Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: μπαταρια Ε46- κουμπι πορτμπαγκαζ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή μπαταρια Ε46- κουμπι πορτμπαγκαζ

    λοιποοοον εχουμε και λεμε. εδω και κανενα 3μηνο 4μηνο με αφηνε παο μπαταρια το αμαξι. βεβαια το εβαζα μπρος 1 φορα στις 2-3 εβδομαδες. οκ λεω τα εφτυσε η μπαταρια η οποια πραγματικα μια μερα τα επαιξε τελειως και δεν φορτιζε καν(μαλλον εκαψε στοιχειο)την αλλαζω λοιπον με μια καινουρια 75αρα(η προηγουμενη ηταν 55αρα και οι 2 μπαταριαες γνησιες)την αλλαξα την μεγαλη εβδομαδα. προχθες το αυτοκινητο εμεινε παλι απο μπαταρια.(σε 9 μερες για την ακριβεια)την καινουρια οταν την εβαλα στο αυτοκινητο αμεσως την συνδεσα στον φορτιστη οπου και φορτιστηκε εντελως. τωρα την εχω 3η μερα σημερα στον φορτιστη και δεν εχει φορτισει!!! παιζει να εχει ελατωμα η μπαταρια?η ακπου αλλου ειναι το θεμα?μεχρι σημερα την ειχα με τους πολους συνδεμενους στο αυτοκινητο πριν απο λιγο την αποσυνδεσα τελειως για να δω τι θα γινει. αν εχω διαρροη εχουμε τπτ συγκεκριμενο για αρχη να κοιταξω?η απλα ψαχνουμε στα τυφλα?

    προβλημα 2: εδω και λιγο καιρο εχει σταματισει (η αλλες φορες σταματαει και αλλες δουλευει κανονικα) το κουμπι που ανοιγουμε το πορτμπαγκαζ. μονο το κουμπι του προτμπαγκαζ. απ το κουμπι μεσα στο αμαξι η απ το κλειδι ανοιγει κανονικα. εψαξα για κομμενο καλωδιο μεσα στην φυσουνα του πορμπαγκαζ αλλα τπτ ολα ειναι μια χαρα.αλλαξα διακοπτη πισω αλλα το θεμα συνεχιζει να υπαρχει

    ερχομαι τωρα και ενωνω τα 2 παραπανω θεματα και λεω: υπαρχει περιπτωση να εχει καποιο θεμα το κουμπι με την μπαταρια?δλδ να υπαρχει θεμα διαρροης απ αυτο το προβλημα????


    κανονιστε να μου απαντησετε ολοι και γρηγορα να μην τα παρω ετσι?με τις κλικες σας εδω περα αντε........

  2. The Following 3 Users Say Thank You to gyiama For This Useful Post:

    BILL007 (22-04-12), bill_m3 (22-04-12), ΔημήτρηςΜ3 (23-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    1. Οπως ειπες, την αποσυνδεεις απο το αμαξι και την φορτιζεις. Αν δεν φορτιζει, τοτε ναι εχει θεμα. Αν φορτιζει και μετα οταν την συνδεεις στο αμαξι ξεφορτιζει τοσο γρηγορα, τοτε θελει ψαξιμο....

    Παντως καλο ειναι να κανεις καμμια βολτα (μεγαλη) για να φορτισει απο το αυτοκινητο. Οι φορτιστες δεν την φορτιζουν και πολυ καλα.

    2. δεν ξερω...

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    BILL007 (22-04-12), gyiama (22-04-12), sierra (22-04-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το ίδιο θέμα είχα με του πατέρα μου το Ε36 και προέρχονταν από το πορτ μπαγκάζ.

    Επειδή εμείς δεν είμαστε καπιτάλες σαν του λόγου σου να έχουμε Ε46 με κουμπιά και αυτοματισμούς για το φορτ μπαγκάζ, το πρόβλημα ήταν ο διακόπτης που ανοιγοκλείνει το φως του φορτ μπαγκάζ, ο οποίος άφηνε το λαμπάκι μονίμως ανοικτό.

    Φορτιστής και δεν σου την φόρτισε; Μήπως είναι συντηρητής; Γιατί και εγώ έχω φορτιστή μπαταρίας και όσες μπαταρίες είχα τις φόρτιζε μια χαρά. Ή έχει χαλάσει ο φορτιστής ή είναι μικρός για την μπαταρία και θέλει μέρες για να φορτίσει;

    Από την άλλη παίζει να έπεσες σε ελαττωματική μπαταρία, αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν θα κράταγε - πιστεύω - ούτε 9 μέρες, άντε κανά δυο μιζιές. Έτσι τουλάχιστον είχε γίνει σε μία δική μου, η οποία και αντικαταστάθηκε στην εγγύησή της.

    Αυτό με το πορτ μπαγκάζ δεν ξέρω να σου πω (δεν ξέρω αν έχει και ξεχωριστή ασφάλεια το πορτ μπαγκάζ, φτωχολογιά είπαμε λολ), αλλά πάρε ένα πολύμετρο και βρες τα καλώδια που πάνε στο πορτ μπαγκάζ μήπως δίνει συνεχώς ρεύμα ή κάτι τέτοιο.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  6. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    gyiama (22-04-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χαχαχ λοιπον. η μπαταρια την πρωτη μερα που την αγορασα φορτισε κανονικα με τον ιδιο φορτιστη. τωρα γιατι δεν φορτιζει?λεω ειτε οτι εχει καποια μεγαλλη διαρροη το αυτοκινητο οποτε καταναλωνει μεγαλη ενεργεια και δεν προλαβαινει να την φορτισει(πραγμα που ομως εκανε με την προηγουμενη μπαταρια την 55αρα δλδ την φορτιζε κανονικα πανω στο αυτοκινητο)ειτε η μπαταρια εχει καποιο θεμα.το θεμα ειναι οτι με το που την εβαλα την μπαταρια εβαλα μπρος εκεινη την ωρα και μετα απο 2-3 μερες παλι και μετα δεν το ξαναδοκιμασα. θελω να πω οτι δεν ξερω ποτε εμεινε απο μπαταρια μπορει να εμεινε και μετα απο 3-4 μερες.δεν ειναι απο σφαλεια ρε Λευτερη γιατι αλλιως δεν θα ανοιγε καθολου με τους αλλους 2 τροπους!!(καλα ναι τα Ε46 μονο κλανωντας που δεν ανοιγει το πορτμπαγκαζ δλδ ελεος. απο πισω απο μεσα απο το κλειδι απ την κλειδαρια και προαιρετικα και μεσα απ το πορτμπαγκαζ δλδ ελεος). το καλωδιο του διακοπτη το εχω μετρησει και δεν μου δειχνει κομμενο. ξερεις τι γινεται?ειναι περιεργο το ανοιγμα. δεν εχει ενα καλωδιο που παει κι ερχεται. στην ουσια με το πατημα του μπουτον βραχυκυκλωνεις το ρευμα με την γειωση και ετσι απασφαλιζει. οποτε δεν μπορω να να βρω ουτε ταση ουτε τπτ. ειναι πολυ περιεργο.

  8. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Όταν λες το κουμπί του πορτ μπαγκάζ, εννοείς αυτό που είναι πάνω στην πόρτα; Γιατί στης μητέρας μου το Ε46 (pre facelift) δε θυμάμαι να έχει κάποιο κουμπί (ούτε μέσα στο αμάξι, δεν ξέρω αν είναι θέμα έκδοσης βέβαια, γιατί δεν έχει τπτ από έξτρα), απλά γυρνάς το κλειδί προς κάποια πλευρά και απασφαλίζει.

    Την μέτρησες επάνω στο αμάξι σβηστό να δεις πόσα βόλτ δίνει; Τι τύπου είναι; (κυρίως αν είναι gel) γιατί αυτό που είδα και από το νετ, είναι ότι αν έχεις gel πρέπει λέει και ο φορτιστής να είναι ανάλογος, αλλιώς δεν φορτίζει καλά λένε, τώρα πως γίνεται αυτό δεν ξέρω.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  9. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εχει πανω στην πορτα του πορτμπαγκαζ κουμπι(περιεργο αυτο που λες ρε δεν εχει πανω στο φιλετο με τις μπλαφονιερες της πινακιδας μπουτον?) το αλλο εσωτερικα ναι ειναι στον εξτρα εξοπλισμο για τα ευρωπαικα(στα αμερικανικα ηταν στανταρ). η μπαταρια οχι ειναι υγρου τυπου αλλα και τζελ να ηταν παλι ο φορτιστης μου κανει,ειναι παλμικος οποτε δεν ειναι θεμα φορτιστη. την μετρησα επανω στο αυτοκινητο και εδειξε 13.35 volt αλλα με πτωτικες τασεις,δλδ σιγα σιγα αρχισε να πεφτει 13.30 13.29 κλπ. την εβγαλα τωρα και μετρησα 13.70 αλλα νομιζω οτι παλι με πτωτικες τασεις ηταν. μου εκανε λιγο εντυπωση ομως μετρωντας τα αμπερ της ετσι ξερη χωρις φορτιο εβγαζε 800mA αλλα αυτο μπορει να ειναι επειδη ειναι χωρις φορτιο. κανονικα ποσο επρεπε να δειχνει γνωριζει κανεις?

  10. #7
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.599
    Thanked
    6723
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχει πανω στην πορτα του πορτμπαγκαζ κουμπι(περιεργο αυτο που λες ρε δεν εχει πανω στο φιλετο με τις μπλαφονιερες της πινακιδας μπουτον?) το αλλο εσωτερικα ναι ειναι στον εξτρα εξοπλισμο για τα ευρωπαικα(στα αμερικανικα ηταν στανταρ). η μπαταρια οχι ειναι υγρου τυπου αλλα και τζελ να ηταν παλι ο φορτιστης μου κανει,ειναι παλμικος οποτε δεν ειναι θεμα φορτιστη. την μετρησα επανω στο αυτοκινητο και εδειξε 13.35 volt αλλα με πτωτικες τασεις,δλδ σιγα σιγα αρχισε να πεφτει 13.30 13.29 κλπ. την εβγαλα τωρα και μετρησα 13.70 αλλα νομιζω οτι παλι με πτωτικες τασεις ηταν. μου εκανε λιγο εντυπωση ομως μετρωντας τα αμπερ της ετσι ξερη χωρις φορτιο εβγαζε 800mA αλλα αυτο μπορει να ειναι επειδη ειναι χωρις φορτιο. κανονικα ποσο επρεπε να δειχνει γνωριζει κανεις?
    Έτσι συμπεριφέρεται η μπαταρία,όταν μετράς με το μοτέρ να δουλεύει βλέπεις στην ουσία
    τι βγάζει το δυναμό(τουλάχιστον 13,5 volt).Μόλις σβήσεις το μοτέρ η τάση που μετράς σιγά σιγά πέφτει μέχρι να 'κάτσει' κάπου.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    BILL007 (22-04-12), Kostas_1 (23-04-12)

  12. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι σωστός για το μπουτόν έχεις δίκιο!!

    800ma δεν είναι τίποτα!! Αν και δεν έχω μετρήσει την μπαταρία, αλλά το ρεύμα που έδινε ο φορτιστής όταν τη φόρτιζα.

    ΥΓ: ελπίζω να ξέρεις πως μετράνε τα amper με το πολύμετρο, γιατί πρέπει να αλλάξεις και τα καλώδια (το ground αν θυμάμαι).
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  13. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ετσι λεω οτι ξερω χαχαχαχ.ναι ρε ξερω και μου κανει εντυπωση οτι μετα απο αρκετες ωρες σκετη και παλι δεν εχει φορτισει ακομα. κατι παιζει με την μπαταρια πιστευω και ειναι ασχετο με το κουμπι πισω

  14. #10
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.599
    Thanked
    6723
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πάνο παίζει να είναι από το μπουτόν ρε συ,αφού μετά από 20 λεπτά κόβεται η παροχή ρεύματος στο αυτοκίνητο εκτός από αλάρμ-ψείρες-κεντρικό κλείδωμα.Και εφόσον λες ότι
    τελευταία σου κάνει και νούμερα το ξεκλείδωμα του πορτ-μπαγκαζ γενικά κάτι γίνεται εκεί.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP