Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: Νέο σκαθάρι GT3 RS 4.0 &

  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Νέο σκαθάρι GT3 RS 4.0 &

    E46 M3 CSL βoλτίτσα στο Nurgurgring.


    https://www.youtube.com/watch?v=03Mu...ayer_embedded#!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    aristent (09-11-11), nik200 (09-11-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-09-11
    Περιοχή
    Brussels, Belgium
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    349
    Thanked
    593
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    (δι)αισθάνομαι μια μικρή δυσκολία στο να ακολουθήσει....

  4. #3

    Προεπιλογή

    Γιατι νομίζω πως το csl πλησιάζει στα σφιχτά κομμάτια ; Για αυτο που είμαι σίγουρος είναι πως στην ευθεία μένει πίσω. Δεν βγάζω συμπέρασμα απο αυτο για τα αυτοκίνητα , αφού δεν ξέρουμε τις συνθήκες τις συγκεκριμένης βολτας

  5. #4
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι νομίζω πως το csl πλησιάζει στα σφιχτά κομμάτια ; Για αυτο που είμαι σίγουρος είναι πως στην ευθεία μένει πίσω. Δεν βγάζω συμπέρασμα απο αυτο για τα αυτοκίνητα , αφού δεν ξέρουμε τις συνθήκες τις συγκεκριμένης βολτας
    +1

    ...φιλαρακια ειναι και νομιζω ο σκοπος ειναι η καταγραφη του βιντεο.

  6. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    nik200 (09-11-11)

  7. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    στα κλειστά κομμάτια, όντως το σι ες ελ κλείνει, και μάλιστα κατά πολύ...δεν λέει τπτ αυτό, μιάς
    και μπορεί ο οδηγός του πορσε να μην μπορεί να το χώσει τάπα, ή να μην θέλει κιόλα για την
    αποφυγή κάποιου λάθους...μεταξύ μας κιόλα, και εγώ στην θέση του αν το είχα το ίδιο πράγμα
    θα έκανα στην συγκεκριμένη πίστα...ανα πάσα στιγμή, φλερτάρεις με τις μπαριέρες πολύ άσχημα...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. #6
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όπως λέει ο Θωμάς είναι....μη βιάζεστε να βγάλετε συμπέρασμα παραλείποντας τον παράγοντα 'κέφια' / 'ικανότητα' οδηγού. Διότι και το GT3 είναι στημένο για τον ίδιο σκοπό με το csl. Σε άλλες συνθήκες το πόρκυ θα του χε ρίξει άνετα.

  9. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως λέει ο Θωμάς είναι....μη βιάζεστε να βγάλετε συμπέρασμα παραλείποντας τον παράγοντα 'κέφια' / 'ικανότητα' οδηγού. Διότι και το GT3 είναι στημένο για τον ίδιο σκοπό με το csl. Σε άλλες συνθήκες το πόρκυ θα του χε ρίξει άνετα.
    χωρίς βέβαια να θέλω να μειώσω το σι ες ελ που το λατρεύω, και τα δυο κατασκευάστηκαν
    για περίπου τον ίδιο λόγο (μιάς και το πορσε είναι και λίγο πιο χαρντ κορ), με το πόρσε να
    είναι καλύτερο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    φανταστειτε ποσο σπουδαιο αυτοκινητο ηταν (και ειναι) το csl.
    καταφερνει να ακολουθησει εστω και με δυσκολια (λογω δυναμης σε τοσο ανοικτη πιστα), ενα αυτοκινητο που καθε χρονο ειναι το μπεντσμαρκ των σπορ κατασκευων.
    με 10 χρονια παραπανω εξελιξη και αρκετα αλογα περισσοτερα...
    καταλαβαινετε τωρα τι εκαναν οι μηχανικοι της bmw.
    μεγα respekt.

  11. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    Thomelef (09-11-11)

  12. #9
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φανταστειτε ποσο σπουδαιο αυτοκινητο ηταν (και ειναι) το csl.
    καταφερνει να ακολουθησει εστω και με δυσκολια (λογω δυναμης σε τοσο ανοικτη πιστα), ενα αυτοκινητο που καθε χρονο ειναι το μπεντσμαρκ των σπορ κατασκευων.
    με 10 χρονια παραπανω εξελιξη και αρκετα αλογα περισσοτερα...
    καταλαβαινετε τωρα τι εκαναν οι μηχανικοι της bmw.
    μεγα respekt.
    Ανεκαθεν πιστευα οτι ειναι το καλυτερο αυτοκινητο που κατασκευασε ποτε η BMW και ενα απ'τα καλυτερα αυτοκινητα ολων των εποχων σε ολες τις κατηγοριες.
    Για ιστορικους και μονο λογους μιλαμε για το Ε30, αλλα το CSL ειναι κατα τη γνωμη μου η τελειοτερη στιγμη αυτης της εταιριας. Και απ'οτι φαινεται τους βγηκε μια και μοναδικη φορα αν κρινουμε απ τις μετεπειτα προσπαθειες.
    Ειναι ενα πραγματικο driver's car με τιποτα περισσοτερο η λιγοτερο απο τ'απαραιτητα για να σου προσφερει μαξιμουν ευχαριστηση σε ολους τους τομεις ακομα και αυτον του ταξιδιου.
    Τεραστιο ρεσπεκτ σε ενα αυτοκινητο που θα ειχα σιγουρα στο γκαραζ μου αν μπορουσα.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    dark knight (09-11-11), Thomelef (09-11-11)

  14. #10
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το αλλο σεναριο λεει οτι το GT3 ηξερε οτι η καμερα ειναι μεσα στο CSL και δε ξεμακραινε για να ειναι μεσα στο καδρο........
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 09-11-11 στις 15:36

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP