Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23

Θέμα: Ελαστικά για E89 Z4

  1. #1
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή Ελαστικά για E89 Z4

    Οπως λεει και ο τιτλος του θεματος που ανοιγω,εφτασε ο καιρος για να αλλαξω τα λαστιχα στην Ζετουλα μου!

    Σαν αρχικη σκεψη ειναι να ξεφορτωθω τα Runflat και να μην τα ξαναβαλω ΠΟΤΕ μιας και το μονο που μπορουν να σου προσφερουν ειναι οτι δεν προκειται να σε "κρεμασουν" και να σε αφησουν σε ενδεχομενη "στραβη" στην μεση του πουθενα!
    Κατα τα αλλα,αυτο που προσφερουν απλοχερα ειναι εντονο "σφυριγμα" στο ταξιδι,εντονο κοπανημα και τρανταγμα σε καθε ανωμαλια των ελληνικων δρομων και το κυριοτερο δεν ζεσταινονται σχεδον ποτε και δεν προσφερουν την απαραιτητη προσφυση για ενα σπορ αυτοκινητο!Συν το γεγονος οτι προκειται για ενα θεοβαρο ελαστικο που προσθετει κιλα στην μη αναρτωμενη μαζα του αυτοκινητου,κατι που δεν το θελω καθολου!

    Η πρωτη μου σκεψη,εχοντας πια μαθει την κατασταση στους ελληνικους δρομους,ηταν να βαλω στην ακρη τις εργοστασιακες 19αρες και να παω σε full σετ 18αρια ζαντολαστιχα με ζαντες της ADVAN,οι οποιες ειναι σιγουρο πως σε καποια φαση θα μπουν(ειτε σε 18αρες ειτε σε 19αρες),αλλα δεν θελω να δωσω ετσι αβιαστα χρηματα και κρατιεμαι,γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι!Ετσι θεωρω πως το αυτοκινητο θα κερδιζε και σε οδικη συμπεριφορα,ανεση και επιδοσεις,αλλα οπως προειπα το κοστος ειναι απαγορευτικο για αυτην την περιοδο!Ετσι καταληγω στο να κρατησω τα 19αρια και να αλλαξω ελαστικα και να αφησω τις ADVAN για το νεο ετος,σε διασταση 19inch ομως!

    Το θεμα μου ομως ειναι τι ελαστικο να διαλεξω,ωστε να μου προσφερει ολα αυτα που ζηταω... Δηλαδη,να προσφερει ανεση,καλη ποιοτητα κυλισης του οχηματος χωρις ενοχλητικα σφυριγματα σε ταξιδι και το κυριοτερο να φτανει ευκολα σε θερμοκρασια αποδοσης και να μου δινει την μεγιστη προσφυση για καλυτερες επιδοσεις...Ζηταω πολλα ;;;

    Εχετε να προτεινετε κατι συγκεκριμενο ;;;Το κακο ειναι ο,τι οπου και να ρωτησεις θα σου πουν διαφορετικη γνωμη... Το ιδιο ελαστικο καποιος μπορει να το χαρακτηρισει ως θεικο,ενω καποιος αλλος ως επιλογη προς αποφυγη...!!!

    Οποιαδηποτε προταση ειναι ευπροσδεκτη,ειδικα αν καποιος εχει προσωπικη εμπειρια απο μια επιλογη που τον εχει αφησει παρα πολυ ικανοποιημενο!


    Υ.Γ : Για την ιστορια το αυτοκινητο φοραει 225/35/19 στον μπροστινο αξονα και 255/30/19 στον πισω!Οπως ερχεται απο το εργοστασιο δηλαδη!Αν τα νουμερα διαφοροποιηθουν λιγο και βαλω π.χ 265/30/19 πισω θα αλλαξει σημαντικα το αυτοκινητο ;;;Θα επηρρεαστει καπως αρνητικα η συμπεριφορα και η σταθεροτητα του στον δρομο ;;;


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  2. The Following User Says Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    Vassilis ///M (24-09-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To πρωτο που μου ερχεται ειναι το conti 5 που για πισω ειναι τελειως διαφορετικη

    σχεδιαση μιας και εχει διπλη ριγα . . .

    Το δευτερο ειναι το dunlop sport maxx rt . . .

    Και τριτο το pirelli p zero . . .

    Οσον αφορα Michelin αρκετοι πελατες ειχαν ιδιαιτερα προβληματα με διαφορα βυζουνια

    αρκετο τριξιμο σφυριγμα κτλ . . .

    Βεβαια υπαρχουν και αρκετα φθηνοτερες λυσεις βλεπε falken Κτλ . . .

    Το θεμα ειναι τι θες να βαλεις και μεχρι τι δυνανοτητες εχεις . . .


    O καθε ενας απο εμας εχει μια αποψη απο το ελαστικο του θα ακουσεις πολλα . . .

    πχ ενα διαστημα σε εναν φιλο με csl φορουμε απο μανα michelin cup τοποθετησαμε

    toyo t1r που ηταν τοσο ενθουσιασμενος απο κρατημα και απο το θεμα του οτι

    ζεσταινοτουσαν πολυ γρηγορα . . .

    Αν δεν ηταν να το δωσει θα ξαναβαζαμε τα ιδια αλλα σαν μανα csl ξαναβαλαμε cup . . .


    Να πω οτι το michelin cup με το michelin pilot sport 3 δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους !!!

  4. #3
    Εγγραφή
    20-09-11
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    218
    Thanked
    243
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    (...) Το θεμα μου ομως ειναι τι ελαστικο να διαλεξω,ωστε να μου προσφερει ολα αυτα που ζηταω... Δηλαδη,να προσφερει ανεση,καλη ποιοτητα κυλισης του οχηματος χωρις ενοχλητικα σφυριγματα σε ταξιδι και το κυριοτερο να φτανει ευκολα σε θερμοκρασια αποδοσης και να μου δινει την μεγιστη προσφυση για καλυτερες επιδοσεις...Ζηταω πολλα ;;;
    Αυτά που ζητάς δεν είναι δύσκολο να τα βρείς. Υπάρχουν σε αρκετά μοντέλα (βλ. goodyear, conti, michellin). Το θέμα είναι ότι με μία τέτοια επιλογή θα θυσιάσεις το feedback του τιμονιού σου (η πολιτισμένη λειτουργία συνεπάγεται συνήθως πιο μαλακά πλαϊνά). Αν δεν έχεις πρόβλημα με αυτό το ζήτημα, κοίτα στις μάρκες που έγραψα παραπάνω. Εγώ έχω τώρα σε 18άρια τα ασυμετρικ 2 και είναι πολύ ωραία, ενώ δε νιώθω ιδιαίτερη αλλαγή στο τιμόνι (βέβαια δεν μπορώ να το συγκρίνω με τα πιρελι που φορούσα πριν, γιατί το φορούσα με 19άρια με διαφορετικά οφσετ, οπότε πολλές από τις αλλαγές που είδα μπορεί να μην οφείλοντασι αποκλειστικά στα λάστιχα).

  5. #4
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Sport Contact 5 δαγκωτό!!!
    Και εγώ τα έβγαλα τα runflat και ηρέμησα!
    Detailing Madness

  6. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    Karizma Z4 (24-09-12)

  7. #5
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Υποθέτω δεν σκέφτεσαι σε semi ελαστικά...;;;

    Γιατί εγώ θα τα έβαζα σε συνδυασμό με τις 18αρες advan και θα είχα πρόσφυση από στάση και σε στροφές από άλλο πλανήτη...

  8. The Following User Says Thank You to Harisp For This Useful Post:

    Karizma Z4 (24-09-12)

  9. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπως λεει και ο τιτλος του θεματος που ανοιγω,εφτασε ο καιρος για να αλλαξω τα λαστιχα στην Ζετουλα μου!

    Σαν αρχικη σκεψη ειναι να ξεφορτωθω τα Runflat και να μην τα ξαναβαλω ΠΟΤΕ μιας και το μονο που μπορουν να σου προσφερουν ειναι οτι δεν προκειται να σε "κρεμασουν" και να σε αφησουν σε ενδεχομενη "στραβη" στην μεση του πουθενα!
    Κατα τα αλλα,αυτο που προσφερουν απλοχερα ειναι εντονο "σφυριγμα" στο ταξιδι,εντονο κοπανημα και τρανταγμα σε καθε ανωμαλια των ελληνικων δρομων και το κυριοτερο δεν ζεσταινονται σχεδον ποτε και δεν προσφερουν την απαραιτητη προσφυση για ενα σπορ αυτοκινητο!Συν το γεγονος οτι προκειται για ενα θεοβαρο ελαστικο που προσθετει κιλα στην μη αναρτωμενη μαζα του αυτοκινητου,κατι που δεν το θελω καθολου!

    Η πρωτη μου σκεψη,εχοντας πια μαθει την κατασταση στους ελληνικους δρομους,ηταν να βαλω στην ακρη τις εργοστασιακες 19αρες και να παω σε full σετ 18αρια ζαντολαστιχα με ζαντες της ADVAN,οι οποιες ειναι σιγουρο πως σε καποια φαση θα μπουν(ειτε σε 18αρες ειτε σε 19αρες),αλλα δεν θελω να δωσω ετσι αβιαστα χρηματα και κρατιεμαι,γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι!Ετσι θεωρω πως το αυτοκινητο θα κερδιζε και σε οδικη συμπεριφορα,ανεση και επιδοσεις,αλλα οπως προειπα το κοστος ειναι απαγορευτικο για αυτην την περιοδο!Ετσι καταληγω στο να κρατησω τα 19αρια και να αλλαξω ελαστικα και να αφησω τις ADVAN για το νεο ετος,σε διασταση 19inch ομως!

    Το θεμα μου ομως ειναι τι ελαστικο να διαλεξω,ωστε να μου προσφερει ολα αυτα που ζηταω... Δηλαδη,να προσφερει ανεση,καλη ποιοτητα κυλισης του οχηματος χωρις ενοχλητικα σφυριγματα σε ταξιδι και το κυριοτερο να φτανει ευκολα σε θερμοκρασια αποδοσης και να μου δινει την μεγιστη προσφυση για καλυτερες επιδοσεις...Ζηταω πολλα ;;;

    Εχετε να προτεινετε κατι συγκεκριμενο ;;;Το κακο ειναι ο,τι οπου και να ρωτησεις θα σου πουν διαφορετικη γνωμη... Το ιδιο ελαστικο καποιος μπορει να το χαρακτηρισει ως θεικο,ενω καποιος αλλος ως επιλογη προς αποφυγη...!!!

    Οποιαδηποτε προταση ειναι ευπροσδεκτη,ειδικα αν καποιος εχει προσωπικη εμπειρια απο μια επιλογη που τον εχει αφησει παρα πολυ ικανοποιημενο!


    Υ.Γ : Για την ιστορια το αυτοκινητο φοραει 225/35/19 στον μπροστινο αξονα και 255/30/19 στον πισω!Οπως ερχεται απο το εργοστασιο δηλαδη!Αν τα νουμερα διαφοροποιηθουν λιγο και βαλω π.χ 265/30/19 πισω θα αλλαξει σημαντικα το αυτοκινητο ;;;Θα επηρρεαστει καπως αρνητικα η συμπεριφορα και η σταθεροτητα του στον δρομο ;;;
    265 πίσω θέλει ζάντα 9.5. Εσένα είναι 9, σωστά;

  10. #7
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για την ιστορια το αυτοκινητο φοραει 225/35/19 στον μπροστινο αξονα και 255/30/19 στον πισω!Οπως ερχεται απο το εργοστασιο δηλαδη
    Τα συγκεκριμένα είναι Runflat????
    Τι θα τα κάνεις???
    Είναι τελειωμένα????

  11. #8
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δημητρη αν πας απο 255 σε 265 δεν θα δεις καμια ουσιαστικη διαφορά. Ομως καλυτερο ειναι το 265.
    Σε 9αρα εγω στα track days βαζω 275 λάστιχο και δεν εχω κανενα θεμα.

    Θα σου συστηνα το Hankook RS3.
    M3 CSL

  12. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    Karizma Z4 (24-09-12)

  13. #9
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    To πρωτο που μου ερχεται ειναι το conti 5 που για πισω ειναι τελειως διαφορετικη

    σχεδιαση μιας και εχει διπλη ριγα . . .

    Το δευτερο ειναι το dunlop sport maxx rt . . .

    Και τριτο το pirelli p zero . . .

    Οσον αφορα Michelin αρκετοι πελατες ειχαν ιδιαιτερα προβληματα με διαφορα βυζουνια

    αρκετο τριξιμο σφυριγμα κτλ . . .

    Βεβαια υπαρχουν και αρκετα φθηνοτερες λυσεις βλεπε falken Κτλ . . .

    Το θεμα ειναι τι θες να βαλεις και μεχρι τι δυνανοτητες εχεις . . .


    O καθε ενας απο εμας εχει μια αποψη απο το ελαστικο του θα ακουσεις πολλα . . .

    πχ ενα διαστημα σε εναν φιλο με csl φορουμε απο μανα michelin cup τοποθετησαμε

    toyo t1r που ηταν τοσο ενθουσιασμενος απο κρατημα και απο το θεμα του οτι

    ζεσταινοτουσαν πολυ γρηγορα . . .

    Αν δεν ηταν να το δωσει θα ξαναβαζαμε τα ιδια αλλα σαν μανα csl ξαναβαλαμε cup . . .


    Να πω οτι το michelin cup με το michelin pilot sport 3 δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους !!!
    Η αληθεια ειναι πως τα Michelin μου τα ειπαν για παραδειγμα προς αποφυγη γιατι το "σφυριγμα" ειναι εντονοτατο...Για τα Pirelli επισης μου ειπαν πως αργουν να ζεσταθουν σε σχεση με τα αλλα της κατηγοριας τους...

    Επισης,μια σκεψη ηταν και τα R1r της Toyo,αλλα γι αυτα μου ειπαν πως με την χρηση κανουν κατι σαν "κρούστα" στην επιφανεια τους και προσδιδουν αρκετο σφυριγμα...Δεν ειχα δωσει βαση τι ειναι αυτη η "κρούστα" που μου ειπαν αλλα θα ρωτησω παλι και θα σας ενημερωσω τι εννοουσαν!


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  14. #10
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υποθέτω δεν σκέφτεσαι σε semi ελαστικά...;;;

    Γιατί εγώ θα τα έβαζα σε συνδυασμό με τις 18αρες advan και θα είχα πρόσφυση από στάση και σε στροφές από άλλο πλανήτη...
    Ποσο semi ρε Χαρη ομως ;;;

    Σαν τα R1r ή σαν τα R888 ας πουμε ;;; Την δευτερη επιλογη την εχω σκεφτει μονο για να αγορασω μια 2αδα για να δω στο μελλον ποσο ειναι η καλυτερη επιδοση που μπορω να γραψω απο σταση στον δρομο...!!!Κοινως για κανενα πατημα απο σταση και τιποτα αλλο...


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP