Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 5 από 5

Θέμα: BMW Tri-Turbo Diesel Engine

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή BMW Tri-Turbo Diesel Engine

    Στο σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (Μάρτιος 2012), η BMW θα παρουσιάσει τα πρώτα τέσσερα μοντέλα της νέας γεννιάς προϊόντων - BMW M Performance Αυτοκίνητα - BMW xDrive M550d (sedan και Touring), BMW X5 M50d και X6 M50d . Τα υψηλής απόδοσης πετρελαιοκίνητα οχήματα τροφοδοτούνται από τον ίδιο τρι-turbo κινητήρα.

    Ένα νέο βίντεο μας δίνει μια οπτική αναπαράσταση της τεχνολογίας πίσω από το πρώτο tri-turbo πετρελαιοκινητήρα της BMW που βασίζεται στο δημοφιλές 3-λίτρο σε σειρά έξακύλινδρο (N57D30), αλλά με ένα επιπλέον υπερσυμπιεστή. Το πρωτοποριακό αυτό σύστημα κινητήρα παράγει 381 ίππους και 740 Nm ροπής.

    Με 93,6 kW/127.3 hp ανά λίτρο κυβισμού, ο κινητήρας N57 θέτει ένα νέο πρότυπο αναφοράς για πετρελαιοκινητήρες. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η BMW δεν έχει προσθέσει μόνο έναν τρίτο υπερσυμπιεστή, αλλά επίσης κατασκεύασε ένα νέο αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο, common-rail άμεσου ψεκασμού με πιεζοηλεκτρικά μπεκ υψηλής πίεσης και φυσικα τρια turbochargers μεταβλητής γεωμετρίας. Η μέγιστη πίεση έγχυσης είναι 2.200 bar.

    Το μέγεθος, η διαρρύθμιση και αλληλεπίδραση των τριών τουρμπίνων έχουν σχεδιαστεί ώστε να εξασφαλίζουν τη μέγιστη απόδοση ισχύος σε ένα μεγάλο εύρος στροφών. Το σύστημα αποτελείται από δύο σχετικά μικρούς υπερσυμπιεστές και ένα μεγάλο turbo, που ενώνουν τις δυνάμεις τους με ακρίβεια για να παράγουν το ποσό της ενέργειας που απαιτείται. Σύμφωνα με τις οδηγικές συνθήκες, η χαμηλή ροπή αδράνειας των μικρών στροβιλοσυμπιεστών αξιοποιείται στο έπακρο για την παροχή ταχύτατων χρόνων απόκρισης, ενώ η σύνδεση με το μεγάλο turbo μεγιστοποιείται ωστε να δημιουργήσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πίεση φορτίου.

    Η τεχνολογία που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για τα ντίζελ αυτοκίνητα BMW M προσφέροντας επίσης επιδόσεις και αυξημένη οικονομία καυσίμου. Η M550d Sedan προσδίδει χαρακτηριστικά οικονομίας καυσίμου της τάξης των 6,3 λίτρων ανά 100 Χλμ στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών, ενώ το Touring επιτυγχάνει 6,4 λίτρα/100 Χλμ. Οι εκπομπές CO2 είναι 165 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο για το sedan της BMW xDrive M550d και 169 γραμάρια / Χλμ. στην περίπτωση της BMW Touring M550d xDrive.




    https://www.youtube.com/watch?v=95vQ...ayer_embedded#

  2. The Following 2 Users Say Thank You to tokiko For This Useful Post:

    kloukakis (02-03-12), VanVIC (02-03-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    20-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    209
    Thanked
    266
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στην Φρανκφουρτη περυσι αν θυμαμαι καλα παρουσιασαν tri-turbo diesel μοτερ Efficient Dynamics και Break Energy Regeneration (KERS) ,φετος αλλο ???

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Μιχάλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...Το πρωτοποριακό αυτό σύστημα κινητήρα παράγει 381 ίππους και 740 Nm ροπής.

    Με 93,6 kW/127.3 hp ανά λίτρο κυβισμού, ο κινητήρας N57 θέτει ένα νέο πρότυπο αναφοράς για πετρελαιοκινητήρες...
    Αν και δεν είμαι "diesel-fan", θεωρώ ότι με την συγκεκριμένη "υλοποίηση", η BMW θα ξεμυαλίσει πολύ κόσμο και θα ευχαριστήσει ακόμα περισσότερο.
    Είναι πολλά αυτά τα πλεονεκτήματα που συνδιάζει και θα γεμίσει και τα ταμεία της αγαπημένης αυτοκινητοβιομηχανίας.

  5. #4
    Εγγραφή
    29-09-10
    Περιοχή
    Λακωνια
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    124
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τρελη πρωτοπορεια,αλλα θελω να δω αυτο το μοτερ μεσα στο σασι και να χρειαστει μετα απο χρονια να αλλαξεις μια απο τις τουρμπινες,αν και αφηνω ενα μικρο ενδεχομενο η μαμα bmw να εχει προνοεισει και για αυτο!!!!!!!!

  6. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δώστε Τούρμπο στο λαό !!

    Σε ποιό ποσοστό αλήθεια , η χρήση 2 ή 3 τούρμπο, εξυπηρετεί κάποιο αποτέλεσμα και σε ποιό (ποσοστό) είναι απλά θέμα μάρκετινγκ ;;

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP