Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: [E92 M3] 400 hp @ the wheels

  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή [E92 M3] 400 hp @ the wheels

    με bolt on stuff.

    Nice beast!!!






  2. The Following 5 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    BILL007 (27-12-11), Karizma Z4 (27-12-11), Nick bmwlover (19-01-12), steliosm46 (27-12-11), zaharias (20-01-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    FUEL 91 octane????



  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Melissia / N. Penteli
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    2461
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εχει ακουστει οτι τα 92αρια Μ3 εχουν μια ταση οι μπιελες τους να θελουν να βγουνε προς τα εξω. Ειναι αληθεια αυτο η ειναι απλα ραδιο αρβυλα?
    WRC is for boys
    GROUP B was for men

  5. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν έχω καταλάβει καλά, υπάρχει θέμα με τα μέταλλα στοφάλου όπως και στον S54:

    https://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=361456

    https://www.m3post.com/forums/showth...ghlight=click*

    https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=514946

  6. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    gnx (27-12-11), zaharias (20-01-12)

  7. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Speechless, the sequel...

  8. The Following 2 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    hades7 (27-12-11), S8N (27-12-11)

  9. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    γιατί μου φαίνονται υπερβολικά τα 50 άλογα κέρδος τροχό;
    πρόγραμμα,φίλτρο,τροχαλίες ???

  10. #7
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ετσι νομιζω και εγω!!
    του λουρμπα ισως το καλυτερο μ3 ε92 στα στεκια ηταν νομιζω 385 ροδα!!
    με εισαγωγη-ακραποβιτς-προγραμμα δημητριαδης και 100αρα!!!
    15 ροδα για ατμοσφαιρικο ακουγοντε πολλα!!
    αλλα οπως ολοι ξερουμε δυναμομετρο με δυναμομετρο εχει διαφορα!!!

  11. #8
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ετσι νομιζω και εγω!!
    του λουρμπα ισως το καλυτερο μ3 ε92 στα στεκια ηταν νομιζω 385 ροδα!!
    με εισαγωγη-ακραποβιτς-προγραμμα δημητριαδης και 100αρα!!!
    15 ροδα για ατμοσφαιρικο ακουγοντε πολλα!!
    αλλα οπως ολοι ξερουμε δυναμομετρο με δυναμομετρο εχει διαφορα!!!
    Ετσι ακριβως ειναι Βασιλη!
    Και εμενα μου κανει καπως το που τα βρηκε ο τυπος τοσα αλογα...
    Αν το κερδος απο τις τροχαλιες ειναι τοσο μεγαλο,τοτε ειναι must για ολους τους κατοχους Ε92 Μ3!Τι να πω...
    Καταρχην το γεγονος οτι ειναι 400whp σε Dynojet δυναμομετρο,παει να πει πως σε Mustang ειναι τουλαχιστον 20whp λιγοτερο(απο οσο γνωριζουμε με τις συγκρισεις που κανουμε εδω στην Ελλαδα).

    Και το τελευταιο που εχω να προσθεσω ειναι το εξης...Εφοσον γνωριζουμε ολοι οτι τα αλογα που κερδιζει ενα Ε92 Μ3 ειναι καθαρα απο στροφαρισμα(και του φιλου μου στροφαρε κοντα 8800rpm αφου ηταν χειροκινητο)πως αυτο που ειναι DCT βγαζει παραπανω αλογα και σε λιγοτερες στροφες ; Ειναι πραγματικα αποριας αξιο...


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  12. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το ότι τα ελληνικά προγράμματα είναι κατά 99,9 % για τον @@ δλδ δεν το σκέφτεσται σαν ενδεχόμενο???
    παιδιά...πραγματικά αν δείτε δουλειά σε πρόγραμμα απο έξω απο σοβαρό προγραμματιστή, θα αναθεωρήσετε για τα ελληνικά μαστόρια.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #10
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ετσι ακριβως ειναι Βασιλη!
    Και εμενα μου κανει καπως το που τα βρηκε ο τυπος τοσα αλογα...
    Αν το κερδος απο τις τροχαλιες ειναι τοσο μεγαλο,τοτε ειναι must για ολους τους κατοχους Ε92 Μ3!Τι να πω...
    Καταρχην το γεγονος οτι ειναι 400whp σε Dynojet δυναμομετρο,παει να πει πως σε Mustang ειναι τουλαχιστον 20whp λιγοτερο(απο οσο γνωριζουμε με τις συγκρισεις που κανουμε εδω στην Ελλαδα).

    Και το τελευταιο που εχω να προσθεσω ειναι το εξης...Εφοσον γνωριζουμε ολοι οτι τα αλογα που κερδιζει ενα Ε92 Μ3 ειναι καθαρα απο στροφαρισμα(και του φιλου μου στροφαρε κοντα 8800rpm αφου ηταν χειροκινητο)πως αυτο που ειναι DCT βγαζει παραπανω αλογα και σε λιγοτερες στροφες ; Ειναι πραγματικα αποριας αξιο...
    φιλε μου έχεις κάνει κάποια λάθη εδω...
    το Μ3 δεν κερδίζει απο το στροφάρισμα..
    το Μ3 παίρνει απο σωστό ignition & vanos timing και απο το ΣΩΣΤΟ καύσιμο..
    οτι είπε ο θωμάς πάντως ισχύει και το αμάξι μου είναι τρανταχτό παράδειγμα.
    οσο για το mustang εδω τι να πώ...μπορεί να ήμουη η εξαίρεση...μπορεί...
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  14. The Following 2 Users Say Thank You to NICK_M3 For This Useful Post:

    pilot (19-01-12), Thomelef (19-01-12)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP