Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8

Θέμα: Serverware Racing's BMW GTR

  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή Serverware Racing's BMW GTR

    Σημερα το πρωι καθησα και ξεφυλιζα παλια περιοδικα και επεσα πανω σ αυτο το GTR ...

    By soc12r at 2012-04-14

    By Soc12r at 2012-04-14

    By soc12r at 2012-04-14

    By soc12r at 2012-04-14

    By soc12r at 2012-04-14

    By soc12r at 2012-04-14

    By soc12r at 2012-04-14

    By soc12r at 2012-04-14
    BMW (E46) M3 GTR, based on FIA spec. bodyshell (Chassis Number 00025), supplied new and caged-up direct from BMW Motor Sport, Munich.

    - Likely to be the only V8 GTR converted to right hand drive worldwide.

    - Group ΅AΆ Suspension front and rear with Proflex three-way gas shocks.

    - Drexler uprated differential with cooling

    - Drenth flat-shift sequential gearbox

    - Fully floating brake discs

    - New PI Research Omega data logging system

    - 120 litre fuel tank.

    - 18” x 10” BBS composite, split-rim front alloy wheels
    - 18” x 13” BBS composite, split-rim rear alloy wheels.
    - 18” x 10” Dymag magnesium alloy wheels for wet tyres.

    - Initially installed with a stock BMW M5 4.9 litre (S62) V8 engine, now re-built by Kronenburg Autosport in Eindhoven, Holland. KMS engine management. Engine producing approximately 550bhp.
    Powered by

  2. The Following 2 Users Say Thank You to soc12r For This Useful Post:

    BILL007 (14-04-12), Kostas_1 (14-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή


    By soc12r at 2012-04-14

    By soc12r at 2012-04-14

    By soc12r at 2012-04-14

    By soc12r at 2012-04-14

    By soc12r at 2012-04-14
    Powered by

  4. The Following User Says Thank You to soc12r For This Useful Post:

    BILL007 (14-04-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή



    Powered by

  6. The Following User Says Thank You to soc12r For This Useful Post:

    BILL007 (14-04-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απίστευτο αμάξι!!!!



  8. #5
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλό αλλά λάθος κινητήρας κατά την προσωπική μου άποψη.

  9. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    oldcarskickass (14-04-12)

  10. #6
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Talking .....

    Ολα καλα και χρυσα.....εγω 3 πραγματα θα επερνα απο αυτο το αμαξι μονο γιατι τα υπολοιπα βρισκονται και αγοραζονται/κατασκευαζονται μεταχειρο με καποιο τροπο.

    -Drenth
    -Drexler
    -Aκρα

    Αυτα τα οποια κανουν και την μεγαλυτερη διαφορα......με την homologation στο χερι φτιαχνεις ολοιδιο αμαξι,μολις φθασει σε αυτα τα 3 πραγματακια θα ψαχνεις καλαμακι γιατι θα τον εχεις πιει....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 14-04-12 στις 15:06
    insane in the ///Midbrain

  11. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    alexk (14-04-12)

  12. #7
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτό το συστηματάκι που ενσωματώνουν στα αγωνιστικά για να τα σηκώνουν σκέφτομαι να το μπάξω!!

  13. #8
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό το συστηματάκι που ενσωματώνουν στα αγωνιστικά για να τα σηκώνουν σκέφτομαι να το μπάξω!!
    Αir jacks,βγαζουνε διαφορες εταιρειες στο χωρο.Eβγαζε και η ΑP παλαιοτερα.

    Υπαρχει βαλβιδα που πρεσαρει αερα και σηκωνει το αμαξι.

    Θελει ομως παρα πολυ φανοποιια στο σασι στο αμαξι για να φτιαχτουνε οι πυργοι στο πατωμα.

    Χρησιμοποιειται στους αγωνες πιστας και endurance κυριως στη διαρκεια του pit-stop.Στις αναβασεις για παραδειγμα δεν εχει τοσο νοημα μιας και προσθετει καποιο βαρος και δεν υπαρχουνε pit-stops αν και πολλα αμαξια που τρεχουνε αναβασεις μετα απο καριερα στις πιστες το διατηρουνε για λογους ευκολιας και γοητρου.

    Το βρισκουμε κυριως στα καθαροαιμα εργοστασιακα αγωνιστικα.Ειναι πανακριβο.
    insane in the ///Midbrain

  14. The Following User Says Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    tokiko (17-04-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP