξίσου ή και περισσότερο εντυπωσιακή ήταν η αύξηση του μεριδίου αγοράς της Volvo στην Ελλάδα το 2011. Το συνολικό μερίδιο της Volvo στην Ελληνική αγορά εκτινάχθηκε στο 1,5% τη χρονιά που μας πέρασε, χαρίζοντας στη Volvo τον άτυπο τίτλο της μάρκας με τη μεγαλύτερη άνοδο για το 2011! Είναι χαρακτηριστικό και αξίζει να σημειωθεί, ότι στη χρονιά που έκλεισε η Volvo υπερδιπλασίασε το ποσοστό της σε σχέση με το 2010, όπου κατείχε μερίδιο 0,7%.

    Τα ιδιαίτερα καλά νέα για τη Volvo συνεχίζονται όμως και σε διεθνές επίπεδο: το 2011 οι πωλήσεις αυτοκινήτων Volvo ανήλθαν στο εντυπωσιακό σύνολο των 449.255 αυτοκινήτων, παρουσιάζοντας αύξηση 20,3 % σε σχέση με το αντίστοιχο νούμερο του 2010. Σύμφωνα με τη γλώσσα των αριθμών, η Volvo είναι ξεκάθαρα ο πιο ραγδαία αναπτυσσόμενος κατασκευαστής αυτοκινήτων πολυτελείας. Ο στόχος που έχει θέσει η Volvo για συνολικές πωλήσεις 800.000 αυτοκινήτων το 2020 δείχνει πλέον εφικτός, δεδομένης και της ταχείας ανάπτυξης της εταιρείας στην Κινεζική αγορά.


    πηγή:https://www.volvocars.com/gr/top/com...6-5c7695a2b140

    Στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς που διανύουμε, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, η Σουηδική μάρκα αύξησε τις πωλήσεις της κατά 27%! Χαρακτηριστικά, η Volvo παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ανάμεσα στις πρώτες είκοσι μάρκες της Ελληνικής αγοράς. Μάλιστα, η Volvo ήταν η μόνη από τις πολυτελείς μάρκες που είχε να επιδείξει αύξηση πωλήσεων, με τις άμεσες ανταγωνίστριες της – στην premium κατηγορία – να παρουσιάζουν την ίδια περίοδο πτώση που άγγιξε και το 40%. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι η άνοδος της Volvo σημειώνεται σε μία αγορά που διακρίνεται από πτωτικές τάσεις, της τάξης του 32%, με μόλις τέσσερις από τις τριάντα συνολικά μάρκες της αγοράς να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2012, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Διαβάστε περισσότερα στο συνημμένο…


    πηγή:https://6thgear.gr/volvo-sales-2012/


    Προσωπικά ως φίλος τόσο της BMW όσο και της VOLVO ( για διαφορετικούς λόγους εννοείται...) αμφιβάλλω αν θα καταφέρει ποτέ να κοντράρει την bmw σε παραμέτρους που άπτονται της οδηγικής ευχαρίστησης , εκτός ίσως αν επέστρεφε στην κίνηση πίσω, που υιοθετούσαν τα μοντέλα της εταιρείας προ του '90.Θεωρώ πως η φιλοσοφία των Σουηδών βρίσκεται πολύ πιο κοντά σε αυτήν της AUDI.Εξάλλου με περίφημους 5κύλινδρους turbo κινητήρες και με την εμμονή σε θέματα ασφάλειας ( βλέπε quattro από audi) καθιερώθηκαν και οι δύο στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας...Αν θέλετε αποτελούσαν ανέκαθεν την "σοβαρή" πλευρά της αυτοκίνησης.

    Για τους παιχνιδιάρηδες υπήρχε πάντα η BMW!

    "Αν μπορούσες στο αδυσώπητο λεπτό του χρόνου να δώσεις την αξία που έχουν 60" σ'έναν αγώνα δρόμου...''

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Christos2002 For This Useful Post:

    aristent (30-10-12), S8N (30-10-12), trifonas (30-10-12)

  10. #6
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    51
    Thanked
    105
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πέρα από το Volvo s60 Polestar ας μην ξεχνάμε και το αντίστοιχο πρωτότυπο της polestar για το c30.

    Έως τώρα η πιο γρήγορη έκδοση του C30 είναι αυτή με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων που αποδίδει 230 ίππους. Τώρα όμως η εταιρεία είναι ένα στάδιο πριν την εξέλιξη μιας ακόμη πιο δυνατής όσο και «στημένης» έκδοσης σε συνεργασία με το αγωνιστικό τμήμα Polestar, και την ιπποδύναμη να αγγίζει έως και τους 400 ίππους!

    To τμήμα Polestar δεν είναι άλλο από την ομάδα που προετοιμάζει τις αγωνιστικές εκδόσεις των C30 που παίρνουν μέρος τόσο στο Σκανδιναβικό, όσο και στο πρωτάθλημα World Touring Car Championship (WTCC). Έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι η σουηδική εταιρεία έχει σκοπό να κατασκευάσει μια περιορισμένης παραγωγής (μόλις 500 αντίτυπα) έκδοση σε συνεργασία με την Polestar, της οποίας η τιμή στη Μεγάλη Βρετανία θα ξεκινά από τις 50.000 λίρες (όσο κοστίζει εκεί μια BMW M3). Η Volvo μπορεί να μην έχει ανακοινώσει ακόμη επίσημα τα τεχνικά του στοιχεία, όμως σε κάθε περίπτωση να θυμίσουμε ότι το πρωτότυπο απέδιδε 400 ίππους, χρησιμοποιούσε σύστημα τετρακίνησης, καθώς και σύστημα πέδησης της Brembo.


    πηγή:www.autotriti.gr








    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Christos2002 : 30-10-12 στις 01:02

    "Αν μπορούσες στο αδυσώπητο λεπτό του χρόνου να δώσεις την αξία που έχουν 60" σ'έναν αγώνα δρόμου...''

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Christos2002 For This Useful Post:

    Panos 316T (30-10-12), Ptboul (30-10-12)

  12. #7
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    51
    Thanked
    105
    Rides
    0

    Προεπιλογή


    "Αν μπορούσες στο αδυσώπητο λεπτό του χρόνου να δώσεις την αξία που έχουν 60" σ'έναν αγώνα δρόμου...''

  13. #8
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Οποίος είχε Volvo
    Γνωρίζει ότι είναι παρά πολύ καλα.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  14. The Following 3 Users Say Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (30-10-12), Christos2002 (30-10-12), S8N (30-10-12)

  15. #9
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωχ ωχ ωχ... Βολβαρες...

  16. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Christos2002 (30-10-12)

  17. #10
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vasilis e46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    https://www.youtube.com/watch?v=zA88iWj2lLk
    Δεν ξερω βεβαια κατα ποσο εγκυρο ειναι το test..παντως αξιζει να το δειτε.Εγω και παλι τη Μ3 θα προτιμουσα εαν και οφειλω να ομολογησω οτι το Volvo ειναι πανεμορφο και αποτελεσματικο.
    O "σουηδος ξαδερφος" του Stig και οδηγος της Βολβο δεν θα μπορουσε να κανει εγκυρη δοκιμη.

    Παρ'ολα αυτα,respect στη Volvo για την σπορ κατασκευη!!!

  18. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    vasilis e46 (30-10-12)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP